Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

המכתב שמעורר סערה בעיריית אור עקיבא: “הגשת תלונות במשטרה – מחייבות אישור מראש”

ביקורת חריפה כלפי מכתב שכתב מ"מ ראש העיר, שמחה יוסיפוב למנהלי המחלקות והאגפים בעירייה: "תלונה תוגש רק לאחר שנגיע למסקנה כי הדבר נכון והכרחי. ליועץ המשפטי סמכות ייחודית בכל הנוגע לנושא"

מכתב אחד, לא ארוך במיוחד, מעורר בימים האחרונים סערה בעיריית אור עקיבא: במכתב, שמופנה למנהלי אגפים ומחלקות בעירייה, עליו חתום ממלא מקום ראש העיר שמחה יוסיפוב, נכתב כי הגשת תלונות במשטרה מחייבת אישור של יוסיפוב מראש. 

“ברצוני להבהיר כי הגשת תלונות במשטרה מחייבת אישור שלי מראש”, כתב יוסיפוב. “הסכמתי תינתן לאחר בחינה והתייעצות עם הגורמים המוסמכים. תלונות במשטרה נגד עובדים לא יוגשו על ידי מנהלים בעירייה תלונה נגד עובד/ת יש להעביר אליי, למנכ”ל, למנהלת אגף משאבי אנוש וליועץ המשפטי.

“תלונה תוגש רק לאחר שנגיע למסקנה כי הדבר נכון והכרחי. ליועץ המשפטי סמכות ייחודית בכל הנוגע לנושא. אבקש הקפדתכם שלא לחרוג מהוראה זו”, נכתב עוד.

May be an image of ‎text that says '‎עיריית אור עקיבא לשכת ראש העיר יום חמישי ×ט סיון תשפ"א 20 מאי 2021 לכבוד מנהלי אגפים ומחלקות כאן נכבדי, הנדון הגשת תלונות במשטרה ברצוני להההיר כי הגשת תלונות במשטרה מחייבת אישור שלי מראש. הסכמת תינתן לאחר בחינה והתייעצור עם הגורמים ההממסכים 2 תלונות במשטרה נגד עובדים לא יוגש ע" מנהלים בעירייה תלונה נגד עוב/ד/ת יש להעביר אלי, לנכ"›"ל, למנהלת אגף משאב אנוש וליועץ המשפטי הדבר נכון והכריי תלונה תוגש רק לאחר שנגיע למסקנה ליועץ המשפט סמכות ייחוד×ת בכל הנוגע לנושא. אבקש ההפדתכם שלא לחרוג מהוראה ×–×. בברכה, שמחה שממספיחבוה מי"מ זמני לראש העיר‎'‎

עובדים בעירייה הביעו תמיהה נוכח המכתב וטוענים כי לא ניתן לעצור אזרח במדינת ישראל מלהגיש תלונה במשטרה, כל עוד היא נראית לו נכונה ומוצדקת. מצד שני, ככל הנראה, מדובר בהוראה שנולדה על מנת לבחון בקשות שנועדו לפגוע בעובדים אחרים, בקשות שאין מאחוריהן ממש.

בישראל, לכל אדם קיימת הזכות להתלונן במשטרה, בין כנפגע עבירה ובין כעד לביצוע עבירה. פקודת המטה הארצי של משטרת ישראל קובעת במפורש, כי אם הגעתם להגיש תלונה אין לאיש המשטרה שיקול דעת אם לקבל את תלונתכם או לא – כל איש משטרה חייב לקבל תלונה על ביצוע עבירה, המופנית אליו, בין אם היא מעלה חשד לביצוע עבירה פלילית ובין אם אינה מעלה חשד לביצוע עבירה פלילית.

לאחר הגשת תלונה, משטרת ישראל חייבת לפתוח בחקירה עת נודע לה על ביצוע עבירה, בין אם הוגשה תלונה ובין אם ידיעה זו הגיעה למשטרה בכל דרך אחרת.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

האם פרויקט “מחיר מטרה” באור עקיבא וברחבי הארץ מוטה לטובת בנייה למגזר החרדי?

על פי תחקיר באתר “מידה”, מכרז על 166 יחידות דיור במסגרת פרויקט “מחיר מטרה” פורסם לפני כשנתיים אך חוברת המכרז מעולם לא פורסמה | גם חוברת מכרז אחר של 405 יחידות דיור בעיר לא פורסמה, למרות שמדובר במכרז משנת 2021

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן