Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

חדרה מועמדת לזכייה בפרס החינוך הארצי

מנהל מחוז חיפה, ד"ר סער הראל, המליץ על העיר כמועמדת לזכייה ועדת הפרס תגיע לעיר במרץ * עיריית חדרה הגדירה את החינוך כמשימה עירונית, ובתקופת הקורונה הצליחה לתרגם את התפיסה למיזמים פורצי דרך

מנהל מחוז חיפה במשרד החינוך, ד”ר סער הראל, המליץ על העיר חדרה כמועמדת לזכייה בפרס החינוך הרשותי הארצי לשנת תשפ”ב. על פי המלצתו של ד”ר הראל, חדרה העפילה לשלב הארצי יחד עם שתי רשויות נוספות מהמחוז: עיריית נשר והמועצה האזורית חוף הכרמל.

פרס החינוך מוענק לרשויות ששמו את ההשקעה בחינוך בראש סדר העדיפויות העירוני והובילו מהלכים פורצי דרך בתחום החינוך בשנה החולפת.

May be an image of one or more people and indoor// ד”ר סער הראל. צילום: משרד החינוך, מחוז חיפה

עיריית חדרה, שפיתחה במהלך תקופת הקורונה את מודל חדר”ה לחינוך, המבוסס על איגום משאבים עירוניים להובלת החינוך בעיר, זכתה לשבחים רבים ברמה הארצית, בזכות היוזמות והמהלכים שהובילה בתקופה האמורה. בין המהלכים שהובילה העיר: מעבר לחמישה ימי לימוד ופינוי ימי שישי לפעילות חברתית וערכית במסגרת המיזם “שישי ערכי”; הקמת המרכז ההוליסטי לגיל הרך; שפת M – מיזם לתמיכה בהתפתחות שפתית של פעוטות בגילאי חצי שנה; מסע חדרתי; בניית מסלול פיתוח מקצועי לסייעות; פתיחת מסלולי מצוינות במתמטיקה ומדעים בשיתוף קרן טראמפ וגיבוש תוכנית עירונית לחדשנות ומצוינות. יוזמות אלה ואחרות משפיעות בצורה דרמטית על מערכת החינוך בעיר כבר היום.

בחודש מרץ תגיע לעיר ועדה מיוחדת מטעם משרד החינוך שתסייר בחדרה לטובת למידה מעמיקה של הפעילות העירונית בתחום החינוך.

ד”ר אסנת ספורטה, סמנכ”ל העירייה: “קיבלנו בגאווה גדולה את החלטתו של מנהל המחוז להמליץ על חדרה לפרס החינוך הארצי. המועמדות לפרס מהווה תעודת כבוד לכל השותפים לקידום החינוך בעיר. הגדרנו את החינוך כמשימה עירונית, ובתקופת הקורונה הצלחנו לתרגם את התפיסה הזו למיזמים פורצי דרך”.

מנהל אגף החינוך, שלומי דהן: “אנו שמחים על הכבוד להיות אחת מהערים המובילות בחינוך ולהתמודד על התואר הארצי. המועמדות שלנו נולדה לאור התנהלות של השנתיים האחרונות – כאשר לצד ההתמודדות עם מגפת הקורונה, מערכת החינוך בעיר הייתה פורצת דרך וחדשנית בתחומים רבים, מהגיל הרך עד בתי הספר היסודיים ועד קפיצה בהישגי התיכונים בעיר”.

 

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן