Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

זכרון יעקב:  ביה”ס היסודי ‘החורש’ הושבת מלימודים לאור החלטה להקים הוסטל למכורים לסמים בסמוך



מאות מתושבי שכונת גבעת עדן בזכרון יעקב הפגינו ביום חמישי בערב

 ( 7/6 ) בבית הספר היסודי ” החורש ” בזכרון יעקב , כנגד החלטת משרד הרווחה להקים הוסטל למכורים לסמים בלב השכונה ובסמוך לבית הספר . בנוסף , בית הספר הושבת ביום שישי מלימודים . 

הפרשה החלה בתאריך 25.5.2018 כשנודע לתושבי זיכרון יעקב על הקמת הוסטל ל”דרי רחוב ונפגעי התמכרויות” שאינם ברי שיקום, על ידי חברה זכיינית של משרד הרווחה, בלב שכונת המגורים “גבעת עדן” ובסמוך לבית ספר חורש וגני ילדים נוספים.

ההפגנה ביום חמישי. צילום: צילי לאור

על פי נתוני המכרז של משרד הרווחה להקמת ההוסטל, הדיירים, חלקם בעלי עבר פלילי ולחלקם רקע של אלימות והתנהלות עבריינית. המכורים אינם מסוגלים לחיות אורח חיים נורמטיבי, להשתקם ולחזור לחברה. מדובר באוכלוסייה קשה שאחוז מאוד גבוה ממנה חוזר לסמים.

מועד תושבי השכונה אשר פועלת במחאה כנד הקמת ההוסטל נמסר: “בפגישתנו עם נציגי משרד הרווחה (ב-31 במאי) שאלנו האם נלקח בחשבון שיש מספר רב של ילדים בקרבת ההוסטל בשעות היום ותשובתן הייתה פשוטה וכואבת: לא. שאלנו האם משרד הרווחה ערב לביטחונן של הילדים והתשובה היתה: לא.

הקמת הוסטל למכורים ועבריינים מהווה הימור בחיי ילדינו! המכורים אינם אוכלוסייה מוחלשת, אלא גורמי סיכון בעלי רקע פלילי ועברייני. המכורים משתמשים באופן קבוע בתחליפי סמים. הם אינם ברי שיקום על פי הגדרת משרד הרווחה וכך עולה גם במכרז שיצא מטעם מהמשרד. לכן, החלטה זו הינה רשלנית. תוהים אנו מי יישא באחריות שלומם של ילדינו, ומי יישא בדין כאשר בעתיד יחול אסון!”.

ההורים מוסיפים ומדגישים: “אנו תושבים התומכים ומאמינים בשיקום אוכלוסיות מוחלשות. בזיכרון יעקב קהילה תומכת באחר ובשונה בהם בני נוער בסיכון, הוסטל לבנות, תשושי נפש ועוד. אנו מקבלים את האחר אך המכורים אינם אוכלוסייה מוחלשת, אלא גורמי סיכון בעלי רקע פלילי ועברייני. אנו חוששים לשלום ילדינו.”

מלבד השבתת בית הספר, ימשיכו ועד השכונה ותושבי זכרון יעקב להמשיך בפעילויות מחאה. בין היתר המשך קיומן של הפגנות מול ביתו של משכיר הבית המיועד להפוך להוסטל, לחברה שתנהל אותו, חסימת כבישים בכניסה ליישוב, פניות לשר החינוך והרווחה ובדרכים נוספות.

תגובות

[fbcomments

יש לכם סיפור מעניין שתרצו שיתפרסם? שתפו אותנו במייל [email protected] 

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן