האם שנחשדה בכליאת בנה הפעוט בכלוב – שוחררה ללא תנאים מגבילים. כיצד הסבירה הדודה את ההתנהגות?

אמו של הפעוט בן השנה וארבעה חודשים שנמצא כלוא בתוך כלוב ברזל בדירתו, שוחררה ללא תנאים מגבילים | סנגורה של האם: "מדובר בתיק שאין לו כל גוון פלילי, הדברים מדברים בעד עצמם"

זה התחיל בראשית השבוע כסיפור מזעזע שהרעיש רבים שנחשפו אליו – ומסתיים בשחרור וככל הנראה גם בלי כתב אישום. שוטרים שהגיעו לחיפוש יזום בתחום הסמים במתחם מגורים בחיפה ביום ראשון האחרון נחרדו למצוא תינוק כבן שנה ו-4 חודשים כלוא בכלוב ברזל. האם נעצרה והובאה לבית משפט לשם הארכת מעצרה. היום (שישי) לאחר מספר ימים בהם שהתה במעצר, שוחררה האם ללא תנאים מגבילים, ועל פי גורמים בפרקליטות, ככל הנראה גם לא יוגש נגדה כתב אישום.

סנגורה של האם, עורך הדין דניאל דרוביצקי, מסר כי "כפי שטענתי מהיום הראשון, מדובר בתיק שאין לו כל גוון פלילי, לא בכדי המשטרה הגישה היום בקשה לשחרור בהיעדר כל תנאי מגביל, הדברים מדברים בעד עצמם".

בראיון לכאן רשת ב', טענה השבוע דודתו של התינוק כי אמו כלאה אותו בתוך כלוב בגלל שהיא הייתה צריכה לתלות כביסה וטענה כי מדובר בילד מופרע שלא מבין כלום. "היא פשוט עלתה לתלות כביסה, הילדים היו מסביבו, אח שלה גר בקומה השנייה, הוא ביקש ממנה אוכל אז היא יצאה למדרגות כדי להביא לו. זה היה עניין של שניות. היא שמה אותו עם משחקים, הוא לא היה כל הזמן בכלוב. המשטרה באה ולא מצאה סימנים על הגוף שלו ושל הילדים, הם לא מוזנחים, לא ברווחה, הם אצלנו", אמרה יסמין בריאיון.

// הכלוב בתוכו נמצא הפעוט. צילומים: דוברות המשטרה

אתמול בערב בלשי תחנת נצרת יחד עם בלשי חיפה ביצעו פעילות אופרטיבית יזומה בתחום הסמים במתחם מגורים בחיפה למען שלום הציבור וביטחונו. בתוך כך, במקום בוצע חיפוש במהלכו נתפסו חומרים החשודים כסמים מסוג קריסטל וחשיש בכמות שלא לצריכה עצמית ונעצרו 2 חשודים באחזקתם תושבי חיפה בני 22 ו-27. במקביל באותו המתחם בחיפוש נוסף בקומת הכניסה בה מתגוררים הורים עם ששת ילדיהם, בוצע חיפוש במהלכו אותר באחד מחדרי הבית כלוב ברזל גדול עם נעילה ובתוכו ילד כבן שנה וארבע חודשים כאשר הוא נעול בתוך הכלוב.

הבלשים הזדעזעו מהמראה וחילצו מיד את הילד מתוך הכלוב. בכלוב נמצאו כריות ובקבוק של הילד. האמא, שלא נכחה בדירה הובאה למקום ונעצרה על ידי הבלשים בגין כליאת שווא, הזנחת קטין חסר ישע והתעללות בקטין חסר ישע. גורמי רווחה מעיריית חיפה הוזעקו למקום והחלו בטיפול מיידי בכל ילדי הבית. האם בת 35 תושבת חיפה נעצרה במקום, הובאה לחקירה ונכלאה. המשטרה תבקש להאריך את מעצר האם ושני החשודים בבית המשפט בחיפה.

קצין אח"מ של תחנת חיפה, רפ"ק יוסי אטיאס: "מדובר באחד המקרים החמורים והקשים בהם נתקלתי, מדובר בתינוק אשר הושאר לבדו בכלוב ברזל סגור שגודלו לא עולה על חצי מטר ללא יכולת לצאת מהמקום. השוטרים חילצו את התינוק ועצרו את האם, המשטרה בשת"פ עם גורמי רווחה של עיריית חיפה ביצעו פעולות חרום לצורך דאגה מיידית לשאר ילדי המשפחה שהיו במקום , אנו רואים בחומרה כל פגיעה בחסרי ישע ונפעל ביד קשה בטיפול במקרה".

// עדכון ראשון: 16.1.2023 

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

צריכים תרופה או תכשיר בסוף השבוע? אלה בתי המרקחת באזור חדרה שיעזרו לכם

תרופות קבועות, תרופה דחופה עבור מחלה פתאומית, כמו כאב ראש או הצטננות או תרופה למצב כרוני? לעיתים חוסר תכנון מביא למצב בו צריך לקנות תרופות בסופ"ש | הנה המקומות שפתוחים גם בשבת וכוללים בתי מרקחת פעילים בשישי-שבת

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן