Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

דיווח: “עשרות מיליוני שקלים יוקצו לג’סר א-זרקא”

על פי דיווח הבוקר (שני) ב"ישראל היום", מנכ"לית משרד ראש הממשלה החליפי, נעמה שולץ, התחייבה ליו"ר רע"מ מנסור עבאס לקדם החלטת ממשלה חדשה והקצאה של עשרות מיליוני שקלים נוספים למועצה

עשרות מיליוני שקלים צפויים לעבור בחודשים הקרובים לכפר ג’סר א-זרקא שבחוף הכרמל, הצמוד לקיסריה ולבית חנניה. כך דיווח הבוקר (שני) הכתב אמיר אטינגר ב”ישראל היום”. על פי הדיווח, מנכ”לית משרד ראש הממשלה החליפי, נעמה שולץ, התחייבה ליו”ר רע”מ מנסור עבאס לקדם החלטת ממשלה חדשה והקצאה של עשרות מיליוני שקלים נוספים למועצת ג’סר א-זרקא במסגרת המו”מ להישארות רע”מ בקואליציה.

“בחודש נובמבר אישרה הממשלה את החלטה 550 שהיא התכנית הכלכלית לצמצום פערים בחברה הערבית והתכנית התייחסה גם לפיתוח ג’סר א- זרקא. כעת אנחנו חושפים כי מנסור עבאס קיבל כספים נוספים במסגרת החלטת ממשלה יעודית לג’סר א- זרקא שתוקדם על ידי המשרד לשוויון חברתי”, נכתב במסגרת הדיווח.

“ל”ישראל היום” הגיעה טיוטה של החלטת הממשלה החדשה אשר חושפת בתוכה כספים שכבר אושרה בממשלה במסגרת התכנית הכלכלית לחברה הערבית, אך גם עשרות מיליוני שקלים חדשים שהובטחו לרע”מ בתמורה להישארותם בקואליציה, אותם דרשה בימים האחרונים מנכ”לית משרד ראש הממשלה החליפי, נעמה שולץ, ממשרד האוצר.

“על פי הטיוטה שהגיעה לידי “ישראל היום”, עולה כי ג’סר א – זרקא תקבל עשרות מיליוני שקלים נוספים, מלבד ה-40 מיליון ש”ח שהוקצו לה במסגרת תכנית החומש. לדוגמא, בטיוטת ההצעה נכתב באחד הסעיפים כי משרד הרווחה יקצה ממקורותיו, בנוסף לתכנית החומש עוד 16.5 מיליון שקלים”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

יו”ר הנהלת מתנ”ס אור עקיבא, שלום שבתאי, עוזב את תפקידו: “המתנ”ס התייצב כלכלית ועלה על דרך המלך”

לאחר עשור של פעילות התנדבותית כיו”ר ההנהלה, מסכם עו”ד שבתאי את הפעילות הענפה במרכז התרבות המקומי שמיצב עצמו מחדש כמוקד פעילות תרבותית | “כיום אני נפרד די בסיפוק ממתנ”ס מיוצב כלכלית, ובקופתו מונחים למעלה ממיליון ₪, אותם הועדתי לשיפוץ המתנ”ס וריהוטו”

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן