Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

חנייה מיוחדת לאישה בהריון? לא באזור חדרה – אבל איפה בכל זאת תמצאי חנייה כזאת בסביבה?

המיזם נועד להקל על נשים בהריון, בבואן להחנות את רכבן סמוך למרכזים ציבוריים ושירותים רפואיים, ולהקצות עבורן מספר חניות * למרבה הצער, הרשויות באזור עוד לא השכילו לאמץ את היוזמה * אבל יש אחרים שכן

מיזם החניות לנשים בהריון או אימהות טריות, המקצה חניות במרחב העירוני ספציפית אליהן, החל להתפתח ברחבי הארץ אך טרם הגיע לאזור חדרה. מי בכל זאת הרים את הכפפה?

המיזם נועד להקל על נשים בהריון, בבואן להחנות את רכבן סמוך למרכזים ציבוריים ושירותים רפואיים, ולהקצות עבורן מספר חניות. מדובר בחניות ייעודיות שימוקמו סמוך למוסדות ציבור, ייצבעו בצבע ייחודי ולידן יוצב שילוט מתאים, ואשר יהיו מיועדות לנשים בהריון.

המיזם פועל בהצלחה בערים ברחבי הארץ כמו ראשון לציון, רחובות ועפולה. בחדרה, קידמו ב-2019 מיזם שכזה, כאשר לקראת יישומו, תוכנן להנפיק תו חנייה ייחודי לנשים הרות, על-פי תנאים ספציפיים, כאשר החניות אמורות להיות מסומנות בצבע שונה לשם זיהוים בקלות ויוצב שילוט המעיד על קהל היעד של אותן החניות.

חנייה לנשים בהריון ואימהות טריות במתחם הפיל בבנימינה. בקרוב בעוד מקומות? | צילום: מגדלור ניוז

ואולם, למרות המגמה הרווחת ברשויות אחרות, באזור חדרה טרם קודם המיזם ויצא אל הפועל. אז מי כן הרים את הכפפה? מרכזים מסחריים. כך למשל, במתחם “הפיל” בבנימינה, תוכלנה אימהות טריות או נשים בהריון להחנות במקום ייעודי, למרות שנושא האכיפה שם לא קיים – היות ומדובר במרכז מסחרי ולא ברשות מקומית. בקרוב גם ליד הבית?

ב-2021, הגיש ח”כ מיכאל מלכיאלי (ש”ס), הצעת חוק במסגרתה יחוייבו רשויות מקומיות להקצות את החניות המדוברות לנשים בהריון ואימהות טריות. “ילדים זה שמחה”, נכתב בדברי ההסבר להצעת החוק, “אך שמחה זו מהולה לא פעם בהתמודדות אין סופית, החל מתקופת ההיריון אשר בשלביו המתקדמים יוצר מגבלה פיזית של ממש אשר מלווה בקשיי ניידות וכאבים עצומים, עובר לאחר הלידה בה נדרשים ההורים להתרוצץ עם התינוק/ת לבדיקות שגרתיות, ובמציאות בה חיפוש חנייה נכנס ברשימת המשימות – הדבר הופך לבלתי נסבל”.

ההצעה מבקשת לאמץ באופן ממוסד את היוזמה הזו, הנהוגה גם במדינות נוספות ובהן אוסטרליה, קנדה, וקליפורניה וניו יורק שבארצות הברית, המסמיכה ומחייבת רשויות מקומיות להקצות חניות ייעודיות במרכזים מסחריים, רפואיים וציבוריים וכן במשרדים ממשלתיים ועירוניים.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן