Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

אם ובנה התינוק נכוו משמן רותח [רחבי הרשת]

שמן רותח. אילוסטרציה: פיקסביי

אם לא ידענו עד כמה מסוכן זה להשאיר תינוקות במטבח, מגיע הסיפור הבא מערב יום הזיכרון אתמול (8.5) בנתניה: בשעות הערב המאוחרות התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב שרון על ילד שנכווה משמן רותח בבית בנתניה.

הפעוט כבן שנתיים, נכווה משמן רותח בביתו בנתניה כאמור. חובשים ופראמדיקים של מד”א ואיחוד הצלה העניקו להם טיפול רפואי ופינו לבית החולים שיבא בתל השומר פעוט כבן שנה וחצי במצב בינוני יציב, עם כ- 50% כוויות בדרגה ב׳ בפלג גופו העליון. 

מנדי אושקי חובש ביחידת האופנועים של איחוד הצלה סיפר: “הפעוטה נכוותה משמן רותח שנשפך עליה ממחבת במטבח ביתה. כמו כן האמא של הפעוטה נכוותה בגפיים. לאחר הסיוע הראשוני הם פונו להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים”.

באתר “כוויות” מנדבים עצות – איך להימנע מכוויה משמן רותח?

“תאונות וטעויות אנוש הן הגורם העיקרי לכוויה משמן רותח, ובקלות רבה ניתן להפחית את הסיכון לכוויות כאלה ולהימנע מתאונות מיותרות במטבח. לשם כך, קיימת חשיבות עליונה להקפיד על זהירות בסיסית ועל מספר כללים פשוטים בזמן בישול ושימוש בשמן:

שמירת מרחק מהשמן – כידוע, שמן רותח נוטה להשפריץ לכל עבר, ובדרך זו עלולות להיגרם כוויות רבות. ולכן, חשוב לשמור על מרחק סביר מהשמן כך שלא יגרום לפגיעה בזמן הבישול.

הרחקת ילדים קטנים מסירים עם שמן רותח – לצערנו הרב, תאונות בהן ילדים קטנים נכווים משמן רותח שכיחות יחסית, ולכן חשוב מאוד להרחיקם מסירים עם שמן רותח ומכל גורם אחר במטבח אשר יכול לגרום לכוויה.

שימוש בשמן עמוק בצורה זהירה ומבוקרת – הכוויות הקשות ביותר כתוצאה משמן רותח נגרמות לאחר שימוש בשמן עמוק, ולכן חשוב מאוד להשתמש בטיגון עמוק רק במקרי הצורך. מודעות לסיכונים השונים בזמן הטיגון בשמן עמוק חשובה ביותר, ולכן בזמן שימוש בשמן עמוק יש להישאר מרוכזים, להקפיד על אמצעי הזהירות השונים ולשמור על גישה זהירה שתמנע תאונות מיותרות”.

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

זה התחיל מהכנת מלבי בקורונה – והפך לקונדיטוריה הטבעונית הכשרה הראשונה בפרדס חנה-כרכור

מאז החל להכין מאפים טבעוניים מכוסמין, ללא חומרים משמרים בעבודת יד, מתוך רצון להביא מוצר טעים, איכותי וטוב. אחרי הרבה ניסיונות להגיע למתכונים מנצחים הגיעו המוצרים של יוגלך שם תמצאו גם מוצרים מופחתי סוכר וללא גלוטן, החל מקיש, מאפים, מאפי שמרים וקינוחי ביס ועוד מגוון מוצרים | יוגב: “יש לי הרבה אהבה למטבח ושמתי לב שאנשים כמו אשתי חיפשו דברים ספציפיים”

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן