Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

משנכנס אשר מרבים בנפגעים: כך תשמרו על עצמכם וילדיכם מסכנות הפורים



לקראת ימי חג הפורים מפרסם ארגון רפואת החירום איחוד הצלה כללי זהירות פשוטים שיכולים למנוע אסון, והנחיות לפעולה במקרי חירום.

באגף דוברות והסברה של איחוד הצלה קוראים להורים ולמבוגרים להזהיר את הילדים והנערים ממשחק עם נפצים, חזיזים, וחומרי נפץ השכיחים בתקופה זו של ערב חג הפורים, מה שלמרבה הצער גורם לאסונות ופציעות, זהירות ונקיטה בכללי הבטיחות ימנעו אסונות מיותרים.

להלן הכללים וההמלצות לקראת תקופת וימי חג הפורים:

סכנת התלקחות: ראשית הקפידו להשתמש בתחפושות שאינן עשויות מחומר דליק. במקרה של תחפושת שהתלקחה, יש להשכיב את הנפגע במהירות ולגלגל אותו על הארץ כדי לכבות את האש או לחנוק את האש באמצעות שמיכה או שטיח ולהזעיק מיד עזרה רפואית.

סכנת פציעות: שימו לב והימנעו משימוש באביזרים חדים: חרב, שרביט וכד’. הדבר עלול לגרום לפציעות וחתכים. נפצים, זיקוקים וקפצונים אינם חוקיים והם עלולים לגרום לפציעות קשות. רוגטקות, אקדחים ורובים היורים חלקי פלסטיק עלולים לגרום לפציעות.

סכנת חנק: בתחפושות לפעוטות יש להקפיד כי פרטי התחפושת אינם מתפרקים לחלקים קטנים מחשש לבליעה של חלקי תחפושת על ידי הילדים, דבר שעלול לגרום לחנק. במשלוח מנות המיועד לילדים יש להימנע ממזונות שעלולים לגרום לחנק. לדוגמה: מסטיקים עגולים, סוכריות, אגוזים, שקדים וכד’.

סכנת צריבה ותגובה אלרגית: תרסיסי שלג עלולים להיות דליקים ולהתלקח ובריסוס על הגוף והפנים עלולים לגרום לצריבות. איפור יש לבדוק לפני השימוש על אזור קטן בגוף כדי לוודא שאינו גורם לתגובה אלרגית. יש להשתמש רק באיפור שקיבל את אישור משרד הבריאות. במקרה של צריבה בעיניים מספריי יש לשטוף את העיניים במים עד שתחושת הצריבה עוברת. אם הצריבה חזקה במיוחד יש לפנות לקבלת טיפול רפואי. במקרה של תגובה אלרגית מאיפור, יש להסירו מידית. במקרה של תגובה אלרגית קשה, נפיחות בלשון ובשפתיים או קשיי נשימה, יש להזעיק עזרה רפואית מיד.

מנכ”ל איחוד הצלה משה טייטלבוים מסר: “גם השנה לקראת פורים השקענו משאבים בהסברה כדי לצמצם כמה שיותר פגיעות ופציעות שנגרמות מתחפושות, אביזרים, נפצים ועוד. נוסף על ההסברה בכלי התקשורת אנו פועלים גם בבתי הספר השונים ומעבירים הדרכות לצוות החינוכי על הצורך בשמירה על כללי הבטיחות בתחפושות ומניעת השימוש בנפצים. יצויין כי בשנים קודמות עקב הקמפיינים נרשמה ירידה משמעותית במקרי הפציעות מנפצים וקפצונים בתקופת פורים”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

ישיבת מועצה חגיגית בזכרון יעקב לפתיחת הקדנציה החדשה 2024: אלה האתגרים במושבה [וידאו🎥]

ישיבת מועצה חגיגית התקיימה בזכרון יעקב לציון פתיחת הקדנציה החדשה (2024) | ראש המועצה הנבחר, אלי אבוטבול, חברי המועצה הנכנסת והיוצאת, ועובדי המועצה השתתפו באירוע. אבוטבול הביע נרגשות רבה ופירט את תוכניותיו לעתיד המושבה

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן