המימונה עם נתניהו באור עקיבא: "בחג הזה יש סממן של תקווה, הרבה תקווה" [וידאו]

נתניהו ורעייתו שרה התארחו בצאת השבת במסגרת חגיגות המימונה באור עקיבא בבית משפחת מלכה ברחוב ז'בוטינסקי בעיר. נתניהו: "בשנה הזאת לחג הזה יש גם סממן נוסף וזה סממן של תקווה, הרבה תקווה"

יו"ר האופוזיציה וראש הממשלה לשעבר, תושב קיסריה, בנימין נתניהו ורעייתו שרה התארחו אמש בצאת השבת במסגרת חגיגות המימונה באור עקיבא בבית משפחת מלכה ברחוב ז'בוטינסקי בעיר.  

בהתייחס לאור עקיבא, אמר נתניהו המתגורר בקיסריה השכנה: "ראיתם איזה פיתוח קורה כאן? גאה שהיה לי חלק בפיתוח הזה וביטול העניין הזה של פריפריה", והוסיף עוד: "החג הזה משקף את האחדות של עם ישראל וחוגגים אותו בשמחה. בשנה הזאת לחג הזה יש גם סממן נוסף וזה סממן של תקווה, הרבה תקווה. אני פוגש הרבה אזרחים מלאים תקווה וחיוך שמקווים ומאמינים שנחזיר את מדינת ישראל למסלול הנכון, למסלול הבטוח, למסלול שיבטיח ביטחון ושגשוג לכל אזרחי ישראל בלי יוצא מן הכלל", אמר נתניהו. הוא סיכם: "בעזרת השם ובעזרתכם אנחנו נשיג את זה במהרה בימינו. תרבחו ותסעדו!".

מי שבלט בהעדרו הוא ראש עיריית אור עקיבא יעקב אדרי, שנבחר מטעם הליכוד לכהן בראשות העיר. מי שכן נכח הוא חבר ליכוד אחר, ראש העיר לשעבר שמחה יוסיפוב. ממלא מקום ראש העיר אלי אנקונינה התארח גם הוא במימונה של משפחת מלכה.

יוסיפוב בירך אותו עם המיקרופון ואמר: "אנחנו מקבלים את ראש ממשלה האהוב שלנו עם רעיתו שרה, היתה מסורת יפה שהתחילה אצלי בבית עוד כשהיה שר אוצר, והיא תחזור, והוא יחזור, כראש ממשלה. אנחנו אוהבים אותך והעם אוהב אותך".

// יוסיפוב עם בני הזוג נתניהו, אמש 

החגיגות כאמור נערכו בבית משפחת מלכה, כמיטב המסורת של דוד ומרים מלכה ז"ל, בעלי הבית שהלכו לעולמם. את הערב יארגנו ילדיהם, חנה ושלומי מלכה.

בשנתיים האחרונות נערכו חגיגות מימונה מצומצמות יותר עקב מגבלות הקורונה ובפעם האחרונה בה ביקר נתניהו בחג של יוצאי יהדות מרוקו זה היה בשנת 2019 אצל יו"ר סניף הליכוד בעיר, מימון לוי.

// נתניהו באור עקיבא אתמול. צילום מסך: מהפייסבוק

התקשורת הוזמנה לסקר את האירוע החל מהשעה 20:15. השנה הביקור של נתניהו באור עקיבא מגיע על רקע הזעזועים במערכת הפוליטית במהלך החודש האחרון, בעיקר בעקבות פרישתה של יו"ר הקואליציה עידית סילמן, המשבר אליו נקלעה הממשלה בהשגת רוב קואליציוני והסיכוי למערכת בחירות מחודשת בקרוב.

 

נתניהו מתארח במימונה בשנת 2013 >> 

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן