סוכן הנדל"ן דודו בדש: "רבים זיהו את הפוטנציאל של שכונת אור-ים באור עקיבא"

כדי לעשות החלטה מושכלת ונכונה, חשוב להגדיר ולהבין את מסגרת התקציב שעומד לרשות הרוכש הפוטנציאלי ומה המשמעות של לקיחת משכנתה או הלוואה. החשש מובן ולמרות זאת, מדובר בשכונה שעדיין נבנית וברגע שתאוכלס - המחירים יעלו וההשקעה תהיה שווה

שכונת אור ים החדשה, הנמצאת כיום בתהליכי בנייה ושיווק הנכסים, הפכה ליעד מבוקש ואטרקטיבי, והביקוש הגובר הפך את התהליך של איתור דירות והזדמנויות למורכב עוד יותר. דודו בדש, המייסד והמנהל של משרד התיווך אור-קיסר, חי ונושם את אור עקיבא והאזור כבר יותר מעשור, מסביר שהפריחה הנדל"נית בעיר לא מגיעה סתם כך. "כמי שגדל וחווה את הצמיחה והשגשוג של אור עקיבא, אני מכיר כל פינה גם בשכונה החדשה אור ים, וגם את הגורמים הרלוונטיים בכל התחומים שיכולים לסייע באיתור הנכס המתאים או במכירתו. אנחנו עובדים בשיתוף פעולה עם יועצי משכנתאות ועורכי דין הבקיאים גם הם בכל מה שקורה באזור, והקשרים שלנו מבוססים גם על מערכות היחסים שנוצרו עם כל הבנקים. בכך אנחנו יכולים לסייע ללקוחות לקבל את תנאי המימון הטובים ביותר. למעשה, כל קונה, רוכש או שוכר זוכה לליווי אישי מקצועי ולמענה בתחום המשפטי, הכלכלי והנדל״ני – מרגע שפנה אלינו ועד לביצוע העסקה".

מלבד שיתופי הפעולה המקצועיים, המשרד בניהולו של בדש כולל צוות של חמישה סוכנים שנולדו וחיים את אור עקיבא. ההיכרות העמוקה עם העיר לצד הניסיון המקצועי מאפשרים יצירת מעטפת של שירותים שמספקים פתרונות לקנייה, למכירה או לשכירות בעיר.

בנוסף, כדי להקל ולו במעט על לקוחותיו בתקופה המאתגרת, החליט בדש לאפשר את השכירות כשירות. הוא אינו גובה דמי תיווך משוכרים או ממשכירים הנעזרים בשירותיו, אלא רק לקונים ולמוכרים, למרות הביקוש האדיר לדירות מסוג זה באזור. "השאיפה שלי כמתווך היא להקל על השוכרים, שגם כך מתמודדים עם שוק מורכב, ולקדם את העסקה בצורה כזו גם עבור בעלי הנכס. כך אני גם הופך את המשרד שלנו לבית עבור לקוחות", הוא מסביר.

כל נכס – לכל מטרה

"אני מכיר כל פרויקט ויזם וכן מודע לכל מרכיב שיכול לקדם את העסקה הטובה, הבטוחה והנכונה ביותר עבור הלקוח", אומר בדש ומציין כי העובדה שמשרדו משווק את רוב הנכסים בשכונת אור ים, הוא יכול להציע ללקוחות מגוון של דירות, וילות ומבנים לכל מטרה: "חשוב לי להתאים את הנכס בצורה מדויקת ואישית לרבים שכבר זיהו את הפוטנציאל הגבוה שמציעה השכונה החדשה הנבנית בימים אלו, בין אם מדובר במשקיעים, תושבי חוץ או משפחות ומשפרי דיור".

אור עקיבא חווה עדנה מחודשת ומחולקת לשלושה אזורים עיקריים. אחד מהם הוא האזור הוותיק המשמש קרקע פורייה ליזמים המעוניינים לקחת חלק בהתחדשות העירונית. אזור נוסף שמתפתח הוא שכונת היובל הצפונית, שלדברי בדש מושכת אליה משפחות רבות מכל רחבי הארץ. "עם השנים, זוגות צעירים מכל הארץ הבינו את הפוטנציאל של שכונת היובל הצפונית וגילו שיש מקום בין תל אביב לחיפה ששווה לגור בו. בנוסף לקרבה לקיסריה – אזור התעשייה, הנמל והים, מדובר גם על נכסים טובים הנמכרים במחירים סבירים", הוא מסביר ומתייחס לאזור השלישי שבו נבנית ומשווקת כיום השכונה החדשה – אור ים, שהפכה למבוקשת ואטרקטיבית במיוחד.

"החברה לפיתוח קיסריה היא שאחראית להקמת ופיתוח השכונה, שמציעה יתרונות רבים, כולל בנייה רוויה לצד קוטג׳ים יוקרתיים, שני אגמים מלאכותיים שביניהם מפריד נחל ושטחים ירוקים המהווים 40% מהשכונה, מרחבים ציבוריים, מוסדות תרבות וחינוך לרווחת התושבים ומסלולי אופניים המובילים לפארק התעשייה ולחוף הים". מדובר בשכונה איכותית ומבוקשת ועם זאת, הריבית הגבוהה והאינפלציה הדוהרת יכולות למנוע מרבים לקפוץ על ההזדמנות.

// שכונת אור ים באור עקיבא 

״אני בהחלט מבין את החשש להתחייב בתקופה זו, במיוחד עבור מי שאין לו הון עצמי וזקוק למשכנתה ולהלוואות. למרות זאת, מדובר באזור שעדיין נבנה ואני מאמין שברגע שהשכונה תאוכלס ברובה או כולה המחירים יעלו, ולכן מדובר בהזדמנות טובה מאוד ובמוצר איכותי ששווה את ההשקעה. אחד היתרונות של שכונת אור-ים, בנוסף לעובדה שהיא עדיין בתהליכי בנייה ושיווק ובנוסף למחירי הדיור, הוא היצע הנכסים המגוון שרובו נמצא אצלנו, החל מדירות קטנות או גדולות יותר ועד וילות וצמודי קרקע, למכירה או להשכרה".

בעניין זה בדש מוסיף שכדי לעשות החלטה מושכלת ונכונה, במיוחד עבור כל מי שמצד אחד מעוניין לרכוש ומצד שני חושש, בראש ובראשונה חשוב להגדיר ולהבין את מסגרת התקציב שעומד לרשות הרוכש הפוטנציאלי, ומה המשמעות של לקיחת משכנתה או הלוואה. "חלק בלתי נפרד מההיערכות הכלכלית טמון בהבנה מלאה של כל אפשרויות המימון ויכולת העמידה בתשלומים הצפויים. מומלץ לחשב את העלויות הנוספות, הכוללות שכר עורכי דין, מסים ותשלומים נוספים – תחום שגם בו אנחנו יכולים לסייע. כדי להשיג את העסקה הבטוחה והנכונה ביותר, השירותים שאנו מציעים כסוכני נדל"ן כוללים גם מתן מידע מלא על השכונה ומענה לשאלות הלקוח בכל תחום: חינוך, תרבות, נגישות לצמתים מרכזיים, תמהיל האוכלוסייה ועוד".

הגישה המקצועית של בדש באה לידי ביטוי גם כמתווכים שמוכרים נכסים מיד שנייה. "אני תמיד ממליץ ללקוחות לערוך בדק בית, כי לפעמים רב הנסתר על הגלוי", אומר מי שעומד בראש סוכנות הנדל"ן אור קיסר, שפועלת בשקיפות, גמישות ומקצועיות. "בנוסף למאגר נכסים גדול במיוחד למכירה באזור, שמנו לנו כמטרה לתת מענה אמיתי לצרכים וליכולות של כל לקוח ולאפשר שקיפות מלאה", אומר בדש לסיכום. "בסופה של כל עסקה אני מחפש את החיוך המעיד על שביעות רצון. אני גם מוודא שצוות הסוכנים שלנו, שזכה לא מכבר למוניטין רב בתחום הנדל"ן, יעניק ייעוץ מקצועי ונרחב ללא כל התחייבות, בין אם במשרד או בבית הלקוח".

דודו בדש
טלפון: 052-7444455
למעבר לאתר >>

// בשיתוף אור קיסר

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

דיווח: עבריין מפרדס חנה הכה באכזריות מאבטח מבוגר בסופרמרקט בתל אביב

מאבטח מבוגר הותקף באלימות חמורה על ידי צעיר מפרדס חנה | על פי דיווח של דניאל עמרם, הצעיר, בעל עבר פלילי, נמלט מהמקום אך זוהה על ידי הבלוגר | עמרם פרסם את שמותיהם של החשודים, תושבי פרדס חנה, וטען שהם ניסו להסתיר את זהותם

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן