Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

לראשונה בחוף הכרמל: תחנת הזנקה של מד”א



מד”א החלה להפעיל תחנת במתחם אגף הביטחון של המועצה האזורית חוף הכרמל לאחר שנחתם הסכם בינה לבין המועצה.

כזכור, שנים רבות התקיימו דיונים בדבר הכנסת מד”א למרחב חוף הכרמל. לפני מספר שנים אף הציע כרמל סלע ראש המועצה כי המועצה תקצה שטח ללא עלות של 2.5 דונם עבור תחנת ההזנקה במתחם הביטחון ועתה הבשילו התנאים לכך ומד”א החלו לפעול באופן מלא 24/7 בחוף הכרמל.

בתוך כך, בחודשים האחרונים הוכשרו כ- 80 בני נוער תושבי המועצה שלוקחים חלק פעיל ומשמעותי במשמרות ובהתנדבות מלאה ומד”א גייסה אנשי צוות לטובת איוש התחנה.

תחנת ההזנקה מצטרפת לעשרות כונני איחוד הצלה ואשכולות הרפואה היישוביים הפועלים במרחב המועצה בעת אירועי חירום. הרציונל של עבודה משולבת עם איחוד הצלה ואשכולות הרפואה מבוסס על פוטנציאל תושבי הישובים שהינם רופאים, אחיות, חובשים ותושבים שעוברים הכשרות רפואה כשהם מצוידים בציוד רפואה ראשוני מתקדם. בעלי התפקידים מוזנקים בעת אירוע ע”י מוקד המועצה לזירת האירוע ומענקים טיפול ראשוני עד להגעת צוותי מד”א.

צילום: דוברות המועצה

 

היתרונות של אשכולות הרפואה הם בתגובה מהירה והיכרות עם תוואי השטח המאפשרים מענה מהיר ומציל חיים.

כרמל סלע, ראש המועצה האזורית חוף הכרמל מציין כי “הכנסת מד”א לחוף הכרמל היא קו ישר להמשך היערכות המועצה לאירוע חירום והצלת חיים. הצלע שהייתה חסרה במערך החירום של חוף הכרמל. זמינות של כוחות ההצלה והחירום בשטח = הצלת חיים. אני מודה לכל השותפים בדבר ולמד”א.

מודי ברכה, סגן ראש המועצה וראש מטה חירום מוסר כי “שמחים על שיתוף הפעולה בין המועצה למד”א. הקמת תחנת הזנקה במרכז הביטחון, בלב המועצה תורמת רבות בצמצום זמני התגובה בעת אירוע חירום. מרכז הביטחון של חוף הכרמל הוא היחיד בארץ בו מאוגדים במתחם אחד כיבוי אש, כיבוי קק”ל, שיטור כפרי, איחוד הצלה ואליהם מצטרפים כעת מד”א. אני מודה לשותפים ומתנדבים הרבים שלוקחים חלק במערך החירום של המועצה”.

מ”מ מנהל מרחב כרמל במד”א, מימי סידיס מוסיף כי “הקמתה של נקודת ההזנקה החדשה במועצה האזורית חוף הכרמל תורמת רבות לשיפור השירות ולצמצום זמני התגובה של הגעת צוותי מד”א לאירועי חירום. מיקומה של נקודת ההזנקה משמעותי ביותר, שכן היא תוכל לספק מענה מהיר יותר למגוון רחב של אירועים באזור כולו”.

יש לכם סיפור מעניין שתרצו שיתפרסם? שתפו אותנו במסר האדום.

[fbcomments]

 


 [blog_news title=”עוד חדשות” style=”” count=”4″ category=”” category_multi=”” excerpt=”0″ link=”” link_title=””]

 

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן