אישום: בן 37 מפרדס חנה-כרכור התעלל בכלבתו באכזריות והיא מצאה את מותה

מקרה מזעזע במושבה: כתב אישום הוגש נגד בן 37 לאחר שנתפס מתעלל בכלבתו באכזריות אין קץ בשעות בוקר * מי שחשפה את ההתעללות היא צעירה מהמושבה שהבחינה במתרחש * הכלבה שנלקחה לכלבייה - מתה כעבור מספר ימים * הנאשם איים על השוטרים בעת שחקרו אותו

כתב אישום הוגש בתחילת חודש דצמבר 2022 נגד אבס ק' (37) מפרדס חנה – באשמת התעללות בבעל חיים לאחר שהתעלל והתאכזר אל כלבת ההאסקי סיבירי שהייתה ברשותו.

החקירה בתיק החלה ב-18.11, עם דיווח אישה – עת הלכה התושבת עם הכלב שלה ברחוב זכריה לכיוון רחוב האקליפטוס במושבה, זאת בשעות הבוקר. על פי כתב האישום, היא הבחינה בנאשם אבס אוחז בכלבה שלו בחוזה בעור גופה ולא ברצועה, מושך אותה מתוך השיחים תוך שהכלבה צורחת צרחות קשות. בהמשך, הצליחה הכלבה להשתחרר מאחיזת הנאשם ולברוח לכיוון רחוב מלאכי.

כתב האישום מציין כי לאחר שהצליח לתפוס את הכלבה, אחז בה הנאשם ונתן לה מספר מכות אגרוף בפניה. בהמשך הוא בעט בה מספר פעמים, לקול צווחותיה ובכיה. מיד לאחר מכן לקח את אבס את הכלבה חזרה לביתו תוך שבמשך דקות ארוכות נשמעו צווחות ובכי של הכלבה.

הכלבה לאחר שהותקפה | צילום: דוברות המשטרה

הצעירה ששמעה את הקולות, התקרבה לבית הנאשם ושמעה רעשים של אלימות כלפי הכלבה. היא לא הצליחה לעמוד מנגד וצעקה לו: "מה אתה עושה לכלבה?". בתגובה, לקח הנאשם סכין, התקרב לחלון, נופף בסכין וצעק לה: "יא בת זו*ה, אני א*יין אותך". הצעירה נמלטה מהמקום בעקבות האיומים.

הוא נעצר על ידי שוטרים ועוכב לתחנה שם נחקר על ידי חוקרת משטרה לה אמר, על פי האישום: "יבוא יומכם אתם לא יודעים איזה בחורים יש לי בעולם הזה…". בתגובה הוזהר הנאשם כי הוא נחקר באיומים על שוטר והשיב: "אני לא שומר על זכות השתיקה שלי וזהו. מה אם אתם שוטרים את המצלמות שלכם י*יינו אתכם את האזיקים שלכם".
חקירתו של הנאשם הופסקה. על פי דוח החקירה, לכלבה נגרם פצע מדמם בראשה, ופצע ברגלה האחורית וכן צליעה. הכלבה נלקחה מהנאשם אל כלבייה, שם טופלה ושהתה עד אשר ב-25.11 נמצאה מתה בתאה.

הסכין שאותר אצל הנאשם | צילום: מחומרי החקירה

גם בחקירת המשך, על פי האישום, איים אבס על השוטרים ואמר להם: "תמסור לשופט, גם לשופט יש שופט…גם לחוקר יש חוקר…ובסוף לשוטר יש שוטר…".
כתב האישום מציין כי "במעשיו עינה הנאשם, התעלל והתאכזר אל הכלבה, איים על תושבת ועל השוטרים בפגיעה, והחזיק סכין מחוץ לתחום ביתו או חצרו ולא הוכיח כי החזיקם למטרה כשרה".

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

"אי אפשר להיות בפארקים": המטרד שמשגע את התושבים באור עקיבא

תושבים רבים בשכונת אור ים הלינו בימים האחרונים על מטרד יתושים וחרקים מעופפים בפארקים ורחובות בשכונה, דבר שלא מאפשר בילוי ויציאה לשטחים הפתוחים לזמן ממושך | העירייה: "ערכנו ניתור ברחבי העיר ובפרט בשכונה ולא נמצאו ממצאים חריגים או מקורות מים עומדים"

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן