Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

ל-10 שנים לפחות: משרד הבריאות ובית החולים “הלל יפה” שכרו שטחים במתחם “מול החוף וילג'” בחדרה

המרפאה שנפתחה בוילג' הינה מרפאה וותיקה של המרכז הרפואי, אשר מעניקה שירותי בריאות הנפש למבוגרים, שירותים שניתנו עד כה בבית החולים עצמו שמעוניין לפנות שטחים אלה לטובת הרחבת שירותים אחרים למטופלים. המרפאה תקרא מעתה "מרכז שלו"

משרד הבריאות ובית החולים “הלל יפה” שכרו שטחי משרדים במתחם “מול החוף וילג'” בחדרה, זאת במסגרת הקמת מגדלי המשרדים של מתחם הקניות, המסחר והפנאי הצמוד לכביש החוף, כאשר בימים אלה אוכלסו על ידי משרד הבריאות ובית החולים “הלל יפה” שטחי המשרדים במתחם.

מדובר בכ-750 מ”ר של מרפאות ומשרדים שעד כה שוכנו בשטח בית החולים. המרפאה שנפתחה בוילג’ הינה מרפאה וותיקה של המרכז הרפואי, אשר מעניקה שירותי בריאות הנפש למבוגרים, שירותים שניתנו עד כה בבית החולים עצמו שמעוניין לפנות שטחים אלה לטובת הרחבת שירותים אחרים למטופלים.

הקרבה של המתחם לבית החולים “הלל יפה” מהווה יתרון משמעותי ומאפשרת למשרד הבריאות להמשיך ולתת  מענה משלים למטופלים השונים תוך הגדלת שטח המרפאות של בית החולים כל זאת במסגרת ריענון ושיפור תנאי השירות.

בית החולים שכר את השטחים ל-10 שנים עם אופציה ל-5 שנים נוספות. המרפאה הוותיקה, בניהולה של ד”ר אלה לנדא, תיקרא מהיום גם “מרכז שלו”. המרפאה תמשיך לפעול במתכונתה הרגילה אשר כוללת מענה למטופלי כל קופות החולים. בהתאם לרוח התקופה, ניתן גם שירות במתכונת אונליין וכן טיפול נפשי שיחתי פרטני וקבוצתי באמצעות טיפול מרחוק.

מנהלת מערך בריאות הנפש של המרכז הרפואי הלל יפה ד”ר אפרת סיטי אליפז מציינת כי “הצוות המקצועי והמנוסה שלנו עומד לרשות הקהל בהתמודדות עם קשיי תקופה זו ובכלל. אנו רואים עלייה בתחלואה הנפשית ועל כן הקמנו צוות טיפול במצבי משבר, אשר נותן מענה בזמינות גבוהה.

“אנו שמים דגש על טיפול קבוצתי ומפתחים במקביל מספר קבוצות טיפוליות לשלל מצבים. נמשיך לשמור על רצף טיפול עם מערכות השיקום, הרווחה והטיפול באזורנו וכחלק ממערך בריאות הנפש במרכז הרפואי הלל יפה”.

בסך הכל תבנה חברת אמירי גן מעל מתחם הוילג’ ארבעה מגדלי משרדים בני 24 קומות כל אחד, שיתפרסו על שטח כולל של כ-120,000 מ”ר. עלות ההשקעה מוערכת ב350,000,000 שקלים. החברה מציעה משרדים להשכרה החל מגודל של 150 מ”ר, בשכירות של 60 ₪ למטר ברמת מעטפת ו-13 ₪ דמי ניהול.

אלי ויצמן מנהל השיווק של פרויקט המשרדים במול החוף וילג’ מדגיש כי “הפוטנציאל הגדול בשטחים המוצעים במתחם המשרדים מתבטא בנגישות מקסימלית. שטח קומה העומד על 1280 מ”ר בקומה , חניה חופשית , נוף פתוח לים ודמי שכירות אטרקטיביים במיוחד. בנוסף, המתחם נמצא על כביש החוף בין תל אביב לחיפה ובקרבת תחנת רכבת חדרה מערב.

“התחנה עתידה בקרוב להחליף את תחנת בנימינה כתחת הביניים בין תל אביב לחיפה ולאחרונה אף נפתח מסוף תחבורה ציבורית שמעניק מענה תחבורתי לתושבי האזור.

“מעבר לכך, הקרבה לבית החולים הלל יפה מאפשרת שיפור חווית המשתמש  ע”י המתחם המסחרי, שדרת החנויות, עם מענה לחניה ונגישות נוחה. אנחנו מברכים את כניסתם של משרד הבריאות למתחם ושמחים על ההזדמנות שהיא מייצרת לשני הצדדים.

“בנוסף לשטחי המרפאות של בית החולים, בימים אלה אנו נמצאים במשא ומתן עם שני גופים מסחריים המעוניינים בכ-10,000 מ”ר לשטחי משרדים במתחם”.

// צילום מול החוף וילג’: הנהלת המתחם

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן