Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

גנב רכב מחניון תחנת רכבת בנימינה, האפליקציה של בעל הרכב התריעה בזמן אמת

שלושה גברים גנבו רכב מבנימינה וכבר החלו את נסיעתם לעבר מעבר ריחן * היישומון שמתריע לנהג הרכב על פעילות באוטו - הביאה לתפיסתם המהירה וכתב אישום * הפרטים

כתב אישום ומעצר עד תום ההליכים למהדי ג’ מג’סר א-זרקא, באשמת גניבת רכב וקשירת קשר לביצוע פשע, זאת לאחר שב-17.1 נעצר בחשד לגניבת רכב בצהרי היום מתחנת הרכבת בבנימינה.

על פי האישום, סמוך לשעה 7:40, החנה הקורבן את רכבו בשטח עפר סמוך לחניון הרכבת הדרומי ולקח רכבת למרכב הארץ. הנאשם הגיעה סביבות השעה 14:50 למקום, ויחד עם אחיו ואדם נוסף, פתחו את מכסה המנוע תוך שהם גורמים נזק לרכב – והצליחו להניע אותו.

בהמשך עלו שניים מהם לרכב ונסעו מהמקום לעבר מעבר ריחן. ברכב, כך התברר, הותקנה מערכת התרעה המשדרת פעילות ברכב כגון הנעה, נסיעה ועוד אל אפליקציה ייעודית שהותקנה בנייד של בעל הרכב.

כשמערכת ההתרעה התריעה על ההנעה והנסיעה בטלפון של בעל הרכב, הוא התקשר למשטרה ודיווח על הגניבה, ואף הכווין את השוטרים בהתאם למסלול הנסיעה של הרכב.

כוחות משטרה יצרו פקק תנועה בכיכר הנבל בבנימינה, וכאשר הנאשם בגניבה ראה את “הפקק”, ביצע פניית פרסה על מנת להימלט מהמקום – אך נחסם על ידי ניידת משטרה ונעצר.

הראיות בתיק מתבססות על עדויות בעל הרכב ואישתו, מצלמות הרכב שמראות את הנזק שנגרם לרכב (בשווי 5000 ש”ח) על מנת לפתוח את מכסה המנוע, וכן צילומים לכל אורך הגניבה.

בנוסף, דוחות פעולה של השוטרים שהגיבו לפניית המתלונן. המעורבים ניסו להכחיש את המיוחס להם בחקירה אך שינו גרסאות כשהוצגו להם צילומי מצלמת הרכב.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

זה התחיל מהכנת מלבי בקורונה – והפך לקונדיטוריה הטבעונית הכשרה הראשונה בפרדס חנה-כרכור

מאז החל להכין מאפים טבעוניים מכוסמין, ללא חומרים משמרים בעבודת יד, מתוך רצון להביא מוצר טעים, איכותי וטוב. אחרי הרבה ניסיונות להגיע למתכונים מנצחים הגיעו המוצרים של יוגלך שם תמצאו גם מוצרים מופחתי סוכר וללא גלוטן, החל מקיש, מאפים, מאפי שמרים וקינוחי ביס ועוד מגוון מוצרים | יוגב: “יש לי הרבה אהבה למטבח ושמתי לב שאנשים כמו אשתי חיפשו דברים ספציפיים”

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן