Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

פרס אקו”ם לחנן בן ארי מפרדס חנה: “בשישי אני בים עם הילדים בקיסריה”



המוסיקאי והיוצר חנן בן ארי, המתגורר בפרדס חנה-כרכור, זכה אמש בפרס אקו”ם לאמנים ויוצרים בתחום הזמר העברי.

“מוסיקה מצליחה לחבר אנשים מגוונים. אני רואה בהופעות שלי את המגוון של האנשים. אני אומר אלוהים – מה רבו מעשיך. איך בראת את כולם כל כך שונים וזה כיף לראות את כולם יחד”, הוא אמר היום בראיון ל”כאן ב'”, בתכניתו של יגאל גואטה.

חבן בן ארי | צילום: גיא כושי ויריב פיין, יח”צ

בן ארי, אב ל-4 ילדים, מתגורר בפרדס חנה-כרכור, סיפר על יום שישי שלו. “מחזירים את הילדים מהמסגרות, שבתות קיץ יש הרבה זמן עד שהשבת נכנסת, אנחנו בדרך כלל בים בקיסריה. האוכל בדרך כלל מוכן בחמישי בלילה, אשתי מאוד מסודרת, לא מגיעה לרגע האחרון. אין לי מושג איך מכינים חביתה”, הוא צוחק. “אני אומר לאשתי ביום שישי – לכי לישון, עשית מספיק. לוקח את כולם לים, ארטיק, אבטיח, מקלחות, ושבת. שבת זו מתנה גדולה, עבורי, אחרי כל הטירוף של כל השבוע, שאני בקושי רואה את הילדים – זה מדהים. אנחנו שרים בשולחן שבת, בעיקר פיוטים, לא את ‘ויקפידיה, אם אתה שואל”, צוחק בן ארי.

פרס אקו”ם בו זכה אתמול ניתן על שירו “ויקיפדיה” שיצא לפני שנה ומופיע באלבומו החדש של בן ארי, “לא לבד”. “זה התחיל בראיון מאוד מעצבן, שהרגשתי שוב כמו בהרבה ראיונות שאנשים קראו את הדף שלי בויקיפדיה, ומאוד התעצבנתי שלא רואים אותי כבן אדם אלא מתייגים אותי כ’דוס’, ‘הבחור מהשומרון'”, סיפר בראיון. “כתבתי את ויקיפדיה, לא ידעתי מה יהיו המילים והלחן, רק שם של שיר. לקח זמן עד שבאמת פיצחתי מה אני רוצה להגיד. עזרה לי בזה קרן פלס. אם השיר הזה פתח את הראש והלב לאנשים, זה עשה את שלו.

בן ארי, בן לאב פייטן, סיפר עוד כי “יש שוני בין זמר דתי וחילוני, אבל לכל אחד מאיתנו יש אתגרים משלו. התמודדויות”.

האזינו ל”וויקיפדיה” >>> 

 

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

עיריית חדרה נסגרת ● הפרטים

עיריית חדרה הודיעה על פעילותה בחג פסח וחול המועד.  על פי העירייה, החל מיום שני, י”ד ניסן, 22.4.24 ועד יום שלישי, כ”ב ניסן, 30.4.24 (כולל), תצא עיריית חדרה לחופשת פסח.

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן