Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

|בחירות באור עקיבא| “כואב לי מה שקורה בשז”ר. הבניינים החדשים היו כבר יכולים לעמוד”



“בתוך 6 חודשים מהרגע שאבחר לתפקיד ראש העיר, פרויקט פינוי-בינוי בשכונת שז”ר ייצא לדרך”. כך אמר אמש (שני) חבר מועצת העיר וראש עיריית אור עקיבא לשעבר, שמחה יוסיפוב, בכנס שערכה רשימתו “אור עקיבא אחת” בסמוך למרכז הפיס בשכונת שז”ר.

יוסיפוב ביקר את ראש העיר יעקב אדרי על ההשתהות בקידום הפרויקט וטען כי הפרויקט רדום ולא זז. “אנחנו לא מאמינים לו”, אמר יוסיפוב. “אני לא מאמין. אני אומר לכם שבכל שז”ר יהיה פינוי בינוי. כואב לי על איך שאתם חיים כאן. כשאני אמרתי יהיה פינוי-בינוי, עלו המחירים. אבל הרבה אנשים לא עשו שיפוצים. אתם חיכיתם, לא נורא? חיכיתם לשמחה. אני יזמתי ואף אחד לא חלם על פינוי בינוי. אני עשיתי המון ישיבות בנושא. כמה דיברנו, היינו ביחד, ואמרנו שאנחנו רוצים פינוי-בינוי. איך ילדים גרים כאן? כואב לי. השכונה הזו יכולה להיות יפה. מקום הכי טוב באור עקיבא, הכי טוב באור עקיבא זה שכונת שז”ר. יהיו פה בניינים יפים, נבנה גני ילדים”.

יוסיפוב אמר כי אילו היה יודע לשקר, היה נבחר בבחירות שנערכו ב-2013. “לא רימיתי, לא שיקרתי אף אחד. אני גם לא אוהב שקרנים, הבטחת למען התושבים – תקיים. הבניינים היו יכולים לעמוד כאן, היה אפשר לבנות. נכון, יש בעיות עם פינוי בינוי, אבל צריך לפתור. לבנות עוד מחלף, להרחיב את רחוב ביאליק. אבל לא להגיד – לא. צריך להגיד – כן. צריך לעשות”.

יוסיפוב הציג את רשימתו – משה ביטון (מספר 2), רון אלקובי, כרמית דדשב וויקטור רבייב. “אור עקיבא תגיע ל-50,000 תושבים. אם לא הייתי לוקח 1,000 דונם מקיסריה, היתה בניה היום? לא. אם לא הייתי לוקח 1,000 דונם מבנימינה, מה היה?

“אתם יודעים למה אני רץ? למה אני חוזר? כי כואב לי מה שקורה בעיר. הייתי 10 שנים ראש העיר, אמבולנס לא היה באור עקיבא, אני הבאתי. תחנת כיבוי אש אני הבאתי. גשר עילי ליד קניון אורות, היו המון נפגעים ליד הקניון ובכביש הזה. זה הוריד את הנפגעים לגמרי.   מחלף אני בניתי. אם לא הייתי בונה את המחלף, אור עקיבא לא היתה מתפתחת. גם המרכז עירוני זה שמחה. כל מה שקורה בעיר זה שמחה. שלא יספרו סיפורים. נכון – עשו כמה מתקני משחקים בפארקים, ומגרשים סינתטיים. כל מה שעשו גם טוב. אבל פינוי-בינוי חשוב מאוד. לשז”ר חשוב מאוד. ואנחנו חייבים לקדם את זה”.

הוא הוסיף: “אני לא צריך כלום, הלכתי 5 שנים, נחתי בבית, היה לי טוב. אני עוד פעם יכול ללכת לנוח. אבל כואב לי מה שקורה בעיר, כואב לי שאין פינוי-בינוי, אני מדבר מכאב. בבחירות אני יודע ששכונת שז”ר תמיד היו שמחה. ואני תמיד זכיתי פה. צריך להיות בן אדם אמיתי, שאומר את האמת. אני מבטיח לכם דבר אחד, כשנתחיל בפינוי-בינוי, לכל דירה אני אכנס, ואגיד בשעה טובה. אתם חברים שלי. נשתה וויסקי, קוניאק, נעשה שמח אחד גדול. יהיה באמת יפה באור עקיבא”.

סוכן הנדל”ן איציק אזולאי אמר מספר מילים בכנס וציין כי “כמתווך, נשוי ואב לשני ילדים, שמחזיק 12 נכסים בשכונת שז”ר, אני אומר לכם שבמשך 5-6 שנים פינוי-בינוי לא זז, הבטחות והבטחות ואנחנו עייפים. אנחנו החלטנו במהלך השבוע האחרון להקים נציגות דיירים אמיתית, שאנחנו הדיירים נחליט מה קורה בפינוי-בינוי. אנחנו צריכים שקיפות. שיהיה לנו נציגים, שיגידו לנו מה קורה. לקחתי יוזמה יחד עם ניסים אסייג, סגרנו את המשרד בשכונת שז”ר והעברנו אותו לרחוב הנשיא, סמוך לשאולי. אנחנו באים ממקום טוב, אנחנו לא מבטיחים הבטחות, אנחנו רוצים שקיפות, שקיפות, ושקיפות”.

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

ישיבת מועצה חגיגית בזכרון יעקב לפתיחת הקדנציה החדשה 2024: אלה האתגרים במושבה [וידאו🎥]

ישיבת מועצה חגיגית התקיימה בזכרון יעקב לציון פתיחת הקדנציה החדשה (2024) | ראש המועצה הנבחר, אלי אבוטבול, חברי המועצה הנכנסת והיוצאת, ועובדי המועצה השתתפו באירוע. אבוטבול הביע נרגשות רבה ופירט את תוכניותיו לעתיד המושבה

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן