Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

הסתיים שיווקם של 740 יחידות דיור בשכונת הפארק בחדרה

לאחרונה פורסם כי שכונת הפארק עתידה להכפיל את גודלה עם הפקדתה של התוכנית החדשה. לשכונה שנחשבת לאחת המבוקשות במדינת ישראל, יתווספו 4,400 יחידות דיור והפארק המסקרן שמושך אליו מבקרים מכל האזור

חברת אמירי גן, מודיעה כי סיימה לשווק את פרויקט הדגל של שכונת הפארק בחדרה – “אמירי פארק חדרה” הכולל 740 יח”ד ב-11 בניינים בני 21 קומות הנמצאים כולם למרגלות הפארק רחב הידיים ששטחו 70 דונם ובמרכזו אגם אקולוגי.

מהחברה נמסר כי לאחרונה הושלם פיתוח הפארק הכולל שבילי הליכה, אופניים ומתקני כושר. כמו כן הושלמה בנייתם של בית הספר בשכונה ומתחם האנרבוקס.

לאחרונה פורסם כי שכונת הפארק עתידה להכפיל את גודלה עם הפקדתה של התוכנית החדשה. לשכונה שנחשבת לאחת המבוקשות במדינת ישראל, יתווספו 4,400 יחידות דיור ופארק רחב ידיים.

השכונה החדשה, שעברה שלב נוסף בדרך לאישורה, תהווה את המשכה הישיר והאורגני של שכונת הפארק הקיימת, המשתרעת על פני כ-600 דונמים, ותכלול לצד יחידות מגורים גם שטחי מסחר ותעסוקה בהיקף כולל של כ-9,000 מ”ר ושטחים נרחבים שיוקצו להקמת מוסדות ציבור וחינוך. בנוסף, כוללת התוכנית גם פארק מרכזי, המשתרע על פני שטח של כ- 50 דונמים וימשיך ויתווסף לפארק הקיים- האקופארק.

// שכונת הפארק בחדרה והאגם במרכז הפארק. צילום: איתי טטרו

אלי ויצמן, משווק פרויקט “אמירי פארק חדרה” מציין כי “שיווק הפרויקט שכולל כ 740 יחידות דיור החל במקביל לעבודות הפתוח של הפארק והאגם והפרויקט צמח לצידו כשראשוני הרוכשים עוד ראו בדמיונם את השכונה העתידית.

“לצד השכונה אנו רואים בשנים האחרונות צמיחה אדירה בחדרה. אין ספק כי היצע הדירות שקיים בשכונה ושעוד עתיד להיות עם השלב החדש שיצא לדרך בקרוב, רמת המחירים והסטנדרט הגבוה, מהווה הזדמנות לצעירים ולמשפרי דיור לרכוש דירה במחירים נמוכים ביחס לשוק הנדל”ן באזור השרון ובתנאים אופטימליים למשפחות צעירות ומשפרי דיור “.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

יו”ר הנהלת מתנ”ס אור עקיבא, שלום שבתאי, עוזב את תפקידו: “המתנ”ס התייצב כלכלית ועלה על דרך המלך”

לאחר עשור של פעילות התנדבותית כיו”ר ההנהלה, מסכם עו”ד שבתאי את הפעילות הענפה במרכז התרבות המקומי שמיצב עצמו מחדש כמוקד פעילות תרבותית | “כיום אני נפרד די בסיפוק ממתנ”ס מיוצב כלכלית, ובקופתו מונחים למעלה ממיליון ₪, אותם הועדתי לשיפוץ המתנ”ס וריהוטו”

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן