Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

דיירי בניין משותף בשכונת היובל באור עקיבא תובעים את יזם הבנייה: “ליקויים רבים לאחר מסירת הדירות”

עשרות דיירים המתגוררים בבניין משותף ברחוב הכרמל באור עקיבא הגישו תביעה בדרישה מחברת הבנייה לטפל בליקויים שנתגלו בדירות לאחר מסירתם לדיירים ● בין הליקויים הנטענים: רטיבות מהקירות החיצוניים, התפרצות מי ביוב מהאסלות ונזילות בחללים משותפים ● חברת הבניה: "החברה מעניקה טיפול שוטף ומקצועי לדייריה"

כ-70 דיירים המתגוררים בבניין משותף שברחוב הכרמל באור עקיבא הגישו תביעה לצו עשה ותביעה נזיקית נגד החברה הקבלנית “טרקלין יזום ובניה בע”מ”, זאת לטענתם לאור ריבוי ליקויים לאחר מסירת הדירות לדיירים. 

דיירי הבניין, הנמצא בשכונת היובל בצפון העיר, טוענים בכתב התביעה, כי לאחר מסירות הדירות הבחינו הדיירים בליקויים חמורים בחלקים ניכרים של הרכוש המשותף. התובעים מצרפים חוות דעת מומחה, בליקויים המסתכמים בסכום של 207,000 ש”ח.

לטענת הדיירים, ישנה חדירת רטיבות נרחבת מהקירות החיצוניים אל תוך רוב הדירות בבניין, כאשר המומחה מטעם הדיירים מציין ש”ניסיונות התיקון החוזרים ונשנים לאורך השנים לא הואילו ויש צורך בעבודות נרחבות אשר עלותן עלולה להגיע לסך של 500,000 ש”ח”, כך נכתב בתביעה.

בעיה נוספת אותה מציינים הדירים נוגעת להתפרצות מי ביוב לדירות מתוך האסלות בלחצים גבוהים. בנוסף, מלינים הדיירים על נזילות מים בתוך החללים המשותפים של המבנה.

“נבקש מבית המשפט לחייב את הנתבעת לבצע את התיקונים הנדרשים כדי למנוע את מלוא הליקויים כאמור בחוות הדעת ובפרט את שלושת הנקודות המפורטות לעיל”, מצוין בתביעה.

רחוב הכרמל בשכונת היובל || צילום ארכיון: מגדלור ניוז

עוד מציינים הדיירים כי פנו למומחה בתחום האינסטלציה אשר תימחר בחוות דעתו את הליקויים בסכום של 34,500 ש”ח וכן פנו למהנדס חשמל שתימחר בחוות דעת את ליקויי החשמל במבנה בסכום של 34,608 ש”ח.

התובעים מציינים עוד כי חברת הבניה הפרה את החוזים שנכרתו בינה לבין הדיירים, בנתה את המבנה בניגוד לדרישות התקנים, בנתה את הבניין באופן רשלני או לקוי, ולדיירים נגרמה עגמת נפש רבה בשל “התנהגות הנתבעת בכל הקשור לבניית הבית ובזלזול אשר הפגינה לאורך הזמן כלפיה”. בשל כך, תובעים הדיירים סכום של 200,000 ש”ח.

מחברת “טרקלין יזום ובניה בע”מ נמסר בתגובה: “חברתנו – טרקלין יזום ובניה בע”מ הינה חברה יזמית ותיקה ומקצועית, עם מוניטין מצוין, המתמחה בתחום הבניה למגורים, הקימה ומקימה פרויקטים רבים בכל רחבי הארץ ובהם מאות דירות ורוכשים מרוצים. יעיד על כך, בין היתר, מספרם המועט מאד של ההליכים המשפטיים שננקטו כנגד החברה במהלך השנים.

“המדובר בתביעה שהוגשה זה מכבר בידי חלק מדיירי הפרויקט בלבד, ולפיכך תמוה על שום מה נעשתה הפניה אליכם כעת ולאיזו מטרה נועדה. אנו תקוה כי עיתונכם לא ייתן לכך יד. יודגש כי הפרויקט שהקימה חברתנו בשכונת היובל באור עקיבא, אוכלס לפני כ – 7 שנים, הינו פרויקט איכותי מאוד בסטנדרטים גבוהים של תכנון וביצוע, והדירות שבו מבוקשות מאוד בשוק העסקאות מיד שניה.

“כחברה אחראית ושומרת חוק, תנהל חברתנו את ההליך בבית-המשפט הנכבד ולא מעל דפי העיתון, תוך הוכחת העובדה שהחברה מעניקה טיפול שוטף ומקצועי לדייריה מחד גיסא ומתוך אמונה ותקוה כי גם זו תסתיים בפתרון הגון, ראוי וטוב לכל הצדדים, כנהוג בחברה ובלי כל קשר להליך המשפטי המיותר שננקט כנגדה מאידך גיסא”.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן