Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

אות הצטיינות לאלכס בבט מחדרה, אח אחראי ב”הלל יפה”, על פועלו במאבק נגד הקורונה

משרד הבריאות בחר להעניק אות הצטיינות ל- 40 אחים ואחיות מכל רחבי הארץ על תפקודם ופועלם במאבק נגד הנגיף. דינה פיינבלט, מנהלת הסיעוד במרכז הרפואי הלל יפה: "אלכס הוא אח מקצועי, אכפתי, בעל ראיה רוחבית, אשר הצליח להתמודד בגבורה עם הדינאמיות והמשימות המשתנות והמורכבות"

עם פרוץ מגפת הקורונה, אלכס בבט, אח מוסמך ביחידה לטיפול נמרץ כללי של המרכז הרפואי הלל יפה, היה מהראשונים שהתנדבו לעבוד במחלקה הייעודית שנפתחה לחולי קורונה בבית חולים – זיהומית א’. במשך שנה טיפל במסירות ונלחם יחד עם הצוות שלצדו על חייהם של מאות חולים במחלקה. לאחרונה קיבל אות הצטיינות על פועלו מטעם משרד הבריאות. 

שנת הקורונה העלתה לתודעה הציבורית את עבודתם הקשה והמורכבת של הצוות הסיעודי. לילות כימים טיפלו האחים והאחיות במסירות רבה בחולים המאושפזים ולא פעם אירחו להם חברה ותחליף לבני משפחתם שלא יכלו לבקרם. גם כאשר הגיעו החיסונים המיוחלים לארץ, הצוות הסיעודי הוא זה שהוביל את הליך ההתחסנות ביד רמה.

משרד הבריאות בחר להעניק אות הצטיינות ל- 40 אחים ואחיות מכל רחבי הארץ על תפקודם ופועלם במאבק נגד הנגיף. אחד הזוכים לאות המכובד הוא בבט, תושב חדרה, נשוי ואב לשניים, אח מוסמך, שמונה לאח אחראי והיה שותף פעיל בהקמת המחלקה הכוללת בתוכה יחידת טיפול נמרץ קורונה. אלכס קלט והכשיר צוות סיעודי שגובש ממספר מחלקות תוך התראה קצרה והקפדה על נהלים, מדיניות וחוזרי מנהל.

דינה פיינבלט, מנהלת הסיעוד במרכז הרפואי הלל יפה, שהמליצה על בבט לקבלת האות, ציינה: “שנת הקורונה הייתה מאתגרת ומורכבת כאחד, בפרט לצוותים הסיעודיים שהיו בחזית המאבק. כבר מההתחלה גילה אלכס אחריות ומסירות רבה כאשר הציע עצמו לתפקד כאח במחלקה לצד החששות והפחדים שליוו את תחילת המגפה.

“אלכס הוא אח מקצועי, אכפתי, בעל ראיה רוחבית, אשר הצליח להתמודד בגבורה עם הדינאמיות והמשימות המשתנות והמורכבות. הודות ליכולות ניהוליות מצוינות ותקשורת בין אישית מעולה עם צוות המחלקה, יצר סביבת עבודה מקבלת ומכילה וכל זאת תחת תנאי אי וודאות, לחץ ומשבר. בזכות אישיותו המיוחדת, הצליח לגבש את הצוות ולהעניק טיפול איכותי ומקצועי לחולי הקורונה ולכן הוא ראוי ביותר לקבל את הפרס”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן