קרב תרנגולים בבית אליעזר בחדרה: תושבים בעד ונגד גידול שלהם בחצרות הבתים

בשכונת בית אליעזר מנסים להתמודד עם התלונות על רעש התרנגולים וחידדו את ההנחיות על איסור גידול זכרים # אך הדבר עורר מהומה בקבוצה בשכונה: "עכשיו גם התרנגולים מפריעים לכם?"

ועד שכונת בית אליעזר נגד התרנגולים: בהודעה שהוציא הוועד לפני כשבוע, הוא חידד את ההנחיות לגבי גידול של תרנגולים זכרים במשקי בית פרטיים. כידוע, בבית אליעזר יש הרבה בתי קרקע ואזורי גידול שהשתרשו במקום במהלך עשרות השנים האחרונות. ואולם, הדבר עורר זעם של תושבים מקומיים.

בהודעה של הוועד נכתב: "לאחר ריבוי פניות מתושבים, הוועד דיבר עם וטרינר העיר. הנחייה לגבי תרנגול זכר הינה – תרנגול זכר מהווה מפגע סביבתי לתושבים לכן חל איסור גורף על גידול תרנגול זכר בעיר חדרה. כל תרנגול זכר שידווח יוחרם על ידי המחלקה הווטרינרית פרטים בתגובה הראשונה עדכון זאת לא החלטה חדשה. ההנחיה בקשר לתרנגולים קיימת כבר מספר שנים".

ההודעה הגיעה בהמשך לתלונות תושבים, על מפגעי לכלוך, ריח ורעש של תרנגולים ברחבי השכונה הגדולה. ואולם, ההודעה הוציאה משלבתם תושבים אחרים. התושבת איילת כתבה: "אני לא מבינה על מה הרעש, כנראה שנגמרו הבעיות בבית אליעזר שמה שנשאר זה להתלונן על תרנגולים. לא יודעת אם לצחוק או לבכות.

"אני יכולה למצוא לכם דברים קצת יותר חשובים להתייחס אליהם. כמו אופניים חשמליים שנוסעים כמו מטורפים, בורות בכבישים בבית אליעזר, עקירת עצים לא אחראית, תאורה, מדרכות, להמשיך? גם חתולים, כלבים ובכלל אנשים, גם הם לעיתים נובחים בשעות לא שעות, ושכחתם את הרכבים של לומדי הנהיגה ועוד אלף דברים אחרים….. על תרנגולים אתם מתלוננים?".

התושבת רעות הוסיפה: "נכון יש הרבה בעיות בשכונה, אין ספק שהאופנועים והטרקטורונים הם מפגע רעש מטורף… נכון שיש בעיות של תשתיות ועוד דברים נוספים. אבל ויש אבל גדול, לכל אחד מפריע משהו אחר. האם מה שמפריע לאחד פחות חשוב ממה שמפריע לאחר? כן, תרנגול הוא מטרד הוא מתחיל לקרוא לפנות בוקר וזה מפריע לאנשים לישון… האם מי שישן והתרנגול לא מפריע לו צריך לזלזל במי שהתרנגול מפריע לו? כמה חבל שהפסקנו לכבד האחד את השני…".

ואילו התושבת לילך תקפה: "וואו….אתם אמיתיים? תרנגולים זה דבר נהדר ואווירה כיפית. מה איכפת לכם שיש קצת תרנגולים בשכונה? איזה קטנוניות…….ממש חבל !!! נגמרו כבר כל הבעיות הגדולות?".

בעיריית חדרה חידדו את הנוהל ואמרו כי חל איסור גורף על גידול תרנגולים זכרים בעיר ולגבי תרנגולות – יש לקבל אישור על גידולן.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן