Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

חבר המועצה גולן מסיקה מצטרף לסיעת “התנופה” בראשות ארקדי גדילוב 


בחירות 2018

[ujicountdown id=”בחירות 2018 ” expire=”2018/10/30 08:00″ hide=”true” url=”” subscr=”” recurring=”” rectype=”second” repeats=””]


גולן מסיקה חבר מועצת העיר הכריז לפני זמן קצר בישיבת הזדהות של ועדת הבחירות כי הוא חובר לסיעתו של ארקדי גדילוב, “התנופה” לחברות מועצת העיר בבחירות הקרובות.

מסיקה מכהן בקדנציה האחרונה כחבר מועצה מטעם סיעתו של יוסי כדורי. יש לציין כי הצטרפותו של מסיקה לכדורי בבחירות האחרונות הביאה לו לראשונה מנדט נוסף בניגוד לכל השנים בהם זכה במנדט בודד. זה בהחלט מאפיין חשוב בכוחו של מסיקה בקרב הבוחרים.

מסיקה, בן 41, יליד ותושב העיר, גדל והתחנך בעיר, והיה פעיל מרכזי גם בנעוריו, בעיקר במועצות התלמידים והמדצ”ים. לאחר מכן היה רכז הנוער העובד והלומד ואף היה מלווה מועצות נוער. הוא חתום על מספר פרוייקטים אשר מובלים עד היום על ידי מועצת הנוער העירונית.

צילום: באדיבות התנופה

[blog_news title=”קראו גם:” style=”” count=”3″ category=”ג-בחירות-2018″ category_multi=”” excerpt=”2″ link=”” link_title=””]

מסיקה מחזיק תיק האירועים, ותחת שרביטו התקיימו כל הפעילויות בעיר, החל מפעילויות מפעלי הקיץ לנוער והילדים ועד לאירועי תרבות לכלל האוכלוסייה.

למה בחר מסיקה לעזוב את רשימתו של כדורי ולהצטרף לרשימתו של גדילוב? “במשך כמעט חמש שנים זכיתי להכיר מקרוב את ארקדי גדילוב ואת רמי ראובן, ראיתי מקרוב איך הם פועלים בכל נושא, הצבעה והחלטה. תמיד טובת התושב עומדת לנגד עיניים. שם המקום שלי! אני לא מחפש את הכיסא לשבת ולדגור על הביצים.

“באתי לעבוד ולתרום למען העיר, למען הצעירים ולמען הדור שמגיע לו פעילויות תרבות, ספורט ופנאי טובים יותר ועם “התנופה” אני רואה את זה מצליח. ובגדול” לגבי יוסי כדורי: “אני סמוך ובטוח כי הוא ימשיך לכהן במועצת העיר ונשב יחד סביב שולחן המועצה וכמובן שנשתף פעולה בכל נושא. אני אוהב אותו מאוד הוא אדם מיוחד עם לב מיוחד ומאחל לו בהצלחה מכל הלב”.

טרם הכרזתו על הצטרפותו לסיעת התנופה קם מסיקה מכיסאו ולחץ את ידו של כדור. הודה לו ובירך אותו על המשך דרכו. מסיקה ביקש מכל המועמדים לשדר דרך ארץ ואיפוק בכל מערכת הבחירות בינם ולבין עצמם. היה מרגש מאוד.

צילום: מגדלור ניוז

כאמור, סיעת “התנופה” תמנה מהיום שלושה נציגים, שהם כרבע מחברי מועצת העיר (גדילוב, ראובן ומסיקה). הסיעה כבר החלה בקמפיין בפייסבוק, החל מדף הפייסבוק הפעיל של גדילוב והסיעה ועד למפגן תמיכה מתוזמן של תומכי הסיעה שהוסיפו מסגרת לתמונת הפרופיל שלהם בה רשום: “ב-30 באוקטובר אני אתמוך במי שתמך בי”, גדילוב היה בין חברי המועצה היחידים הקדנציה שקיבל קהל באופן קבוע ותדיר בכל יום שני אחרי הצהריים, גם כשהיה סגן בהתנדבות וגם בשכר.

יש לכם סיפור מעניין שתרצו שיתפרסם? שתפו אותנו במסר האדום

[fbcomments]

 


 [blog_news title=”עוד חדשות” style=”” count=”4″ category=”” category_multi=”” excerpt=”0″ link=”” link_title=””]

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן