בחירות בבנימינה: שלום טרם מצטרף לקירמאייר; וייסברג הציג את הנבחרת שלו


בחירות 2018

[ujicountdown id="בחירות 2018 " expire="2018/10/30 08:00" hide="true" url="" subscr="" recurring="" rectype="second" repeats=""]


לקראת הישורת האחרונה במירוץ של מוטי קירמאיר לראשות המועצה המקומית בנימינה וגבעת עדה, הצטרף לסיעתו "ציביון כפרי"-  שלום טרם, יליד ותושב גבעת עדה, איש חינוך מוערך וזוכה פרס מפעל חיים על תרומתו לחינוך כמנהל ביה"ס תל"י אלונה.

שלום טרם יוביל את התכנית לניהול עצמי  של גבעת עדה אותה גיבש ביחד עם מוטי קירמאיר וחברים נוספים. התכנית  כוללת מספר עקרונות: גבעת עדה תתוקצב כיחידה עצמאית ותקציב זה ינוהל בניהול עצמי של נציגכם במועצה. מבנה המועצה בגבעת עדה ישוב לתפקד ולתת מענה ושירות לתושבים. ניהול עצמי של פעילות התרבות והפנאי במושבה, קביעת סדר העדיפויות בניהול המושבה.
והחשוב מכל: מאבק משותף מול משרד הפנים להפרדה סטטוטורית של המושבות בכפוף לתוצאות משאל כלל תושבי גבעת עדה.

שלום טרם מימין, הנבחרת של וייסברג משמאל. צילומים: יח"צ ומהפייסבוק

[blog_news title="קראו גם:" style="" count="3" category="ג-בחירות-2018" category_multi="" excerpt="2" link="" link_title=""]

שלום טרם: "אני מאמין שביחד עם  קירמאיר וחברים רבים נוספים נצליח לחשב מסלול מחדש ולשנות את המצב בשתי המושבות במגוון רחב של תחומים, החל מהחינוך  – תחום אותו אני מנהל שלושה עשורים, דרך שמירת צביונן הכפרי של המשובות  וכלה בשירות לתושב והתייחסות לכלל קבוצות האוכלוסיה".

איתי וייסברג הציג את רשימתו למועצה

ראש המועצה המכהן בבנימינה-גבעת עדה איתי וייסברג, הציג השבוע את חברי רשימתו בבחירות הקרובות. השמות כוללים את איילון גלעד, אלינור אלפסי בראל, ענת אשד טרומפ, זיוית קורנבלאו, אבירם שהרבני, עומר ברכה, מנחם ברגב, זיו רכלבסקי, גיא זוארץ, רני כהן, רוני אורן ועופר לאוור.

ברוך אורן בחר את מס' 2 שלו למועצה: יוסי רן

ברוך אורן, המתמודד לראשות מועצת בנימינה-גבעת עדה, בחר את מס' 2 שלו. אל המקום השני ברשימה מצטרף חבר המועצה הנוכחי יוסי רן. יוסי הוא יזם ודירקטור בחברות היי- טק בארץ ובחו”ל, סמנכ"ל אלביט ומנכ"ל בחברות של קבוצת אלביט בעבר, דירקטור בעמותת "מופת" – חנוך תלמידים למצוינות,כיהן בעבר כיועץ אסטרטגי למדען הראשי ולמועצה להשכלה גבוהה וממייסדי מועדון רוטרי בבנימינה.

ברוך אורן אמר: "אני שמח על הצטרפותו של יוסי רן, שמביא איתו כישורים רבים וניסיון. את שאר הרשימה אציג בהמשך. כל חברי הרשימה יהיו מחויבים יחד איתי לשמור על האופי הכפרי של המושבות ולשרת את תושבי המועצה".

יש לכם סיפור מעניין שתרצו שיתפרסם? שתפו אותנו במסר האדום

[fbcomments]

 


 [blog_news title="עוד חדשות" style="" count="4" category="" category_multi="" excerpt="0" link="" link_title=""]

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן