Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

מפחיד: 20 טון גז קצפות המשמש בני נוער במסיבות – נתפס ברגע האחרון (וידאו)

לפני מספר חודשים התקבל במשטרה דיווח על כוונה לייבא ארצה מכולה ובה בקבוקונים המכילים את הגז. הבלשים התכוננו לתפיסה הגדולה - שהתבררה כגדולה מאוד

נתפסו כ-20 טון גז המשמש כתחליף סם בעיקר בקרב בני נוער במסיבות ומהווה סכנה לציבור. 

בחקירה משותפת למשטרה ולמשרד הבריאות, עוכב הבוקר תושב קריית אתא, בחשד כי ייבא ארצה מכולה ובה כ-20 טון בקבוקונים המכילים Nitrous oxide (N2O) (“גז קצפות” , “גז צחוק”). המכולה על תכולתה נתפסה.

ראשיתה של החקירה בדיווחים שהתקבלו במדור נוער בחטיבת החקירות ובמחלק הנוער של היחידה המרכזית של מחוז חוף אודות שימוש מוגבר בקרב קטינים בגז המכונה “גז קצפות/ גז צחוק” הגורם לתחושת ריחוף וניתוק. במקביל התקבל לפני מספר חודשים דיווח על כוונה לייבא ארצה מכולה ובה בקבוקונים המכילים את הגז.

נוכח הסיכונים הכרוכים בשימוש בגז זה, הוקם צוות חקירה משותף ליחידה המרכזית של מחוז חוף במשטרה, משרד הבריאות ורשויות המס ואלו ניהלו בחודשים האחרונים חקירה סמויה במסגרתה נוהל מעקב אחר תנועת המכולה ארצה עד שחרורה הסופי למזמין.

קראו גם:
תושבים בכרכור מעידים: “המוני מיכלי גז קצפות נצפו בשטחים ציבוריים בשכונה”
קטין מאור עקיבא נעצר: חשוד שהחזיק מאות מיכלי “גז קצפות”

20 טון גז קצפות נתפס בדרכו לישראל – דוברות המשטרה

לפני מספר ימים (30.6.21), עם הגעתה לנמל, עוכבה המכולה ע”י בלשי הימ”ר. בחיפוש שערכו נתפסו כ 20 טונות של בקבוקונים המכילים על פי החשד חומר מסוג Nitrous oxide (N2O) .

עם המעבר לחקירה גלויה, עוכב לחקירה תושב קריית אתא בן 25 בחשד לעבירות על פקודת הרוקחות ועל חוק הגנה על בריאות הציבור (מזון). בתום חקירתו שוחרר בתנאים מגבילים.

משרד הבריאות מדגיש כי השימוש ב- Nitrous oxide (N2O), מהווה גורם סיכון משמעותי, הנפוץ בקרב בני נוער ומשמש כתחליף סם במסיבות משום שבעל השפעה הזייתית וגורם לאופוריה. משרד הבריאות מזהיר מפני שימוש לא חוקי בחומר זה. השימוש בו נקשר למגוון תופעות לוואי, חלקן מסכנות חיים. ראוי לציין ביניהן את הפגיעה בהכרה, פגיעות נירולוגיות וסכנת ההתמכרות. לפיכך, השימוש בחומר זה כסם מסכן את בריאות הציבור.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

“עלול לגרום לגירויים בעור ובעיניים”: אזהרת משרד הבריאות מהוודקה הזאת

המוצרים אינם עומדים בתקן הרלוונטי כאשר חלק מן המוצרים מכילים כמויות חריגות של מתנול וחלקם מכילים ריכוז של חומר פיגול מסוג בוטנול שלישוני, חומר שאסור לשימוש במוצרי אלכוהול ועלול לגרום לגירויים בעור ובעיניים.

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן