"הסיוט של כל הורה": האמא החליטה לפרסם את הסרטון על בנה שכמעט טבע בבריכה [וידאו] (רחבי הרשת)

"חשבתי כמה וכמה פעמים אם לשתף את הסרטון הזה…", מתארת קורל ברדה רחמני, "לבסוף החלטתי שעונת הרחצה בפתח ואם הסרטון הזה יגרום אפילו להורה אחד לפתוח את עיניו *יותר* אז עשיתי את שלי"

"סיוט של כל הורה". כך פתחה קורל ברדה רחמני את הפוסט שפרסמה ביממה האחרונה והפך ויראלי בו היא מתארת כיצד בנה כמעט וטבע בבריכה – וכמה עיניים והמון זהירות נדרש כאשר ישנה בריכה אליה נכנסים הילדים בתקופת הקיץ. 

"חשבתי כמה וכמה פעמים אם לשתף את הסרטון הזה…", היא כותבת. גם כי הוא גורם להחסיר פעימה וגם כי אני לא רוצה ולא מעוניינת להיות חשופה לביקורות על האחריות ההורית שלי- גם ככה אני מרגישה נורא. לבסוף החלטתי שעונת הרחצה בפתח ואם הסרטון הזה יגרום אפילו להורה אחד לפתוח את עיניו *יותר* אז עשיתי את שלי.

"ביום שלישי במסיבת בריכה שעשינו לאגם היה שמח וכייף, כולם נכנסו למים כולל רום בן השנתיים וחצי. לחיות בבית עם בריכה וילדים קטנים זו חרדה תמידית! דאגנו לכל המיגון האפשרי- סגירה לבריכה , אזעקה שמצפצפת בכל הבית ובניידים שלנו אם נפתחת דלת הבריכה, חיישן במים שמצפצף אם יש תנודות במים, הילדים לא יוצאים לחצר אם אנחנו לא איתם- בקיצור הבנתם את רמת החרדה".

האם ממשיכה לתאר: "במסיבה של אגם באיזשהו שלב רום יצא מהמים וכבר לא רצה להיכנס ובא לבקש ממני להוריד לו את המצופים. (בדרך כלל כשאנחנו בחצר והוא רוצה להוריד מצופים אנחנו פשוט סוגרים את דלת הבריכה ומורידים לו.) בזמן המסיבה ובגלל שדלת הבריכה פתוחה , כשהוא ביקש ממני ״נפנפתי״ אותו ואמרתי לו ״עוד מעט, אמא עסוקה״. אחד מאנשי הצוות שהיו אצלנו בבית שמע את זה והבין שאני פשוט עסוקה ולכן לא מורידה ובחוסר הבנה ותקשורת ביני לבינו הוא הוריד לרום את המצופים. ( אני לא מורידה מעצמי אחריות וממש לא מחפשת אשמים, זה היה שיעור לכולם.)

"אני המשכתי בשלי ולא שמתי לב שרום בלי מצופים ובמאית השנייה רום פשוט קפץ למים. בלי מצופים! 3 שניות הוא היה מתחת למים עד שלירן קלט שהוא במים וקפץ להציל אותו. בשנייה הראשונה שלירן צעק שרום במים הרגשתי שהדם יוצא לי מהגוף. הרי הייתי עם הגב לבריכה , לא ידעתי כמה זמן רום מתחת למים וברגע הראשון חשבתי שהילד שלי מת! לא מאחלת לאף הורה את ההרגשה הזו. ברוך השם ותודה אלף פעם לאלוהים (וללירן) שהילד שלי ניצל. רום כמובן ברוך השם בסדר גמור ואפילו לא בכה בגלל שזה היה ממש למשך 3 שניות. כל מה שאני רק מבקשת ממכם זה שתפתחו את העיניים טוב טוב- בים, בבריכה , בבית מלון, בצימר- פשוט לא להוריד מצופים בשום מצב כל עוד אתם בסביבת הבריכה".

 

מה ההבדל בין אפוטרופסות לייפוי כח מתמשך?

ייפוי הכח המתמשך הינו מסמך משפטי שבו אדם מפרט בדיוק כיצד הוא רוצה שינהגו בענייניו הרכושיים, הרפואיים והמשפטיים ומי הוא רוצה שיטפל בענייניו. יפוי הכח המתמשך נועד להיות כאלטרנטיבה למוסד האפוטרופסות | מאמר מקצועי

קרא עוד »

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן