Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

תושב בנימינה איים על בעל עסק לסלולרי: “אהרוג אותך, אשרוף לך את החנות”

הנאשם הגיע לבית עסק לממכר ותיקון טלפונים בבנימינה ובינו לבין בעל העסק פרץ ויכוח נוכח סירובו של בעל העסק להביא לנאשם מכשיר טלפון חדש בעבור מכשיר הטלפון השבור שלו * משם זה הדרדר

כתב אישום הוגש נגד תושב בנימינה-גבעת עדה בגין איומים, גרימת נזק ועבירות נוספות שביצע בבית עסק לאחר ויכוח עם בעל המקום.

הנאשם, גולן כ’ בן ה-44, הואשם השבוע בבית משפט השלום בחדרה בתום חקירת משטרת זיכרון יעקב בגין עבירות שביצע לכאורה לפני מספר חודשים.

מהחקירה עולה כי-23 באוקטובר הגיע הנאשם לבית עסק לממכר ותיקון טלפונים בבנימינה ובינו לבין בעל העסק פרץ ויכוח נוכח סירובו של בעל העסק להביא לנאשם מכשיר טלפון חדש בעבור מכשיר הטלפון השבור שלו, שאותו רכש בבית העסק מספר חודשים קודם לכן.

מכתב האישום עולה במהלך התקרית בין השניים, הנאשם איים על בעל העסק בפגיעה בחייו וברכושו, באומרו: “אני אהרוג אותך, אשרוף לך את החנות, אתה תשלם על זה עוד הרבה. אתה לא יודע מי אני”.

מהחקירה עולה כי בשלב זה ניסה בעל העסק להסביר לנאשם כי אין באפשרותו לנוכח מצב הדברים לתת לו טלפון חדש או לתקן את המסך השבור של הטלפון שלו ללא תשלום.

דבריו אלו של בעל העסק, העלו את חמתו של הנאשם, שהחל לרדוף אחר בעל העסק בתוך החנות, תוך כדי דחף את הקופה, את המקלדת ופריטים נוספים שנפלו ונשברו. כתוצאה מכך, שווי הנזקים שנגרמו מסתכם בכאלפיים שקלים.

לאחר מכן, הגיעו שוטרים למקום וביקשו מהנאשם לצאת מבית העסק, אך הוא סירב והחל לרוץ אחרי בעל העסק בפראות והפך את עמדת המטענים שהייתה בעסק.

השוטרת ניסה לקחת את הנאשם בכוח, אך הוא , על פי כתב האישום, ניסה לדחוף אותה והתנגד לצאת מהעסק תוך שדחף גם שוטר שהגיע למקום.

לאחר שהשוטרים הצליחו להוציא אותו בכוח מהחנות וברגע של רגיעה, לקח הנאשם את המכשיר הנייד שלו וזרק אותו בחוזקה על שמשת החנות שלא נשברה. מיד לאחר מכן נעצר הנאשם והוכנס לניידת משטרה.

אולם כאן לא הסתיימו מעשיו של הנאשם. על פי כתב האישום, בדרך לתחנת המשטרה, איים על השוטר שנהג בניידת באומרו: “אם תרים לי ידיים, אני אשבור לך את הראש, אתה תקבל את שלך, אני מבטיח לך אישית, אני אתנקם בך…. אם בן ז*ונה אם לא יהיה לכם יום שחור….”.

בתום חקירה משטרתית, הועבר התיק לשלוחת התביעות של מחוז חוף, שהגישה נגדו לפני ימים אחדים כתב אישום בגין איומים, מהומה במקום ציבורי, היזק לרכוש במזיד והפרעת שוטר במילוי תפקידו.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן