Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

הרשתות החברתיות מוצפות בצילומים: כך נראה הלכלוך ברחובות אור עקיבא [וידאו]

"מחאת הזבל", צילומים של פסולת ברחבי העיר, הצפת הבעיות ברשתות החברתיות ועוד: תושבים באור עקיבא סימנו את המאבק בפסולת בעיר כנושא המרכזי בימים אלה. בעירייה יזמו יום ניקיון עירוני ופרסמו מידע לציבור על מועדי פינוי גזם ופסולת - אבל התושבים טוענים שזה רחוק מלהשביע רצון

תושבים באור עקיבא ממשיכים להלין על מצב הניקיון ברחבי העיר: בקבוצות שונות ברשתות החברתיות מועלים מדי יום צילומים וסרטונים מרחובות העיר, הממחישים את בעיית הניקיון מקרוב. 

כזכור, לפני כחודש התקיימה “מחאת הזבל” בעיר, במסגרתה תושבים, ביוזמת קבוצת “אור לעקיבא”, יצאו בשיירת מכוניות מרחבת היכל התרבות לכיוון העירייה עם שקיות אשפה, במחאה על הטיפול הלקוי בתחום התברואה והניקיון בעיר ובדרישה להוספת עובדי ניקיון לעירייה.

בעירייה יזמו יום ניקיון עירוני בשבוע שעבר, בו נטלו חלק בעיקר עובדי עירייה ואגפיה, אך גם תושבים ובני נוער מתנדבים. ביום עצמו, בשעות הבוקר בין 08:00-11:00 ואחר הצהריים בין 17:00-19:00 נוקו שטחים ציבוריים, מגרשי ספורט, אזורים של בניינים משותפים בשכונות הוותיקות ורחובות מרכזיים.

מנהל אגף שפ”ע, פבל אליזרוב, פרסם במהלך היום סרטונים בעמוד הפייסבוק של האגף וציין כי “אנחנו משתדלים לנקות היום כמה שיותר שטחים, במסגרת מבצע יום הניקיון העירוני. אני קורא לכולם, תושבי העיר, המעוניינים להצטרף למבצע הניקיון, מוזמנים להצטרף”.

בקרב התושבים עורר היום ביקורת – זאת על רקע הטענות הקשות כאמור, של תושבים, במשך תקופה ארוכה, על שירותי הניקיון העירוניים שאינם מתפקדים כראוי ושירות תברואתי לקוי.

ברשתות החברתיות התייחסו תושבים למיזם העירוני וטענו כי יש ,להפסיק את חיובי הארנונה בעיר על מנת שתושבים יתחילו לבוא ולנקות במקום העירייה”. תושב אחר ציין כי “מהלך כזה עושים כמהלך חינוכי לתלמידי בתי הספר, לא כמהלך שמחליף את תפקיד העיריה”.

ביקורת נוספת שהועלתה בימים האחרונים נוגעת למועדים החדשים של פינוי פסולת וגזם שפרסמה העירייה רק לפני כחודש, אולם בפועל, לטענתם, המצב בשטח מסביר את הכל: אין פינוי כמתוכנן והפסולת נערמת ברחובות.

צפו ב”מחאת הזבל” מהחודש שעבר, שהעברנו בלייב >>> 

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן