Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

שני מטפלים נעצרו בחשד לתקיפת קשישים בחדרה

שני מקרי אלימות לכאורה כלפי קשישים נחשפו בימים האחרונים בעיר חדרה. שני המטפלים נעצרו על ידי המשטרה

שני מטפלים של קשישים סיעודיים בחדרה נעצרו בימים האחרונים בחשד כי התעללו ותקפו אותם.

במקרה האחרון, נעצר משטרת חדרה עצרה עובד זר, בן 30,  בחשד לתקיפה של קשיש שבו טיפל.

על פי המשטרה, עובד זר מהודו, שטיפל בקשיש סיעודי, בן 78, חשוד בהתעללות ותקיפתו של הקשיש. החשוד הכחיש בחקירתו את המיוחס לו וטען כי הקשיש נפל בשורה של הזדמנויות.

אולם, במשטרה טענו כי גרסתו לא עולה בקנה אחד עם עדויות שנגבו מבני משפחתו של הקשיש.

סנגורו של החשוד, עו”ד דן גלעד, טען במהלך דיון בבית משפט השלום בחדרה, כי בדיקת צילומי מצלמות אבטחה בביתו של הקשיש תוכיח את חפותו של מרשו.

החשוד הובא לדיון ראשון בעניינו ביום שישי האחרון ולאחר דיון קצר מעצרו הוארך עד 26.3.

בדיון השני מעצרו הוארך ביממה נוספת, תוך שהשופט אביהו גופמן, הורה למשטרה לבדוק את צילומי מצלמות האבטחה, שטרם נבדקו נכון למועד של אותו דיון, לאור כך שהחשד מתבסס על עדויות של בני משפחתו של הקשיש.

בדיון שלישי שהתקיים השבוע (27.3), טען נציג המשטרה כי מדובר במספר אירועים שבהם עולה חשד פלילי כלפי החשוד במעשי כלפי הקשיש. סנגורו, שב ועתר לשחרר את מרשו לחלופת מעצר.

כך או כך, בתום הדיון,  השופט אלכס אחטר, קבע כי קיים חשד סביר לביצוע העבירות על ידי החשוד – וזאת בין היתר גם על בסיס דוח הצפייה שהוצג לשופט. לאור קביעה זו, מעצרו הוארך בשלושה ימים נוספים ועד לסוף מרץ.

בתוך כך, בשבוע שעבר, במקרה אחר, המשטרה עצרה  עובד זר, שעובד בבית אבות בחדרה, בחשד להתעללות במטופל במוסד. חקירת המשטרה נפתחה עם קבלת תלונה ממוסד לקשישים בעיר נגד מטפל שהינו עובד זר בחשד לתקיפה והתעללות במטופל קשיש השוהה במוסד.

פעולות חקירה שבוצעו, הובילו למעצרו של החשוד, בן ה-32, שתועד במצלמות אבטחה תוקף לכאורה את הקשיש בפניו.

בחקירתו, על פי המשטרה, טען החשוד, שמיוצג על ידי עו”ד פואד יחיא, בהתנהגותו כלפי הקשיש, אך מסר הסבר למעשיו.

בית משפט השלום בחדרה האריך תחילה את מעצרו. השופטת רקפת סגל מוהר, שעיינה בחומרי החקירה וצפתה בתיעוד, קבעה: “יש בידי המשטרה ראיות המלמדות על כך שהחשוד אכן תקף את הקשיש באופן שנראה על פניו שלא לצורך הן במכה שהיכה בו והן באופן שבו הושיב וחזר והושיב אותו על כיסא הגלגלים שלו”.

לדברי השופטת, “מדובר בסרטון קשה ועצוב”. בתום הדיון הראשון, השופטת נענתה חלקית לבקשת המשטרה כשהאריכה את מעצרו של החשוד ביממה.  למחרת, הוא הובא לדיון נוסף, כשבמהלכו שוחרר, בהסכמת המשטרה, בתנאים מגבילים לתקופה מסוימת, תוך איסור עיסוק בכל עבודה הנוגעת לחסרי ישע ובהרחקה מהקורבן.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן