"שידעו שלמישהו אכפת מהם": שלושה תושבי פרדס חנה-כרכור מתניעים מחדש את סיירת ההורים ויוצאים לפגוש בני נוער

שלושה תושבי פרדס חנה-כרכור החליטו כי זה זמן מצוין, כן דווקא עם בוא חורף, להמשיך את המהלך במסגרתו הורים מסתובבים ברחבי המושבה ונפגשים בערבים ובלילות עם בני הנוער ● "חשוב במיוחד עכשיו שיסתובבו שם גם מבוגרים אכפתיים"

צביקה שדה, אמרי אביטן ואסף כגן מפרדס חנה-כרכור, החלו להתניע את מיזם "הורים בתנועה נפגשים ברחוב" במסגרת התנעת סיירים ההורים בפרדס חנה-כרכור.

"איך אנחנו יכולים לעזור לנוער? ", סיפר צביקה השבוע בהודעה שהפיץ. "זו שאלה שהרבה הורים שואלים בזמן האחרון. בעיקבות שיחות עם אנשי החינוך במושבה, פניתי לחברים טובים ובעלי ניסיון רב והבנו שחשוב להקים מחדש את סיירת ההורים בפרדס חנה כרכור.

"בהתנדבות של אמרי אביטן שהקים את הסיירת בעבר, אסף כגן שהיה נציג משרד לבטחון פנים שנים ארוכות ואנוכי צביקה שדה, לאחר שנים של עבודה עם בני נוער".

צילום: פרטי

השלושה החליטו כי זה זמן מצוין, כן דווקא עם בוא חורף, להמשיך את המהלך במסגרתו הורים מסתובבים ברחבי המושבה ונפגשים בערבים ובלילות עם בני הנוער. ברחובות, בפארקים והגנים הציבוריים, בסמטאות ואיפה שרק אפשר.

"בחרנו לפעול", ממשיך ואומר צביקה. "אני פונה אלכם הורים יקרים, מטפלים, עובדים סוציאלים, פסיכולוגים וכל מי שרוצה לעשות טוב. בואו איתנו, נצא לגנים ולפארקים בשעות הערב והלילה לפגוש את בני הנוער הנהדרים שלנו, לשוחח איתם, לשתות תה וקפה, לשחק ששבש ולהראות שאכפת לנו".

"סיפרו על ויכוחים עם הורים, על הניתוק, השיעמום"

ביום שלישי האחרון, סביבות 23:30 בלילה כבר יצאו שדה ואביטן אל השטח, יתכן וככה ידרבנו עוד הורים רבים להצטרף אליהם.

"אמצע שבוע, והרחוב עמוס בבני נוער, רובם בגילאי חטיבה – ז'-יב'", סיפר השבוע אביטן. "ממזרח כרכור ועד מערב פרדס חנה, עשרות רבות של בני נוער, סיור מקדים ראשון וכבר התיישבו איתנו לשיחה, לשאלות, לייעוץ קצר. ביקשו שנשים לב אליו ואליה. סיפרו על ויכוחים עם הורים, על הניתוק, השיעמום וכולם, אבל כולם מתים כבר לחזור לבית הספר".

שדה ואביטן, ביקרו באותו לילה חבורת צעירים באחד הגנים הציבוריים במושבה. "הם באים 10 חברה עם רמקול ענק שלא מבייש דיג'י מיקצועי", אומר שדה. "אנחנו ניגשים אליהם, אחד שואל עם באנו לבקש להנמיך. אנחנו אומרים שלא, באמת הווליום לא גבוה.

"אנחנו אומרים שאנחנו הורים ושואלים עם הם באים לפארק כל לילה. כן הוא עונה אבל היום אנחנו ממש מעט כי הייתה בר מצווה לאחד החברים מהכיתה. עד מתי אתם פה בדרך כלל אני שואל. 00:30 לפעמים עד 1:00. אבל בחמישי זה מגיע גם עד 3:00 הוא מוסיף. כשאנחנו היינו שם לא היה אלכוהול אבל אין לי מושג מה יצא אחרי שהלכנו".

מה אתם רוצים להשיג בראש ובראשונה?

"חשוב במיוחד עכשיו שיסתובבו שם גם מבוגרים אכפתיים.לראות שהכל בסדר, להתעניין, שידעו שרואים אותם, שעכפת לנו מהם ושאנחנו פה בשבילם. עם מעניין אותך להצטרף אלינו. נשמח לשלוח לך לינק להשארת פרטים. ביום רביעי ה 2.12 ב 20:30 אנחנו עושים מפגש ראשון בזום להניע מחדש נוכחות הורים ברחובות המושבה".

להצטרפות למיזם מוזמנים לפנות את צביקה שדה במסר

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

"בוקר טוב, חגיגי ושמח": גיל חנניה נבחר לראשות מועצת בנימינה-גבעת עדה; כך תיראה המועצה

חנניה זכה ב-62.8% מהקולות ואילו אורון-עזאני ב-37.2% | במושבה היו 11,626 בעלי זכות בחירה, ואחוז ההצבעה עמד על 47.8% | חנניה: "מבטיח לשרת אתכם.ן בנאמנות, יושרה ואהבה גדולה" | אורון עזאני: "תודה למי שתמך בי וגם למי שלא. גיל – בהצלחה"

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן