מההופעה בחדרה לפרידה מהמעריצה: רותם כהן נפרד ממירב רובין ז"ל


במוצאי שבת האחרונה הופיע בחדרה הזמר רותם כהן. היתה זו הופעה במסגרת "בימות פיס" של מפעל הפיס ברחבי הארץ, כרטיסים במחיר מוזל, וקהל גדול שמילא את אולם רנה שני בעיר כדי לצפות. בקהל ישבה גם מירב רובין – שהיתה זו ההופעה האחרונה בה צפתה. אמש, נפטרה רובין, אשתו של מנחה הטקסים והאירועים, שופט הכדורגל, איש הנדל"ן ואחד האנשים המוכרים בחדרה, יגאל רובין. 

לפני מספר שעות כתב כהן על מה שחווה בימים האחרונים מאז ההופעה ועד ההודעה על מותה – פוסט שהפך וויראלי ומרגש אלפים.

"מוצאי שבת האחרונה הגענו להופיע בהיכל התרבות בחדרה", כתב כהן. "כמה דקות לפני עלייתי לבמה, שאלו אותי אם אפשר להכניס איזו אישה מקסימה לפני שהכל מתחיל… כמובן שדקה אחרי היא כבר עמדה בפתח הדלת של חדרי.

"חייכה בביישנות, והתקדמה אליי, היתה זאת מירב רופין ז״ל. היא התקדמה אליי, חיבקה אותי ולחשה לי באוזן ״אני הולכת איתך לכל מקום״. אחרי כמה דקות שוב התחבקנו, לחצתי ליגאל המקסים את היד והם עלו לאולם כדי לצפות בהופעה.

"אתמול, יום רביעי בבוקר, התעוררתי, הכנתי לעצמי קפה, תוך כדי שאני קורא הודעות, ואז ההודעה של יגאל הגיע… הוא צירף את התמונה הזאת של שנינו, וכתב שאשתו היקרה לו מכל, מורדמת ומונשמת במצב קריטי! השאיר מספר וחתם ביגאל הבעל שלה. מיד צלצלתי, ובטלפון הוא אמר לי שהודיעו לו שאין מה לעשות ומנתקים אותה מהמכשירים תוך שלוש שעות!. 

"יש לי בקשה, אתה זה הדבר שהיא הכי אהבה בעולם!!! אני רוצה שהיא תשמע אותך… לקחתי את הגיטרה ועליתי על מונית לתל שומר.
הגעתי לשם, חוויתי המון המון רגשות לא פשוטים בכלל, פחד לא נורמלי, חרדה מהסיטואציה והמון המון שאלות של מה יהיה עכשיו ואיך אני בתוך כל זה עם כל הרגישות שלי… נכנס לחדר שלה, הינו די לבד שם. החזקתי לה את היד, משום מה ברגעים שאני הכי מפחד אני מוצא את הכוחות מלמעלה, ומבפנים". 

רותם כהן ומירב רובין ז"ל, במוצאי שבת האחרונה || צילום: מתוך הפוסט בפייסבוק

כהן ממשיך: "החזקתי את היד, דיברתי אליה גם בתוך עצמי. אחרי דקות ארוכות של חוסר הבנה בכלל איך הגיוני המהפך הזה, הרי רק לפני מספר ימים צרחנו יחד שירים בקולי קולות!! 8 דקות אחרי הדממה הזאת נכנס לחדר יגאל ואמר שהרופאים הודיעו לו שהיא נפטרה.

"מה שקרה בדקות האלו כנראה אקח איתי לנצח. זכות גדולה עבורי ללוות אנשים יקרים בחייהם, ולצערי הרב גם בדרכם האחרונה… יצאתי מהטיפול נמרץ, התפרקתי שם באוטו, ובעיקר קיבלתי את הגודל והפרופורציה האמיתית של כל דבר בחיים שלנו.

"אנחנו מתעסקים המון בשטויות, בלהפגע, בלפחד, במה יהיה מחר, או בעוד שנה, או ״איזה באסה שיש לי הערב אירוע שאין לי כוח ללכת אליו״. אתה תלך לאירוע כי זה משהו שאתה רוצה להיות בו הערב תאמין לי!

"אנחנו מתכננים וההוא שם למעלה קובע… המסקנה בעיקר,  אנחנו אפילו לא מצליחים להבין כמה טוב לנו כשטוב לנו. מירב רובין ז״ל. תודה על הזכות להיות חלק ממך".

יש לכם סיפור מעניין שתרצו שיתפרסם? שתפו אותנו במסר האדום


[fbcomments]

[blog_news title="עוד חדשות" style="" count="3" category="" category_multi="" excerpt="0" link="" link_title=""]

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן