Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

תלמידים מאור עקיבא וזכרון יעקב – קיבלו את אות שר החינוך לנוער מתנדב מצטיין

חן גוטקין, תלמיד כיתה י"ב בבית הספר מקיף אמי"ת עתידים באור עקיבא ועידן לוין, תלמיד כיתה י"ב מתיכון המושבה זכרון יעקב נבחרו מתוך כ-100 מועמדים במוסדות החינוך כפעילים מצטיינים בתכנית התפתחות אישית ומעורבות חברתית

בטקס חגיגי שנערך במרכז ההדרכה של מינהל חברה ונוער בחיפה העניקו מנהל המחוז, ד”ר סער הראל, ראשי רשויות, מנהלת מינהל חברה ונוער, עינב יניב שוורץ והמפקחים הכוללים את פרס אות שר החינוך לנוער מתנדב מצטיין ע”ש אלעד ריבן ז”ל ל-20 תלמידים ותלמידות.

התלמידים שנבחרו מתוך כ-100 מועמדים במוסדות החינוך, הינם פעילים מצטיינים בתכנית “התפתחות אישית ומעורבות חברתית”.

מדובר בתלמידים ותלמידות שפועלים במרץ רב לקידומה של הערבות הדדית ותחושת הלכידות בחברה הישראלית, לשילובם של בעלי צרכים מיוחדים בחברה ולתמיכה בילדים חולים ובמשפחות מעוטות יכולת.

// חן גוטקין מאור עקיבא. צילום: מחלקת הנוער אור עקיבא

בין הזוכים – חן גוטקין, תלמיד כיתה י”ב בבית הספר מקיף אמי”ת עתידים באור עקיבא. גוטקין, מתנדב ומדריך בתנועת הנוער “שחקים” שעוסקת בפעילויות מגוונות שתורמות לקהילה.

הוא מגלה חשיבות רבה בהעברת ערכים והקניית כלים לחיים לחניכים, דבר אשר היווה נדבך מרכזי בנימוקי הפרס. בנוסף הוא גם מתנדב גם במשטרה, עוזר בחיפוש נעדרים ועושה סיורים בעיר כדי להבטיח את שלומם של התושבים. כמו כן עוזר גוטקין למועצת הנוער העירונית בכל פעילות ומנחה טקסים עירוניים.

יחד עם גוטקין יצאה משלחת עירונית מפרגנת שבירכה אותו מקרוב, בהם מנהלת מחלקת החינוך בעיריית אור עקיבא, סיגל אלבז וצוות אגף הנוער בעירייה בראשות מנהלת המחלקה שני ראבי.

סיגל אלבז, מנהלת אגף החינוך בעירייה ציינה: “חן מביא הרבה מאוד כבוד לאור עקיבא ולבני הנוער בעיר ומסמל את ערך ההתנדבות והנתינה כערך מרכזי. זהו דור העתיד של העיר”.

גם לזכרון יעקב יש נער מצטיין – עידן לוין, תלמיד כיתה י”ב מתיכון המושבה. ראש המועצה זיו דשא בירך אותו: “עידן הוא בדיוק הנוער הנפלא שאנחנו גאים בו, ויודעים שעם בני נוער כמו עידן העתיד יהיה טוב יותר.

“פעיל ומעורב בתנועת מכבי צעיר זכרון יעקב כרכז הדרכה, השנה היה עידן שותף לצוות ריכוז הפורימון המדהים של הסניף, מתנדב במסגרת חב”ד לחלוקת מזון לבתי אזרחים וותיקים, חבר ( קפטן) בפרלמנט של תנועות תנועת חמש אצבעות , העוסק בנושאי אקטואליה. וזו רק רשימה חלקית”.

May be an image of 3 people, people standing and indoor// עידן לוין מזכרון יעקב עם ראש המועצה זיו דשא. צילום: עמוד הפייסבוק של דשא 

אלעד ריבן ז”ל, שנספה באסון הכרמל, ראה את השירות למען הכלל כמשימת חייו. לאחר נפילתו באסון השריפה בכרמל. הטקס שמנציח את המורשת שהותיר אחריו אלעד ז”ל, נערך בידי משרד החינוך מדי שנה, מאז שנת 2012.

התלמידים נבחרו בסיום תהליך של המלצות רבות שהתקבלו מבתי הספר והרשויות והבולטים מביניהם נבחרו למצטייני המחוז. תלמידים אלה מעוררי השראה שמצאו דרכים רבות ומקוריות לתת לחברה, לפנות מזמנם ולהתנדב הרבה מעבר לנדרש מהם. בני הנוער מצאו דרכים ייחודיות לתרום.

מנהל המחוז, ד”ר סער הראל: “מערכת החינוך במחוז חיפה מייחסת חשיבות רבה לטיפוח ערכי המעורבות החברתית ורואה בתלמידים המצטיינים גאווה מחוזית וארצית המבטאת את החוסן והכוח של הנוער כדור העתיד במדינה.

“ערך הערבות ההדדית מהווה בסיס איתן לחיים בארצנו, מאחד ומעצים אותנו, ומאפשר לכל אדם בקהילה להיות שותף בעשייה חברתית משמעותית.

“כמצטיינים במפעל חשוב זה תלמידים אלה ממשיכים ומנציחים את רוח ההתנדבות של הנער אלעד ריבן ז”ל ומעבירים זאת לדורות הבאים. אנו רואים במתנדבים המצטיינים מגדלור ערכי ומוסרי. ישר כח”.

עינב יניב שוורץ, מנהלת מינהל חברה ונוער : “בני נוער שממשיכים את דרכו של אלעד וצועדים לאור ערכיו, ערכים של נתינה וערבות הדדית, הם מעצבי פניה של החברה הישראלית שאנו רוצים לחיות בה, ואנו היום גאים בהם ומוקירים להם תודה”.

20 התלמידים והתלמידות הזוכים באות נוער מתנדב מחוזי לשנה”ל תשפ”ג:
▪️אבו אלהיג’א יוסף תיכון ע״ש אחמד, כפר קרע
▪️בכר שקד תיכון מקיף ע״ש רבין, קריית ים
▪️בלוך ליבי אולפנת אמי”ת חיפה, חוף הכרמל
▪️ברוורמן ליאון מקיף אורט גרינברג קרית טבעון
▪️ברונשטיין אלינור עירוני א’ חיפה
▪️גבל ליבי תמר מקיף אריאל טירת כרמל
▪️גוטקין חן מקיף אמי”ת עתידים אור עקיבא
▪️גולן אייל מדעים ויהדות/יש”י חדרה
▪️גזמאוי פואז מחט אלנגאח טומשין באקה אל גרביה
▪️חלבי כנאר תיכון דרכא דלית אל כרמל
▪️טויטו דניאל הלן מקיף אורט קריית מוצקין
▪️טרודי מאיה מקיף אורט רונסון עוספיה
▪️יונס עלי תיכון אלנהאדה עיוני ערערה
▪️לוין עידן תיכון המושבה זיכרון יעקב
▪️מוסטפה מוחמד זינה תיכון אל חיאת ברטעה
▪️מרואן למא מקיף תיכון חדיגה אום אל פחם
▪️מרקוס רונן מקיף אורט קריית ביאליק
▪️עבסאווי ערין קידום נוער פרדיס
▪️ערו אבראהים תיכון מקיף ג’ת
▪️קעדאן ראמא תיכון אלקאסמי באקה אל גרבייה

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן