איך מנהלים מבנה בישראל: עם המקצועיות והסטנדרט של "רייכמן ניהול ואחזקת מבנים"



איך גובים את דמי ועד הבית בצורה יעילה שמשרתת את דיירי הבניין? איך מטפלים במערכות החשמל במבנה מגורים? מה עושים עם ניקיון ומשאבות – ובכלל, איך אפשר להחזיק מבנה מגורים כמו שצריך, עם מינימום תקלות ומקסימום שביעות רצון מצד דייריו?

ירון רייכמן מביא את הבשורה החדשה בתחום ניהול המבנים מאזור המרכז- לאור עקיבא והאזור. רייכמן, הנדסאי תעשייה וניהול במקצועו, הקים את "רייכמן ניהול ואחזקת מבנים", שמביאה את ניהול המבנים למקצועיות חדשה – באמצעות ניהול מגוון של נכסים: בניינים, משרדים, ושטחים מסחריים.

מטה החברה נמצא באור עקיבא והיא מספקת את שירותיה באזור השומרון/השרון הצפוני בלבד. בשקיפות מוחלטת מול בעלי הנכס ונציגי ועד הבית, שומרת החברה על קשר הדוק ורציף בהתאם צרכי הלקוח.
רייכמן, בעל ניסיון בתפקידי מטה בכירים כמנהל תפעול, מנהל רכש ואחזקה, ותעסוקה רבת שנים בחברות המובילות במשק, מעורב באופן מלא בניהול הפעילות, ומאמין שכדי שדברים ״יזוזו״ ויתנהלו נכון צריך להיות נוכח במקום, ואין לנהל אותו בשלט רחוק. רייכמן נמצא בכל אתר ואתר מדי יום כדי לפקח על הנעשה ולתת דגשים לפי צרכי הלקוח. כתוצאה מניסיונו הרב בתהליכי הרכש – ירון מקנה ללקוחותיו ייעוץ בנושאי השבחה, אחזקת ציוד, גבייה, טכנולוגיה, מחשוב, ניהול כספים וביקורת, ביטוחים ועוד.

ירון רייכמן. "כדי שדברים ״יזוזו״ ויתנהלו נכון צריך להיות נוכח במקום, ואין לנהל אותו בשלט רחוק."

בין היתר מספקת החברה שירותי ניקיון ופיקוח יומי על טיב הניקיון, נותנת ללקוח לבחור ולשנות את זמני הניקיון, חומרי הניקיון, ועוד. במקביל, החברה שמה דגש על שירותי גביית דמי ועד על פי חוק, לפי שטח הדירה ובהתאם לתנאי השוק, או לפי החלטת בעל הנכס או נציגי הועד (בכפוף לפרוטוקול ישיבת דיירים או בהסכמת השוכר). בחברה משגרים מכתבי התראה באמצעות עו"ד אזרחי או תרבות הדיור (לפי בקשת הלקוח)  במקרה של סרבנים על פי חוק. "שירותי הגבייה נועדו לתת שקט נפשי לבעל הנכס/נציגי הועד ונועד בכדי למנוע אי נעימויות וחיכוכים במקרה של סרבני תשלום", מסביר רייכמן.

תחום חשוב לא פחות שלו דואגת החברה הוא אחזקה שוטפת – בהם טיפול בגנרטורים, טיפול במשאבות חשמל/דיזל, טיפול במערכות חשמל, טיפול ואחזקת פיר אשפה וחדרי אשפה, הסכמי שירות מול חברת המעליות, שירותי הדברה, תיקוני אינסטלציה, איטום וטיפול בגגות, תיקוני מנעולים ודלתות, מוקד 24/7, החלפת מראות וזכוכיות, השבחת הלובי (מפיצי ריח, צמחי נוי ועוד), שירותי אב בית, שירותי שמירה, קבלת הבניין במעמד המסירה מהקבלן, טיפול וחיטוי מאגרי מים ומערכות מים, טיפול וביקורות גילוי וכיבוי אש, טיפול וניקוי מערכות דודי שמש, טיפול מערכות אינטרקום (מצלמות), טיפול בשערי כניסה חשמליים, מעקב אחר ביטוחים ושירותי עיצוב גינות.

Comments

comments