אולם ספורט באור עקיבא מציג: שלוליות, רטיבות וליקויי בטיחות שמסכנים את המתעמלים

אולם שלא מואר די הצורך, לא ממוזג, מפגעי עובש, הצפות בחורף, מתקנים לא מחוזקים ויציבים, גג מתפורר, רצפה עם בורות וחורים ועוד: כך נראה אולם הספורט שמשמש מתעמלים וספורטאים באור עקיבא, בחורף 2020-2021, ולטענת ההורים, אף למעלה מעשור

אולם ספורט מרכזי בשכונת אורות באור עקיבא, שנת 2020, רגע לפני 2021: למעלה מעשור של ליקויי בטיחות רבות, נזילות ושלוליות בתוך המבנה הסגור, מתקנים מתפרקים ותסכול גדול של הורים המשלמים מדי חודש על פעילות.

במערכת מגדלור ניוז הצטברו בעת האחרונה תלונות של הורים ממרכז ההתעמלות העירוני באולם הספורט בשכונת אורות בעיר. לטענת אותם הורים, ישנו "בזבוז כספי עירייה לקבלנים שלא מסיימים את העבודה ועושים עבודה שלא מחזיקה יותר מכמה חודשים והופכת את המצב ליותר גרוע.

"הילדים נמצאים באולם שלא מואר כמו שצריך, לא ממוזג, אולם מלא בעובש מהצפות שקורות בחורף, מתקנים לא מחוזקים ויציבים, גג מתפורר שמתפרק וחלקים ממנו נופלים די הרבה, רצפה עם בורות וחורים, השבתה של האולם בחורף, גלאי עשן לא תקינים, דלת כניסה שבורה ועוד".

לטענת הורים, העיריה מודעת למצב , מהנדס העיריה ראה ובדק הכל, ראש העיר יעקב אדרי ראה והכיר בבעיה ולא נעשה שום דבר בנידון.

מזרן רטוב מגשם שחודר לאולם. צילום: ההורים

אחד הורים היטיב לתאר וסיפר כי "מנהל האולם רודף אחרי העיריה כבר יותר משנתיים בנושאים האלו וכל פעם חוזר עם אותה תשובה, 'מהנדס העיריה יבדוק שוב'. עושים טיפול חלקי בבעיה אחת אבל המצב נשאר גרוע ונהיה עוד יותר גרוע".

אמו של אחד המתעמלים, סטודנטית להנדסה ואדריכלות, ציינה כי אולם הספורט במצב הנוכחי צריך לנעול את שעריו, בעקבות ליקויי הבטיחות. "לנו אין את הכסף והאמצעים להביא מהנדס שיאשר את זה , ומהנדס העיריה רק מורח את המצב", כועסים ההורים.

גג האולם מתפרק

מהצד האחר, ישנם הורים שדווקא מחמיאים לעירייה ואומרים כי "יאמר לזכותה של העיריה שהיא משקיעה בשנים האחרונות הרבה כסף על ציוד התעמלות מקצועי, תחרותי ואולימפי לילדים שמביא תוצאות, והילדים מתקדמים ומתפתחים איתו.

"אבל", הם מוסיפים, "יש הצפות וחלק מהציוד כבר לא שמיש כי המזרונים התמלאו עובש, או חלק מהציוד בכלל לא נפתח ונשאר עם הניילונים כדי שלא ייהרס מהמים".

מעיריית אור עקיבא טרם נתקבלה תגובה רשמית ונפרסמה בעת שתתקבל, אולם נמסר כי ממלא מקום ראש העיר שמחה יוסיפוב צפוי לערוך ביקור במקום.

הצפת מים
מתקנים עם ליקויי בטיחות

"הלל יפה": תושב חדרה הגיע בעקבות שלפוחיות בעור ואובחן עם סרטן מתקדם

אלון לוי מחדרה הגיע למרכז הרפואי הלל יפה לאחר שהבחין בשלפוחיות על גבי כפות הידיים והקרקפת | הוא לא תיאר לעצמו שאבחנה חדה של רופא המטולוג תגלה כי יש לו סרטן מסוג מיאלומה | הוא החל בסדרת טיפולים ועבר השתלת מח עצם תוך כדי שהוא ואשתו מצפים לילד משותף

קרא עוד »

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ"ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן