Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

ב-2022: עיריית אור עקיבא השקיעה מעל שני מיליון ש”ח בשדרוג תשתיות מוסדות החינוך בעיר

הכספים הושקעו בעיקר בהחלפת והוספת מתקני משחקים, הצללות, מערכות אבטחה ובקרת כניסה אלקטרוניות והחלפת גדרות מוסדיות

בשנה החולפת (2022) אושרו והושקעו מעל שני מיליון ש”ח לטובת טיפוח ושדרוג בתי הספר והגנים באור עקיבא. הכספים הושקעו בעיקר בהחלפת והוספת מתקני משחקים, הצללות, מערכות אבטחה ובקרת כניסה אלקטרוניות, החלפת גדרות מוסדיות, החלפות מתחמי דשא סינטטי במרחב ובמתקני הספורט ועוד.

בימים אלו ממשיכים באגף החינוך בעירייה יחד עם אגף הביטחון למנף פרויקטים נוספים. בקרוב יוחלפו ביתני השמירה בבתי הספר “אור שלום” ו“נחמיה תמרי” ותיכון “אמית” אולפנית, לביתנים מתקדמים עם מערכות אבטחה ובקרת כניסה אלקטרוניות ומתקדמות, שערים משודרגים והחלפת גדרות מוסדיים, בעלות של מעל 100 אלף ש”ח.

בנוסף, הכניסה לתיכון “אמית” עתידים צפויה לקבל תפנית ושינוי משמעותי: עמדת שמירה חדשה ומתקדמת תוצב בכניסה לשביל הגישה לתיכון, על ציר רחוב מיכאל גלפנשטיין ובסמוך לתחנות האוטובוס, על מנת לשפר את ביטחונם של התלמידים הממתינים לאוטובוסים והסעות וכן ישפר משמעותית את תיחום השמירה והאבטחה של המאבטחים החמושים בסביבה. גם כאן יוצבו מערכות אבטחה ובקרת כניסה אלקטרוניות מתקדמות, פרויקט שעלותו כ- 100 אלף שח.

גני הילדים בעיר נמצאים בשנה הזו בסבב שדרוגים בתחום האבטחה ובקרת כניסה אלקטרונית והחלפת מתקני משחקים בעלות של כ-450 אלף ש”ח, כך לדוגמא, בגן “רון” ברחוב יחיאל וייסנברג ביישוב הוותיק יחלו עבודות החלפת גדר מוסדית ישנה כולל תשתיות בטון בעלות של כ-90 אלף ש”ח.

ממלא מקום ראש העיר, אלי אנקונינה מציין היום כי “העבודה מרובה. לצד תוכנית ההבראה וההתייעלות של הרשות, יש לנו הרבה מחויבות להשקעה בחינוך הדור הצעיר. הנהגת העיר ברשותי רואה את אור עקיבא כפנינת החינוך של ישראל וההשקעה בצד הניהולי והפדגוגי לצד שיפור תשתיות והתאמתם לרמה הגבוהה ביותר היא חלק מתוכנית העבודה שלנו גם לשנים הבאות. מגיע לילדנו את הטוב ביותר. זה המקום לברך על העשייה הבלתי מתפשרת של חברי היקר סגן ראש העיר יוסי כדורי, מחזיק תיק החינוך, ולסיגל אלבז מנהל האגף”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן