Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

ליאת מבנימינה-גבעת עדה חולה במחלה קשה ורוצה להגשים חלום עם בעלה: “להביא עוד ילד לעולם”

זוג ההורים למאיה בת ה-6.5 מגבעת עדה, התבשרו לפני מספר שנים על מחלתה האוטואימונית של האם – שתוקפת את מערכות גופה • לאחר הריון שכשל לאחר 8 שבועות בלבד וטיפולים קשים שעברה האם, הם פונים לציבור בבקשה לסיוע: "בואו להיות חלק מהמסע שלנו"

“איך מתמודדים כשהחיים מתהפכים ברגע?”. במילים האלה נפתח ה”giveback” (מימון המונים) של זוג תושבי גבעת עדה, דור וליאת, בעל ואישה, שהחליטו לצאת לפרויקט מימון המונים של “הכל או כלום” על מנת להביא עוד ילד לעולם. הסיבה לפנייה אל הציבור – עצובה ומרגשת.

“מכירים את התחושות של זוג צעיר עם ילדה בת שנה שמרגישים שאין משהו שהם לא יכולים לעשות בעולם הזה כולל להקים משפחה? אנחנו היינו שם וברגע אחד הכול התהפך”, מספרים השניים בעמוד התמיכה.

לדבריהם, האישה – ליאת , החלה להרגיש לא טוב. אישפזו אותה בבית חולים”, הם מוסיפים, “שם אחרי בדיקות רבות והמתנה ארוכה בישרו לנו כי “לליאת יש לה מחלה אוטואימונית” ‘.

השניים מספרים כי מדובר במחלת “גרנולומטוזיס עם פוליאנגיטיס”. מדובר בדלקת הפוגעת בכלי דם שונים בגוף, בהם האף ומערותיו, הריאות והכליות. המחלה מאופיינת בהימצאות נוגדנים עצמיים של הגוף כנגד החלבון פרוטאינאז-3, גם הוא של הגוף עצמו. בין התסמינים החריפים (מופיעים בעצימות משתנה) – הרס סחוס באף (צורת אוכף), סינוסיטיס, שיעול, דלקת אוזניים, פגיעה בכליות, פגיעה בריאות, בעיות בעיניים, כאבי מפרקים או דלקת מפרקים, נודולות בעור, כיבים בעור, ומעורבות נוירולוגית. בנוסף יכולים להופיע חום וירידה במשקל.

ההחמרה במחלה הגיעה לפני קצת יותר מחצי שנה כפי שהם מספרים: “פתאום באמצע החיים, הכל משתנה. ליאת במקום הראשון. טיפולים תרופתיים לצד ביולוגיים וכימותרפיים, מאיה זקוקה לה וגם אני זקוק לה. לא יכול לדמיין את החיים שלי בלעדיה.

“השנים חלפו ולמרות החששות המשכנו בחיינו. לפני כשנתיים חווינו הריון נוסף שהסתיים כעבור שמונה שבועות והביא עמו התלקחות נוספת של המחלה. בעקבות הטיפולים נאלצנו לדחות את הרצון להיריון נוסף של ילד או ילדה נוספים”.

דור משתף כי תמיד ששאלו אותו האם הוא לא רוצה עוד ילד – נצבט לו הלב. “היום אחרי מאבק קשה במחלה שהפכה להיות חלק מחיינו, אנו מוכנים להביא לעולם את הילד.ה שכל כך ציפינו להם וכך גם מאיה. אנחנו רוצים להזמין אתכם לקחת חלק במסע שלנו לעבר הורות בפונדקאות”.

השניים פנו לציבור במטרה שיתמוך בהם ויסייע להם להביא ילד נוסף לעולם. “כנסו ללינק ותמכו בנו כפי יכולתכם ברגע זה ונשמח אם תעבירו גם הלאה.הקמפיין מבוסס על הכול או כלום – בשביל שנוכל לצאת לתהליך, אנחנו חייבים להגיע ל-100% של סכום היעד. נכון להיום, נותר לנו כחודש ימים לגייס 122 אלף שקלים. אנו עושים את זה רק בזכותכם”.

 למימון ההמונים של הזוג – הקליקו כאן 

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

עבודות גדולות יוצאות לדרך בפרדס חנה-כרכור: סלילת שבילי אופניים ומדרכות ברחובות האלה

חברת נתיבי ישראל והמועצה המקומית פרדס חנה כרכור, הודיעו על סלילת שבילי אופניים ומדרכות לרווחת התושבים.ות ומשתמשי הדרך ברחובות המייסדים, דגניה וקדמה. מועד תחילת העבודות הוא החודש, מרץ 2024, כאשר

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן