Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

אלי אנקונינה נבחר לממלא מקום ראש העיר הקבוע באור עקיבא; תושבים זועמים: “למה הציבור לא עודכן על הישיבה?”

בישיבת מועצת העיר שנערכה הערב וזומנה בתוך שעות, אמר ראש העיר יעקב אדרי כי "בהתאם לחוות דעת היועץ המשפטי לעירייה, פיצלנו את ההצבעה לאישור מינוי אלי אנקונינה לממלא מקום ראש העיר באופן קבוע". תושבים בביקורת: "במקרה נודע לנו שברגעים אלה מתקיימת ישיבה בעניין עוד מינוי פוליטי! לא בעניין פתרון בעיות"

מועצת העיר אור עקיבא אישרה הערב (ראשון, 21.11) את מינויו של אלי אנקונינה כממלא מקום ראש העיר הקבוע. הסתבר כי על פי חוות דעת היועץ המשפטי לעירייה, עו”ד אריאל ארונוביץ’, הישיבה שנערכה בשבוע שעבר מינתה את אנקונינה באופן זמני לתפקיד, והיום, כאמור, הוא נבחר באופן קבוע עד לסיום הקדנציה. 

ראש העיר יעקב אדרי אמר כי “בהתאם לחוות דעת היועץ המשפטי לעירייה, פיצלנו את ההצבעה והיום הזמנו את חברי המליאה לאשר את מינוי אלי אנקונינה לממלא מקום ראש העיר באופן קבוע. התחלנו לעבוד, אני והסגנים. פתחנו היום את כביש ביאליק בשעה טובה. כל פרויקט ביאליק נמשך שנתיים וחצי בהשקעה של 30 מיליון שקלים. זה יגיע לסכום הזה”.

ישיבת מועצת העיר בשבוע שעבר. צילום: מגדלור ניוז

אדרי הודה לחבר המועצה אבניל איליזרוב מסיעתו שהגיע לישיבה על מנת לתמוך בהצעה – מה שאיפשר את הרוב הדרוש של 7 חברי מועצה במינוי אנקונינה.

אנקונינה אמר לאחר הבחירה: “אני זוכר שניסיתי לעזור לקב”ה, לעשות קואליציה, 7 עם שמחה ו-7 בלי שמחה. זה לא הסתדר, באתי ליעקב וזה לא הסתדר. זה לא בגלל יעקב. כל דבר מגיע בעיתו. הכל קבוע משמיים, הכל מעיתו יתברך. אני מאמין שהקב”ה ייתן לנו את הכוח, לשנס מותניים. יש הרבה עבודה. מי שמכיר את היישוב, השמיים הם הגבול. אפשר לעשות הרבה דברים ונעשה את זה ביחד”.

חבר המועצה יוסי כדורי אמר: “אנחנו פה למען התושבים, נעשה הכל. הכל מאהבה”. בישיבה נכחו ותמכו כולם בעד ההצעה, ראש העיר אדרי, אלי אנקונינה, יוסי כדורי, משה אבועזיז, ארקדי גדילוב, רמי ראובן ואבניל איליזרוב.

עם זאת, במהלך שעות אחר הצהריים נשמעה ביקורת בעיקר בקרב פעילים בעיר ותושבים התומכים במינויה של ועדה קרואה על כך שדבר הישיבה לא הובא לידיעת הציבור. אנו כתבנו בחודש שעבר על חוסר השקיפות בעניין ישיבות המועצה באור עקיבא (הקליקו כאן לקריאה). 

בפוסט שפורסם ברשתות החברתיות נכתב: “יעקב אדרי ואלי אנקונינה. דיברתם למצלמות על שקיפות ושותפות תושבים. אבל במקום ליישם מה שדיברתם עליו, אתם ממשיכים לעשות דברים בשושו, וממשיכים את הניהול הכושל!

“ממש במקרה נודע לנו שברגעים אלה מתקיימת ישיבה בעניין עוד מינוי פוליטי! לא בעניין פתרון בעיות! לא בעניין מתן תשובות או התייחסות לליקויים הקיימים בעירייה! לא בעניין הזבל שקיים בסניף החדש של טיפת חלב! לא בעניין הרחובות המלוכלכים! לא בעניין הקמת וועדות ציבוריות! כל אלה לא ענינו אתכם ולא מענינים אתכם.

“רק עוד מינוי פוליטי! למה ???? כי לצערנו זה מה שנבחרי הציבור שלנו טובים בו! פוליטיקה נצלנית”, נכתב עוד.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן