Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

אנקונינה לשר הפנים ומשרד הפנים: “על ראש עיריית אור למנות סגנים וממלא מקום כחוק”

חבר מועצת העיר שנבחר לכהן כסגן ראש העיר במליאת מועצת העיר לפני כחודשיים, מותח ביקורת על התנהלות ראש העיר אדרי בכך שטרם מונו סגנים, נבחרה הנהלת מועצת העיר ונבחרו וועדות העירייה || אנקונינה: "מצבה הכספי של העירייה הולך ומתדרדר, ולא בוצעה תכניתך הבראה"

חבר מועצת העיר אור עקיבא אלי אנקונינה פנה בימים האחרונים לשר הפנים אריה דרעי ולממונה על המחוז במשרד הפנים על מנת שאלה יורו לראש העיר יעקב אדרי למנות סגנימראש עיר וממלאי מקום. 

אנקונינה שיגר בימים האחרונים מכתבים לראש העיר יעקב אדרי, שר הפנים ומשרד הפנים ובהם מותח ביקורת על התנהלות ראש העיר עד כה בכך שטרם מונו סגנים, הנהלת מועצת העיר וחברי ועדות העירייה לטובת פעילותה השוטפת מאז הבחירות שנערכו ב-2018.

“עיריית אור עקיבא מפתחת תוכנית מתאר עד לשנת 2025 ושמה לעצמה למטרה להגדיל את אוכלוסיית העיר עד ל- 40,000 תושבים”, כותב אנקונינה. “עד היום ובחלוף כשנתיים מאז החל ראש עיריית אור עקיבא מר יעקב אדרי לכהן, לא הובא לבחירה ו/או לא נתמנה סגן וממלא מקום לראש הרשות ולא נתמנו וועדות חובה כמתחייב עפ”י חוק ומכאן פנייתי”.

חבר המועצה מפנה לפקודת העיריות ומציין כי פנה מספר פעמים “במשך כשנתיים, בהם נתבקש ראש העירייה מר יעקב אדרי למנות סגן וממלא מקום לראש הרשות כמו גם מינוי וועדות החובה. מועצת העירייה הנבחרת משנת 2018 מורכבת סך הכול משלושה עשר חברים כולל ראש העירייה.

לדבריו, לאחר כ-8 חודשים מיום תוצאות הבחירות, נחתם הסכם קואליציוני בין סיעת הליכוד לבין סיעת ש”ס בראשותו, בו סוכם כי ימונה לסגן וממלא מקום ראש העירייה בשכר. “ההסכם הובא לידיעת חברי מועצת העיר ואף פורסם בעיתונות המקומית וזכה לתהודה ואהדה רבה”, מציין אנקונינה.

“מועמדותי אף זוכה לתמיכה של רוב חברי מועצת העירייה כפי שבאה לידי ביטוי בישיבת מליאת המועצה מיום 10.09.2020 כאשר תמכו במועמדותי לסגן וממלא מקום ראש העיר רוב חברי מועצת העיר, שבעה במספר מתוך שלושה עשר.

“עוד אציין, מזה כשנתיים לא פעל ראש העירייה לכינון קואליציה, התנגד לבחירת הנהלה למועצת העיר, לא פעל לבחירת וועדות חובה לעירייה, למרות מצבה הכספי ההולך ומדרדר של העירייה. לא בוצעה תוכנית הבראה כנדרש ע”י משרד הפנים ולא התקיימה ולו ישיבה אחת לדון בדרכים להתמודד בנגיף הקורונה במישור העירוני. כל אלה מחזקים את הצורך במינוי סגן וממלא מקום”.

לטענת אנקונינה, מינוי סגן וממלא מקום נחוץ בעת הזו על מנת להבטיח את המנהל התקין, השקיפות, הבקרה ושיתוף ייצוגי לציבור. “ככל הידוע, להוציא את עיריית אור עקיבא בכל הרשויות בארץ כוננו קואליציה ומינו סגנים וממלא מקום בהתאם לחוק”, הוא מציין.

“הלכה פסוקה היא כי חובה על ראש העיר למנות סגן וממלא מקום תוך חודשיים מיום שנבחר לתפקיד”, מוסיף אנקונינה ומפנה לבג”ץ בעניין ולחוזר מנכ”ל של משרד הפנים”, מסכם אנקונינה.

ראש עיריית אור עקיבא יעקב אדרי מסר בתגובה: “זכותו המלאה לכתוב מה שהוא חושב. יש הנהלה, יש ועדות חובה. פעלנו בנושא הקורונה וברוך השם אנחנו ירוקים. נמשיך לפעול ביחד לטובת העיר. אגב, נבחרו שני סגנים כבר לפני חודשים ואשמח לשתף פעולה למען היישוב”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן