Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

בני גנץ עם יהודה דוידוב מאור עקיבא: “חיים בינינו אלפי גיבורים אלמונים”

שר הביטחון כתב היום לאחר פגישה עם שורדי שואה, במסגרת ציון יום הניצחון על גרמניה הנאצית: "לעד אצדיע למי שהציל את העם היהודי ואת האנושות כולה. היום אנו מציינים את יום הניצחון על גרמניה הנאצית. חיים בינינו אלפי גיבורים אלמונים, חלק ממיליון וחצי יהודים שלחמו בעוז במלחמת העולם השנייה"

שר הביטחון בני גנץ נפגש היום עם שורדי שואה, במסגרת ציון יום הניצחון על גרמניה הנאצית המצוין ב-9 במאי מדי שנה. אל גנץ התלווה יהודה דוידוב, יו”ר ארגון פליטי ונפגעי השואה מברית המועצות ומזרח אירופה. 

גנץ אמר כי “לעד אצדיע למי שהציל את העם היהודי ואת האנושות כולה. היום אנו מציינים את יום הניצחון על גרמניה הנאצית. חיים בינינו אלפי גיבורים אלמונים, חלק ממיליון וחצי יהודים שלחמו בעוז במלחמת העולם השנייה.

“כבן לשורדי השואה שלחם כל חייו עבור מדינת ישראל והעם היהודי – היום הזה והאירוע הזה משמעותיים מאוד עבורי באופן אישי ובאופן לאומי. אישי, משום שאלמלא התאחדו יחדיו אומות העולם למאבק חסר פשרות – כנראה שלא הייתי כאן היום.  ולאומי – מפני שמדינת ישראל, היא הדרך שלנו על מנת להבטיח שלעולם לא עוד”.

גנץ הוסיף כי “משרד הקליטה בהובלת השרה תמנו שטה פועל להטמעת מורשתם ומסייע באמצעות מענקים, סיוע בדיור, ותמיכות תקציביות לרשויות מקומיות על מנת שיקימו חדרי הנצחה ומורשת לגבורתכם, ומערכת הביטחון וצה״ל תפעל תמיד יפעלו בדרכם והשראתם של הלוחמים שנלחמו נגד הנאצים בתנאים הקשים ביותר ובתקופה האפלה ביותר שידעה האנושות”.

דוידוב, תושב אור עקיבא, משמש כיו”ר ארגון פליטי ונפגעי השואה מברית המועצות ומזרח אירופה. מדובר בארגון ששינה את שמו לפני מספר חודשים, ונקרא בעבר עמותת “יש – ילדים ויתומים ניצולי שואה בישראל”.

בין היתר, פועלת העמותה במספר גזרות, מעניקה סיוע לבירור זכויות ניצולי שואה בישראל ופועלת להצגת דרישות הניצולים בפורומים רשמיים ברחבי הארץ ובפני הממשלה והכנסת.

// צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של שר הביטחון בני גנץ

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן