תקנון האתר – תנאי שימוש באתר "מגדלור ניוז"

תנאי שימוש באתר "מגדלור ניוז" || תקנון השימוש באתר הנ"ל נכתב בלשון זכר אך האמור בו מתייחס לנשים וגברים כאחד
  1. קדימון

    אתר "מגדלור ניוז" (להלן "האתר") הוא אתר המשמש כאתר ("חדשות, מגזין, תרבות") ייצוגי עבור "מגדלור ניוז" והנך מוזמן לקחת בו חלק בכפוף להסכמתך לתנאי השימוש אשר יפורטו להלן.
    בנוסף השימוש באתר זה על כל תכניו והשירותים המוצעים בו, הורדות של קבצים, מדיה כגון תמונות וסרטונים והתכנים השונים המוצעים לקהל המבקרים עשויים להשתנות מעת לעת או בהתאם לסוג התוכן.
    הנהלת האתר שומרת לעצמה הזכות לעדכן את תנאי השימוש המוצגים להלן מעת לעת וללא התראה או אזכור מיוחד בערוצי האתר השונים.
  2. קניין רוחני

    האתר כמו גם כל המידע שבו לרבות עיצוב האתר, קוד האתר, קבצי מדיה לרבות גרפיקות, סרטונים, תמונות, טקסטים, קבצים המוצעים להורדה וכל חומר אחר אשר מוצג באתר שייכים במלואם לאתר הנ"ל ומהווים קניין רוחני בלעדי של אתר "מגדלור ניוז" ואין לעשות בהם שימוש ללא אישור כתוב מראש מאתר "מגדלור ניוז", אלא אם כן צוין אחרת במפורש מבעלי האתר.
    בנוסף אין להפיץ, להעתיק, לשכפל, לפרסם, לחקות או לעבד פיסות קוד, גרפיקות, סרטונים, סימנים מסחריים או כל מדיה ותוכן אחר מבלי שיש ברשותכם אישור כתוב מראש.
  3. תוכן האתר

    אנו שואפים לספק לכם את המידע המוצג באתר ללא הפרעות אך יתכנו בשל שיקולים טכניים, תקלות צד ג או אחרים, הפרעות בזמינות האתר. ולכן איננו יכולים להתחייב כי האתר יהיה זמין לכם בכל עת ולא יינתן כל פיצוי כספי או אחר בשל הפסקת השירות / הורדת האתר.
    קישורים לאתר חיצוניים אינם מהווים ערובה כי מדובר באתרים בטוחים, איכותיים או אמינים וביקור בהם נעשה על דעתכם האישית בלבד ונמצאים בתחום האחריות הבלעדי של המשתמש באתר.
    התכנים המוצעים באתר הינם בבעלותם הבלעדית של "מגדלור ניוז" ואין לעשות בהם שימוש אשר נועד את האמור בתקנון זה (ראה סעיף 3) למעט במקרים בהם צוין אחרת או במקרים בהם צוין כי זכויות היוצרים שייכים לגוף חיצוני. במקרים אלו יש לבדוק מהם תנאי השימוש בקישור המצורף ולפעול על פי המצוין באתר החיצוני לו שייכים התכנים.
  4. ניהול משתמשים ומבקרים באתר

    הנהלת האתר שומרת לעצמה את הזכות לחסום כל משתמש ובין אם על ידי חסימת כתובת הIP של המחשב שלו, כתובת הMACID של המחשב שלו או אפילו בהתאם למדינת המוצא ללא צורך לספק תירוץ אשר מקובל על הגולש.
    צוות האתר / הנהלת האתר יעשה כל שביכולתו להגן על פרטי המשתמשים הרשומים באתר / מנויים הרשומים באתר. במקרים בהם יעלה בידיו של צד שלישי להשיג גישה למידע מוסכם בזאת כי לגולשים, משתמשים וחברים באתר לה תהה כל תביעה, טענה או דרישה כלפי צוות האתר "שם האתר שלכם".
  5. גילוי נאות

    באתר זה עשוי לעשות שימוש בקבצי קוקיז (במיוחד עבור משתמשים רשומים ומנויים) ובממשקי סטטיסטיקה פנימיים בכדי לשמור תיעוד סטטיסטי אנונימי של גולשים וניתוח תנועת הגולש/ים, הרגלי גלישה באתר וניתוח קליקים וזמן שהייה.
    בכל העת ולבד מאשר גולשים המחוברים לאתר המידע הנשמר הוא אנונימי לחלוטין ואין בו את שם הגולש או כל פרט מזהה אחר.
  6. איזור שיפוט

    בעת שאתם עושים שימוש באתר ובמקרה בו התגלעה כל מחולקת אתם מסכימים להלן כי האמור לעיל נמצא תחת סמכות השיפוט הבלעדי של החוק הישראלי תוך שימוש במערכת בתי המשפט הישראליים בלבד במחוז חיפה.
  7. פרסומות

באתר זה מופיעים פרסומות ופרסומים שונים כחלק ממדיניות האתר לשלב שירותים/ פרסום/ תוכן בשיתוף/ תוכן שיווקי/ פרסומות/ חסויות ועוד. בעת שאתם עושים שימוש באתר אתם נותנים את הסכמתכם להיחשף לפרסומים אלו מתוך הבנה של מהות מבנה האתר והשירותים אותו הוא מספק לקוראים ולמפרסמים.

8. פושים (התראות לנייד ולמחשב)

אתר זה משתמש במערכת פושים – הודעות דחיפה אשר נשלחות למנויי האתר בהתאם לעבודת המערכת. ההצטרפות למערכת הפושים נעשת לעיתים באופן אוטומטי, זאת בחלק מהניידים, כאשר בחלק אחר היא מבוצעת על ידי אישור/דחייה של הודעה קופצת המופיעה לגולש/ת. בעת שאתם עושים שימוש באתר אתם נותנים הסכמתכם להתחבר למערכת הפוש שלנו (במידה ונעשתה אוטומטית בהתאם לסוג הנייד שברשותכם) או/ו אם אישרתם את הפעלת השירות במכשיר הנייד שלכם וכן לקבלת הודעות פוש מאיתנו בזמנים משתנים. הסבר על התנתקות ממערכת הפושים שלנו ניתן למצוא בקישור הבא.
מדיניות הפרטיות
אתר מגדלור ניוז
  1.  האמור במדיניות הפרטיות כתוב בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, וכל האמור מיועד לנשים וגברים כאחד.
  1. במדיניות הפרטיות תוכל לקבל מידע על איסוף המידע ושימושיו השונים.
           נושא הפרטיות  הינו נושא רציני וחשוב לנו ולכן אנו פועלים תחת החוק להגנת הצרכן ודואגים לשימור פרטיותם של כלל לקוחותינו.
  1. מדיניות הפרטיות הינה חלק בלתי נפרד מתנאי השימוש באתר ומומלץ לקרא אותן בעיון ועד הסוף.
  2. באמצעות השימוש באתר מגדלור ניוז, הנך מביע הסכמתך כי תעשינה שימוש במידע אודותיך כמפורט במדיניות הפרטיות הנ”ל.
  3. המפעיל רשאי לשנות מעת לעת את הוראות מדיניות הפרטיות. בכל מקרה בו יבוצעו שינויים יעודכן מועד עדכון מדיניות הפרטיות המופיע בראש עמוד זה, ולכן יש לבחון את מדיניות הפרטיות לפני כל שימוש באתר.
  1. שינוים במדיניות הפרטיות יכנסו לתוקף מיד עם פרסומם בעמוד זה.
אודותינו
אתר החדשות מגדלור ניוז קיים מאז שנת 2010 ומעלה תכנים יומיים 24/7, אודות הנעשה באיזור חדרה. בעת פנייתך אלינו, פרטיך יישמרו בהקפדה בדיסקרטיות מלאה.
את האתר מפעילה חברת מגדלור תקשורת (מגדלור ניוז אור עקיבא).
מידע אישי על הגולשים:
  1. ראשית יש לציין נתונים אישיים לא ימסרו והינם חלק בלתי נפרד מתקנון האתר
שימוש במידע
המידע שנמסר משמש את האתר לשימושים הבאים:
  1. יצירת קשר עם הפונה למתן תשובה לכל שאלה.
העברת מידע לצד שלישי
  1. האתר אינו סוחר במידע האישי של גולשיו ולקוחותיו

נספח || יצירת קשר עם מערכת האתר/מקומון יכולה להעשות במספר דרכים מרכזיות: שליחת מכתב ב"צור קשר" באתר המצוי בתפריט העליון.  בנוסף, ניתן לשלוח מייל לכתובת [email protected]. כמו כן, ניתן לשלוח מסרון (SMS) או הודעה לוואטספ טלפון נייד שמספרו: 058-6672383

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן