Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

חברה יזמית פרסמה תכנית חדשה לפינוי בינוי בבנימינה, במועצה דחו את ההצעה: “לא מתאימה”

חבר המועצה שחר איתן העלה לאחרונה שאילתא בנושא לראש המועצה איתי וייסברג, וציין כי תושבי הרחוב קיבלו פלאיירים הנוגעים לתכנית. וייסברג השיב: "הנהלת המועצה אינה מכירה את התכנית הרעיונית ולפיכך אינה תומכת בה"

תכנית פינוי בינוי בשכונת גבעת חן בבנימינה-גבעת עדה, שידעה עליות ומורדות, ממשיכה להיות מקודמת אך טרם עלתה אל השטח – ובו בזמן, תכנית יזמית חדשה מבקשת להוציא לפועל תכנית פינוי-בינוי חדשה במושבה, הפעם ברחוב הרקפת. 

מדובר בתכנית של היזם “קבוצת גינת” המפורסמת באתר של החברה, ולפיה “במיקום שקט ומיוחד מול פארק השוני והמחצבה, רחוב “הרקפת”, מתוכנן פרויקט ייחודי במתווה של פינוי בינוי. תכנון הפרויקט נעשה בהקפדה רבה, בהתאמה ובשמירה על צביון המושבה תוך כדי שדרוג התשתיות והפיכת השכונה למתחם חדש ומבוקש. במסגרת הפרויקט ייבנו מבנים בני 5 קומות בשילוב דירות גן ופנטהאוזים ובנוסף מרכז מסחרי לרווחות הדיירים ותושבי המושבה”.

חבר המועצה שחר איתן העלה לאחרונה שאילתא בנושא לראש המועצה איתי וייסברג. “נודע לנו מתושבים כי מקודמת תכנית פינוי בינוי ברחוב רקפת”, ציין איתן. “היזם יצר קשר וחילק פלאיירים לתושבים. האם הנהלת המועצה מכירה ותומכת בתכנית? כמה יחידות דיור מתוכננת להתווסף? איך מתוכנן להתמודד עם הצורך הגדל בתשתיות מבחינת תחבורה ציבורית, עומס תחבורתי בכלל, מדובר ברחוב ללא מוצא, מוסדות חינוך? איך הנהלת המועצה מתכוונת להתנהל בשקיפות מול הציבור ולעדכן בהתפתחויות?”, שאל איתן.

קראו גם:
אחרי יותר מעשור: תכנית ההתחדשות העירונית בשכונת גבעת חן בבנימינה – אושרה בוועדה המחוזית

וייסברג השיב כי למהנדסת המועצה הגיע יזם אחד לפני למעלה משנה, והציג לה תכנית רעיונית להתחדשות עירונית ברחוב הרקפת – אך זו דחתה את התכנית שנראתה לה לא מתאימה ולא מוכנה לדיון.

וייסברג ציין עוד כי “הנהלת המועצה אינה מכירה את התכנית הרעיונית ולפיכך אינה תומכת בה.  התכנית הרעיונית מציינת תוספת של 120 יחידות דיור. לא הוצג תכנון כיצד להתמודד עם אף אחד מהסעיפים שצוינו בשאילתא כגון תחבורה או מבני ציבור. הנהלת המועצה מתכוונת להתנהל בדיוק כפי שהתנהלה בתכניות מהותיות ביישוב, כמו התחדשות עירונית בגבעת חן, עדכון הנהלת המועצה, שיתוף התושבים וכו’. כך נהגנו בגבעת חן.

“לשם הבהרה”, סיכם וייסברג, “לא מקודמת כרגע על ידי המועצה תכנית במתחם רחוב הרקפת בבנימינה”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן