Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

זכרון יעקב: 9 נפשות בדירה אחת שסובלת מרטיבות, עובש וקירות מתפוררים – מה אומרים בעמידר?

"זו דירת 80 מ"ר שבה מתגוררות 9 נפשות, כשהאבא ואחד הילדים סובלים ממחלת עור גנטית נדירה שגורמת לפצעים שלא מחלימים ולבעיות בדרכי הנשימה", כתבה למערכת "יהיה בסדר" עובדת סוציאלית בפנסיה שמסייעת למשפחה * עמידר: "מוכנים בכל עת לבצע שיפוץ בדירה ולהתאימה לצרכים של המשפחה"

תוכנית הרדיו הפופולארית “יהיה בסדר” בגל”צ, חשפה השבוע סיפור קשה בזכרון יעקב. 

“הפנייה שקיבלנו מפנינה חשפה בפנינו מקרה קשה ומתסכל באופן קיצוני”, סיפרו במערכת התוכנית וציטטו את מכתב הפנייה: “אני עובדת סוציאלית בפנסיה, מתנדבת לעזור למשפחה שסיפורי איוב נעימים לעומת מה שקורה להם.

“מדובר ב-9 נפשות: הורים עם בעיות גוף קשות, האבא ישראל הוכר השבוע כנכה. 7 ילדים, שניים מהם נכים. גרים בדירת עמידר בזכרון יעקב מזה 6 שנים. הדירה במצב שפשוט אי אפשר לתאר במילים: רטיבות, עובש, קירות מתפוררים. עמידר מוכנים לשפץ את הדירה באופן יסודי, אבל לא מספקים להם דירה חלופית וטוענים שאין מניעה לשפץ בזמן שהם ממשיכים לגור בה.

“זו דירת 80 מ”ר שבה מתגוררות 9 נפשות, כשהאבא ואחד הילדים סובלים ממחלת עור גנטית נדירה שגורמת לפצעים שלא מחלימים ולבעיות בדרכי הנשימה. לרווחה של היישוב אין תקציב להעביר אותם אפילו באופן זמני. זה על קצה המזלג. אני ממש חוששת שהאב יפגע בעצמו, כבר לא יודעת למי לפנות”.

מעמידר נמסר למערת “יהיה בסדר”: “עמידר מוכנה בכל עת לבצע שיפוץ בדירה ולהתאימה לצרכים של המשפחה, ללא צורך במעבר של המשפחה לדירה אחרת במהלך השיפוץ. נדגיש כי הוצעה למשפחה דירה חלופית גדולה יותר ומתאימה לצרכיהם, וכן דירה בשכירות בשוק החופשי עד למציאת דירה מתאימה לצרכיהם. לצערנו, המשפחה סירבה לכל ההצעות האלה”.

במערכת התוכנית פרסמו אף “תגובה לתגובה” – בה נכתב: “הדירה שהמשפחה ‘סירבה’ לה היתה בקומה 3 בלי מעלית – כאשר אחד הילדים מוגבל בהליכה ואינו מסוגל לטפס במדרגות. הסיוע המוצע בשכר הדירה לא מתקרב לעלות שבה ניתן לשכור דירה עבור משפחה בגודל כזה, מה עוד ששום בעל דירה לא ישכיר נכס למשפחה במצב כלכלי קשה שאין לה ערבויות. אנחנו נמשיך במאמצים מול עמידר וכל גורם אפשרי כדי למצוא פתרון, ונמשיך לעקוב גם בשידור”.

קישור להאזנה: https://bit.ly/3VoS0dn

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן