Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

נהג מונית מחדרה נעצר בחשד להצתת שני כלי רכב באור עקיבא

נהג מונית מחדרה נעצר בחשד להצתת שני כלי רכב באור עקיבא

חדרתי בן 33 נעצר בחשד להצתת שני כלי רכב באור עקיבא בשעת לילה * בחקירתו טען: "בכלל לא הייתי במקום הזה" * במשטרה מנסים לבדוק את האליבי שלו אך טוענים: "יש ראיות שקושרות אותו לאירוע"

א”ד, תושב שדרות רוטשילד בחדרה בן 33, המשמש כנהג מונית, נעצר השבוע בחשד שהצית שני כלי רכב באור עקיבא ביום ראשון שעבר.

ד’ נעצר ב-29.5 לאחר חקירה מהירה של משטרת חדרה, המייחסת לו את ההצתה יממה קודם לכן, ב-28.5. הוא הובא להארכת מעצר של 7 ימים בפני בית המשפט השלום בחדרה.

בדיון הארכת המעצר, אמר נציג המשטרה רס”ב רועי מסורי כי “יש יסוד סביר להניח שהחשוד עבר את העבירה, ואני מעביר את תיק החקירה לעיון בית המשפט. מדובר באירוע מה-28.5 בלילה, אז הצית שני כלי רכב באור עקיבא”.

על פי המשטרה, ד’ נחקר יממה לאחר ההצתה והכחיש מעורבותו באירוע, ואף טוען כי כלל לא היה במקום. “יחד עם זאת, חומרי החקירה קושרים את החשוד ברמה גבוהה לאירוע”, הוסיף נציג המשטרה. “רמת שיתוף הפעולה של החשוד בחלק מהשאלות – נמוכה מאוד”.

נציג המשטרה נימק את בקשת המעצר ל-7 ימים בכך שקיימת סכנה לשיבוש הליכי חקירה לאור אופיין של פעולות החקירה. “בכדי לבחון את מהימנות גרסתו שאלנו אותו שאלות שונות והחשוד פשוט לא שיתוף פעולה וענה תשובות מתחכמות”.

בין הדברים עליהם נשאל החשוד היה אודות הדלק שככל הנראה השתמש בו להצתת הרכב. סניגורו של החשוד, עו”ד ניב ישי מהסניגוריה הציבורית, טען בדיון כי מרשו טוען שלקח אנשים מחדרה לנתניה ולאחר מכן נסע לתחנת דלק, מילא דלק ויש לו חשבונית, כאשר הדבר מתועד במצלמות האבטחה של תחנת הדלק.

“יש ראיות שקושרות את החשוד”, השיב נציג המשטרה, “יש אינדיקציה כי ישנן מצלמות אבטחה במקום בוא הוצתו הרכבים וזה ייבדק.

עוד פלילי ומשפטי במגדלור ניוז >>
כתב אישום הוגש נגד צמד חברים שתקפו זה את זה בחנות בחדרה – כך זה נגמר

.

כתב אישום נגד א’, שנהג להכות את בת זוגו מזכרון יעקב. האישה מדברת ומעבירה מסר לנשים אחרות
הסיפור המלא: המרדף והירי אחרי כנופיית גנבי כלי הרכב מפרדס חנה

עורך הדין סיכם: “למרשי יש אליבי מוצק, נהג מונית שבא ומתאר לפי שעות מה הוא עשה, מראה למשטרה שיחות עם לקוחות. למה אדם כזה צריך לשבת במעצר? מרשי אומר שיש רצון לפגוע פה ומכאן נובעת התלונה. אם יש חשד סביר צריך לשלול מיידית את האליבי”.

לאחר שמיעת הצדדים ועיון בפרטי החקירה, סבר השופט אביהו גופמן כי יש להאריך את מעצרו של החשוד ד’, אך לא בשבוע ימים. “השתכנעתי כי קיים חשד סביר שהחשוד עבר את העבירה. הראיות מצדיקות כי תינתן למשטרה אפשרות להמשיך בחקירה”. בהתאם לכך הוארך מעצרו של החשוד ביומיים. החקירה נמשכת.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

האיטלקיה ברחוב הרצל: המסעדה שמשנה את הנוף באור עקיבא

מאז שנפתחה “חלביה” ברחוב הרצל, נראה שמשהו חדש קרה באוויר של אור עקיבא | הבעלים, עמית אסדו, מביט בגאווה על המקום שיצר מתוך תשוקה ואהבה לתחום: “התחברתי לצורך להביא את איכות חווית האוכל אל האנשים הביתה. ממש להביא את התחושה של ‘דייט’ במסעדה באיטליה אל הבית”

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן