עדכוני בחירות באור עקיבא, חדרה, פרדס חנה-כרכור ובנימינה-גבעת עדה 28.6.18


בחירות 2018

[ujicountdown id="בחירות 2018 " expire="2018/10/30 08:00" hide="true" url="" subscr="" recurring="" rectype="second" repeats=""]


פרדס חנה-כרכור: אייל כגן הכריז כי יתמודד לראשות המועצה

אייל כגן, פעיל ציבורי מוכר במושבה, הצהיר לפני כשבועיים כי יתמודד לראשות מועצת פרדס חנה כרכור. "אחרי שנים רבות של עשייה ציבורית למען היישוב הזה שאני כל כך אוהב שאליו התחברנו מהרגע הראשון, זה נראה לי אך טבעי, להמשיך את העשייה הזו, רק שהפעם מבפנים. מתוך המועצה ולמען המושבה", אמר כגן בהודעה שהוציא.

"אני מאמין גדול בעשייה. אני איש של עשייה. אני אוהב עשייה ואני רעב לעשייה אמיתית. עשייה שבאה מהלב, ויחד עם זאת מחוברת היטב לאדמה. אני לא פוליטיקאי, זה שדה שהוא חדש עבורי. שדה שבדומה לשדות אחרים בעבר, שאותם לא הכרתי, אני אלמד אותו, ואחרוש אותו, ואעבד אותו, וביחד עם כולם- כי אני מאמין אמיתי בעבודת צוות- הוא גם גם יצמיח פירות. פירות שיזהרו למרחוק.

"אני מתחייב לפעול בכל יכולתי, באותה דרך שבה פעלתי ולאור הערכים שעליהם גדלתי. נקיון כפיים, יושרה ציבורית, שקיפות אמיתית, שיתוף הציבור. במקום מסויים אני מצר על כך שבכלל צריך להצהיר על כך".

מימין: אייל כגן, מוטי קירמאיר ויניב דרי ורשימתו. צילומים: יח"צ

אור עקיבא: הדיון בעתירה לפריימריז יתקיים ב-2.7.

איציק פתיתו, המועמד לראשות עיריית אור עקיבא, עתר כזכור לבית הדין של הליכוד כנגד החלטת וועדת הבחירות לבחור בשמחה יוסיפוב למועמד הרישמי של המפלגה לראשות העיר אור עקיבא.

פתיתו טוען כי יש לערוך פריימריז כנהוג בין 5 המועמדים שהציגו את רצונם להתמודד. הדיון כאמור בעתירה, עתיד להתקיים ביום שני הקרוב ה-2.7.

בנימינה גבעת עדה: מוטי קירמאיר יתמודד לראשות המועצה

מלבד ראש המועצה המכהן איתי וייסברג שעתיד להתמודד על ראשות המועצה בנימינה –גבעת עדה, הכריז גם מוטי קירמאיר – כי יתמודד לתפקיד. קירמאיר, תושב נחלת ז'בוטינסקי, כבר היה בעברו ראש מועצה שנים רבות (1981-1998) והפסיד בסוף שנות ה-90' לאריה זיתוני, החליט לנסות ולחזור שוב לתפקיד. הוא זוכה לתמיכה של חבר המועצה הנוכחי שלומי סלמה, מיש התמודד פעמיים על התפקיד בעצמו.

סלמה כתב עליו: "הקול הפנימי הדהד בי – מה הכי נכון לבנימינה-גבעת עדה בעת הזאת? למוטי קירמאיר ניסיון עצום, ידע נרחב וכן אהבת המקום".

 חדרה: יניב דרי הציג את רשימתו "מחוברים"

חבר מועצת העיר חדרה יניב דרי, הציג בימים האחרונים את רשימת מפלגתו "מחוברים" למועצת העיר. דרי עצמו יתמודד לראשות העיר בבחירות הקרובות.

הרשימה תכלול את: רונן הילף, רון שגן, אלי מלכה, אתי אטיאס, אריאל סער, עמיחי רבנו, ליעוז שילמן, גיל שגן ורמי אורפלי.


[fbcomments]

יש לכם סיפור מעניין שתרצו שיתפרסם? שתפו אותנו במסר האדום

 

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן