Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

דרמה במערכת הפוליטית באור עקיבא: שלום שבתאי יתמודד לראשות העיר



דרמה במערכת הפוליטית באור עקיבא, שישה חודשים לקראת הבחירות לרשויות המקומיות: עו”ד שלום שבתאי הודיע היום כי יתמודד לראשות העיר. זאת, לדבריו, על רקע החלטתו של ראש העיר יעקב אדרי לא להתמודד בבחירות הקרובות לקדנציה נוספת.

“אור עקיבא עברה שינוי מדהים ב -5 השנים האחרונות”, הוא אומר היום. “תדמית העיר נשתנתה לבלי הכר. הישגים משמעותיים נרשמו בתחום החינוך. חיי התרבות שוקקים בעיר.
המתנ”ס הפך למגדלור של תרבות. כבישים נסללו. שכונות חדשות נבנות ומגדלי מגורים מתנוססים לשמיים. אין ספק, שהקרדיט לכל ההישגים הללו מגיעים לראש העיר יעקב אדרי. אלא, שלמרבה הצער, ומסיבות אישיות, החליט אדרי שלא להתמודד על המשך הכהונה בראשות העיר. גם פניות שלי ושל אנשי ציבור אל שלומי אבני להתמודד על תפקיד ראש העיר עלו בתוהו”.
לדברי שבתאי, בשל הנסיבות הללו, פנו אליו רבים מבני העיר וביקשו ממנו להצטרף למירוץ ובשבוע האחרון, גמלה בליבו החלטה להיענות לפניות, מתוך דאגה עמוקה לעתידה של העיר ולשמירה איכות החיים בה.

_

עו”ד שלום שבתאי, ממייסדי העיר, בוגר אוניברסיטת בר אילן, בוגר הפקולטה למשפטים, כיום עו”ד במקצועו,  שימש בעבר כראש המועצה המקומית. נשוי למרים, מנהלת בי”ס תיכון “האופק”, אב לארנון, יזם, לעינת דמתי, מי שזכתה בתואר “המורה של המדינה”, לאיה כפיר, עו”ד במקצועה  ולדוריתי חזן , גננת ומי שזכתה בפרס החינוך הארצי ומשמשת גם כמדריכה מחוזית במשרד החינוך.
בקדנציה האחרונה שימש עו”ד שבתאי כיו”ר הנהלת המתנ”ס ורשם הצלחות רבות בפעילות תרבותית ענפה לטובת הקהילה. הוא הקים את חבורת הזמר “צלילי האור”, את התזמורת העירונית, את התיאטרון הקהילתי, את “פרחי אור עקיבא” ועוד. המתנ”ס שוקק פעילות ומשמש כיום כמגדלור של תרבות בקהילה.

בעבר ערך במשך שנים מבצעי בר מצווה למאות ילדים, בני משפחות ברוכות ילדים, יזם וביצע במשך 14 שנים רצופות את צעדת אור עקיבא / קיסריה,שבימים אלה מעלה זיכרונות נוסטלגיים ושבה להתקיים.  מפעל חשוב נוסף שנזקף לזכותו הוא כתיבת ספר תולדות העיר “הדרך אל האור”, שמספר את תולדותיה של אור עקיבא מאז היווסדה ועד שנתה ה – 60.  בעברו – איש חינוך, מורה, מחנך וסגן מנהל בביה”ס התיכון “תחכמוני” חדרה. מרצה לתנ”ך במכללה האזורית מנשה ובגיל 23 כבר ניהל תיכונייה עממית בעיר.
עו”ד שבתאי מבקש להבהיר, שאם יחליט ראש העיר יעקב אדרי או שלומי אבני להתמודד על תפקיד ראש העיר הוא יסיר את מועמדותו מיד ויתמוך בכל מאודו במי מהם שיחליט להתמודד. “הדבר היחיד שמדריך אותי בהחלטתי הוא ראיית טובת העיר ועתיד ילדינו ונכדינו. אעשה הכול להעברת שרביט ניהולה של העיר להנהגה צעירה שתצמח בעיר”, הוסיף.
יש לכם סיפור מעניין שתרצו שיתפרסם? שתפו אותנו במייל [email protected]

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן