Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

הישג אקדמי נוסף לעוזר ראש עיריית אור עקיבא, אלברט חיזגילוב: פרק שכתב פורסם בספר מחקר

חלקו של חיזגילוב בספר עסק בנושא האוריינות (השכלה) הפיננסית; חשיבותה לצמצום האי-שיוון והדרכים לאמוד אותה ברחבי העולם. חיזגילוב: "תחושת אושר וגאווה אישית הציפו אותי כאשר קיבלתי עותק מהספר"

עוזר ראש העיר אור עקיבא, אלברט חיזגילוב, רושם ציון דרך נוסף באקדמיה: פרק שכתב חיזגילוב נכלל בספר של קבוצת חוקרים עולמית בנושא אי-השוויון הכלכלי העולמי.

חלקו של חיזגילוב בספר עסק בנושא האוריינות (השכלה) הפיננסית; חשיבותה לצמצום האי-שיוון והדרכים לאמוד אותה ברחבי העולם. חיזגילוב ציין כי “תחושת אושר וגאווה אישית הציפו אותי כאשר קיבלתי עותק מהספר שבכתיבתו לקחתי חלק.

“מדובר בפרויקט אקדמי משותף לכמה מדינות בהובלת חוקרים מאיטליה. כתבתי בו פרק על אוריינות פיננסית, על החשיבות שלה ועל הדרכים לאמוד אותה בעולם”. בדוקטורט שהוא כותב, חיזגילוב יעסוק בצמצום האי-שיוון העולמי בגישה לשירותים פיננסיים.

חיזגילוב ועמוד פתיחת הפרק. צילומים: מתוך הפייסבוק

זוהי לא הפעם הראשונה בה חיזגילוב זוכה בבמה אקדמית: לפני כשנה וחצי, מחקר אותו כתב חיזגילוב במהלך התואר השני פורסם בכתב עת המדעי והנחשב מאוד – The social indicator research.

במחקרו מצא כי רמת ההשכלה הפיננסית בישראל דיי נמוכה, ברמה של 30% מתוך 100% של הצלחה במבחן שאותו פיתח. כמו כן, נמצאו הבדלים בין ההשכלה הפיננסית של גברים ונשים כאשר, גברים יותר מושכלים פיננסית מנשים, יהודים יותר מערבים ולבסוף, ככל שההשכלה הכללית גבוהה יותר כך גם רמת ההשכלה הפיננסית.

May be an image of text that says 'Routledge Advances in Social Economics ANALYSIS OF SOCIO-ECONOMIC CONDITIONS INSIGHTS FROM A FUZZY MULTI-DIMENSIONAL APPROACH Edited by Gianni Betti and Achille Lemmi'כריכת ספר המחקר, בו פורסם הפרק 

מיזם מקומי אחר שלו נולד בשבועות האחרונים וזכה לשבחים בקרב תושבים בעיר – ספריה קהילתית ברחוב הכרמל, בשכונת היובל, לקריאה חופשית בשיטת “קוראים ומחזירים”.

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

קללות, יריקות ו’זונות יהודיות’: חשש כבד של בנות פרדס חנה כרכור מבני מיעוטים

תושבת המושבה תיארה כיצד בני מיעוטים, חלקם עובדי גינון, מטילים אימה בשעות הבוקר, בכלל זה חסימה מכוונת של מסלולי הליכה, קללות וגם הביטוי המזעזע שבכותרת. “בבקשה תמנעו את האסון הבא”, כתבה בפנייה למועצה | המועצה: “האירוע המתואר אינו דווח למוקד”

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן