Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

צפו: מרדף מטורף בחדרה מול המצלמות, הנהג הנמלט וחבריו ברכב ביקשו סיוע מחבריהם בזמן אמת [וידאו]

נהג מאזדה נתפס נוהג במהירות מופרזת, בכניסה לחדרה. שוטרת בניידת משטרתית ביקשה ממנו לעצור בצד. הוא המשיך בשלו - ונהג במהירות גבוהה בניסיון הימלטות מהניידת. צפו בתיעוד המדהים

מרדף מסוכן, דרמטי, מול המצלמות: זה מה שתיעדו המצלמות הפרוסות ברחבי חדרה לאחרונה, צילומים אותם אספה המשטרה על מנת להגיש כתב אישום כנגד 5 מהמעורבים בתקרית. 

את הצילומים הביא ברהנו טגניה, בכתבה ששודרה השבוע בחדשות 12. נהג מאזדה נתפס נוהג במהירות מופרזת, בכניסה לחדרה. שוטרת בניידת משטרתית ביקשה ממנו לעצור בצד. הוא המשיך בשלו – ונהג במהירות גבוהה בניסיון הימלטות מהניידת.

יחד איתו, היו שניים נוספים ברכב, שלושתם יחד ניסו להיעזר בחבריהם, עדכנו אותם בזמן אמת על המרדף, וחבריהם בתגובה, גררו פחי אשפה לתוך הכביש בניסיון לפגוע בניידת ולהכשיל אותה מהניסיון לתפוס את הנמלטים.

בהמשך, גם יידו החברים אבנים, כאמור, הכל בניסיון לעצור את הניידת ולאפשר לחברים להימלט ממנה. כששני הדרכים לא צלחו, חברים נוספים ניסו לעצור את הניידת באמצע הכביש, על ידי האטה של הרכבים וניסיון “לסגור” על הניידת.

// צילום מסך: חדשות 12

“לאורך כל האירוע שמרתי על קשר עין הרכב, למרות הניסיונות והסכנה ביידוי אבנים לעבר הניידת. העברתי דיווחים על מנת להכווין כוחות נוספים שיסייעו”, סיפרה רס”ר גל יצחק ממשטרת התנועה, לחדשות 12.

חלק מהצעירים נעצרו במקום וחלק לאחר מכן, אחרי עבודה מאומצת של חוקרי הזירה הטכנולוגית של משטרת חדרה. כנגד חמישה הגישה הפרקליטות כתב אישום חמור ובקשה למעצר עד תום ההליכים, בבית המשפט המחוזי שבחיפה.

.

צפו במרדף ובכתבה ששודרה בחדשות 12 >>> 

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

השופטת לשעבר מחוף הכרמל מחזיקה תעודת שופט בפועל בניגוד לנוהל; מה אמרו בבתי המשפט?

על פי הנוהל, על שופט שסיים את תפקידו, כמו כל עובד מדינה אחר, להחזיר את תעודת העבודה שלו (כרטיס עבודה) עם סיום כהונתו או עבודתו | השופטת בדימוס אתי כרייף: “זה ליופי, זה לא לשימוש ולא לשום דבר. זה חלק מהכיסוי של הטלפון”

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן