Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

טענה: אף קו אוטובוס לא מגיע ממערב פרדס חנה לרכבת, מה אומרים בחברת “אגד”?

וגם: היכן עומדת תוכנית התחבורה למערב פרדס חנה כרכור שמתעכבת בשנים בשנים האחרונות? הפרטים

תושב פרדס חנה-כרכור, עמוס דדון, עדכן בשבוע החולף כי תוכנית התחבורה המתכוננת לאזור דרום-מערב פרדס חנה, הוצגה לפני כשלושה שבועות לחברי וועדת התחבורה היישובית – אך גם הפעם, לדבריו, לא ניתן צפי לתחילת התוכנית, ככל הנראה מסיבות כלכליות.

נושא התחבורה הציבורית בפרדס חנה-כרכור אינו דבר חדש, ותלונות על תדירות קווים או היעדר הגעה לנקודות מסוימות במושבה – מוכרות כבר שנים. עם זאת, חברות האוטובוסים הפועלות באזור – ‘אגד’ ו-‘קווים’, משנות את מסלולי הקווים כל הזמן על פי בדיקות ודרישה, תוך שיתוף פעולה עם המועצה המקומית לעיתים, אך תוך כפיפות גדולה למשרד התחבורה ואישוריו.

כאמור, בנושא תוכנית התחבורה בפרדס חנה-כרכור, דבריו של דדון הגיעו בתגובה לדברי תושב המושבה על אוטובוסים ברחוב נשר בו הוא מתגורר בשיכון רמז. “אצלנו ברחוב עוברים שבעה קווי אוטובוס שונים ביום”, כתב התושב, “ברחוב שלי (נשר) מתגוררות ארבעים ותשע משפחות (בערך), שזה אומר שלכל אוטובוס יש שבע משפחות, רציתי גם לכתוב שאנחנו גרים ברחוב כבר שבע שנים, אבל זה היה נכון בשנה שעברה.

“חשוב לי להדגיש שישנם גם שני יתרונות בולטים במצב, האחד שאני מתעורר בזכותם בבוקר ללא שעון מעורר, והשני, כיוון שהם גדולים ביחס לרוחבו הצר של הרחוב אז הם מחייבים את המכוניות לחנות במקביל למדרכה, אחרת הם צופרים או משפשפים את הרכבים.

“אף לא אחד משבעת האוטובוסים מגיע לתחנת הרכבת …. הגעה בתחבורה ציבורית לרכבת מחייבת אותי לקחת 2 קווי אוטובוס מהבית או לצעוד רבע שעה לקו הרלוונטי ואז עוד רבע שעה לפחות עד הגעתו של הקו לרכבת, כאשר רכיבה באופניים לרכבת אורכת 10 דקות בלבד”.

כאמור, דדון, שמעורה בנושאים אלה, השיב לו: “יש תוכנית לתחבורה ציבורית מהשכונות הדרום מערביות לרכבת וחזרה, התוכנית הוצגה בפני חברי ועדת תחבורה לפני כשנתיים והייתה אמורה לצאת לפועל, אך עוכבה בשל ענייני תקציב, לפני כשבועיים היא הוצגה שוב בפני חברי הועדה אך גם הפעם לא ניתן צפי למימושה , כחבר בוועדה הצעתי עד שאפשר יהיה לממש את התוכנית, לנסות להשתמש בקווים הקיימים על ידי שינוי חלקי של הנתיבים שלהם, נאמר שהנושא ייבדק”.

‘מגדלור ניוז’ בדק מה נעשה בשלוש השנים האחרונות מבחינת שינויי קווים ומסלולים. בעוד שאוטובוס מוסדר לרכבת עדיין אין כאמור, דבר מוזר בפני עצמו, נעשו שדרוגים שונים בתחבורה הציבורית ביישוב. כך למשל:
– תוגבר קו 4 בימי שישי והפעלת הקו לראשונה למוצ”ש. וכן הוארכו שעות הפעילות בימים ראשון עד חמישי לנוסעים מאזור הרכבת לישוב.
– שיפור בקו 852 כך שנותן קישור מהישוב גם לתחנת הרכבת בכל נסיעותיו.
– הוקצו קווים מיוחדים (קו 43) מפרדס חנה-כרכור לים בחודשי הקיץ
– 35 תחנות אוטובוס חדשות, נגישות ומקורות הוצבו ברחבי המושבה

מחברת “אגד” נמסר: “השרות הפנימי של אגד בקו 4 מיובלים בכרכור לרכבת הלוך חזור פועל באופן מיטבי כמו גם קווי השרות 202 , 852 אשר מתחילים בתחנת הרכבת
“אנו לא נתקלנו בתלונות רבות ומיוחדות של הציבור בשל חוסר בשרות בתוואי הנדון, אך בכל מקרה, משרד התחבורה הינו האחראי על תכנון קווי השרות וזמינותם וככל שדעתי משגת במשרד התחבורה מתכננים בעתיד שינויים ותוספת שרות בקווים המזינים את הרכבת…
“אנו באגד נפעל בהדיקות רבה על פי הנחיות והוראות משרד התחבורה באשר למארג קווי השרות מזיני הרכבת באזור חדרה פרדס חנה – כרכור”.
את תגובת חברת “קווים” לא הצלחנו להשיג עד מועד פרסום הידיעה.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן