Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

יום החומוס הבינלאומי: איפה אתם נוהגים לנגב באזור אור עקיבא-קיסריה-בנימינה?



אז ישראל זכתה באירוויזיון, היום גם יום ירושלים, מחר תיחנך השגרירות האמריקאית בבירת ישראל, אבל היי! היום יום החומוס הבינלאומי . וכבירת החומוס של העולם, לא נפרגן לעוסקים במלאכה?

לפני הכל , כמה עובדות מעניינות על המאכל שהפך לסמל לאומי:

1. חומוס נקרא על שם חֻמֻּץ בערבית.

2. יש אומרים שהמקור לחומוס הגיע ממצרים העתיקה, לעומת זאת יש מוסלמים הטוענים כי היה זה צלאח א-דין שהמציא את החומוס כפי שהוא מוגש כיום.

3. רוב הישראלים אוהבים לנגב בסיבוב את החומוס שלהם. כש-51% מהישראלים מעדיפים לנגב חומוס עם פיתה, 9% אוכלים אותו בכפית או מזלג והשאר מעדיפים למרוח אותו על לחם.

ועכשיו – לבדיקת “מגדלור ניוז”‘. באמצעות הביקורות ברשת של גוגל, יצאנו לבדוק מה אתם חושבים על מסעדות החומוס באור עקיבא, קיסריה ובנימינה.

החומוס של משה (רחוב בלפור אור עקיבא)

ממוקם בלב שוק בלפור באור עקיבא ומציע טריות, איכות ומנה אותנטית שנעשית באהבה. המסעדה כשרה, ואין ספק שהחומוס של משה הפך להיות מוסד תרבות בלב השוק הוותיק בעיר, גם בזכות משה עצמו, שהתארח בעבר בתכנית מאסטר שף.

החומוסייה הזו מקבלת 4.4 כוכבים מתוך 5 בדירוג של 26 אנשים. “באמת שזה החומוס הכי טעים שיצא לי לטעום, ואכלתי בהמון חומוסיות בארץ”, כותב שון וזיו מציין: “אווירה ביתית שכונתית אסלית. משה הכוכב מגיש חומוס עשוי היטב. משביע מאוד”.

לאבלבי (צומת ברניצקי, אור עקיבא)

חומוסייה ישראלית בצומת ברניצקי שזוכה להערכה בקרב החוצים את כביש 4 ותושבי האזור. החומוסיה המציעה מנות יומיות מתחלפות ותפריט טבעוני רחב וכן משלוחים בכל האיזור.

גם חומוסיה זו קיבלה 4.4 כוכבים מתוך 5, אך כאן מדובר ב-112 דירוגים, ומדובר בתוצאה יפה מאוד. אשר כתב בדירוג שלו כי זהו “חומוס מעולה, לא משאיר אותך כבד. מחירים שפויים, מגוון רחב של מנות ותוספות, המקום תמיד נקי והשירות נפלא”. שלומי הוסיף: “אוכל מדהים… שירות מעולה… אתנחתא מעולה ביום עבודה מתיש”.

חומוס אליהו (מרכז “של”, בנימינה)

חומוסיה שהוקמה על ידי חסיד ברסלב שהמשפט “ואהבת לרעך כמוך” והמון מסרים של אהבה ושמחה מעטרים את הסניפים שלו, שהולכים ומוקמים ברחבי ישראל.

והביקורות? מהללות. 4.5 כוכבים מתוך 5, 86 דירוגים ברשת. גל מפרגן ש”בדרך כלל לא מדרג פה, אבל זה מקרה מיוחד, שירות מעולה, אוכל מעולה עם אווירה טובה, מחירים נוחים לכולם, ממליץ בחום”. בנימין מוסיף: “אין יותר טעים ואיכותי מזה של חומוס אליהו. פשוט מעולה ומומלץ בחום”.

חומוס יוסף (האסיף 31, בנימינה)

החומוס האגדי מפרדס חנה, בעל סניפים נוספים בבנימינה, ברמת אביב, ובדרך הטייסים. חומוס גלילי חם שמציע מילוי חופשי של הצלחת, והרבה ביקורות מפרגנות לניגובים.

4.1 כוכבים קיבל המקום מתוך 5, עם 59 דירוגים. הראשונה שבהן היא זו של אילן: “באמת שזה החומוס הכי טעים שיצא לי לטעום, ואכלתי בהמון חומוסיות בארץ. הבעלים יוסף מתייחס אישית לכל לקוח ואפילו מכיר את כולם בעל פה מהרגע הראשון שאכלו אצלו. refill בחינם אחרי שמסיימים את הצלחת. מחירים זולים. אני בדרך כלל לא נוהג לכתוב ביקורות על עסקים אבל זה באמת מגיע לו!! מומלץ מאוד”.

[dimbal-poll-manager poll_id=”10″]

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן