Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

“רחוק מדי”: האזינו לסינגל החדש של הזמר והמלחין סגיב כהן מפרדס חנה-כרכור

אחרי שנים של שיתופי פעולה מבורכים, סגיב מתכנס שוב אל היצירה האישית שלו ומשחרר אי.פי חדש, "שני אנשים", הכולל חמישה שירים פרי עטו‫ ומסכם תקופה מורכבת ומטלטלת

״זוכרת איך נשבענו אז שלא נלך רחוק מדי, מספיק עם כל השאלות כי הדמעות שלך שורפות, בתוכי את המנגינות שאת הכי אוהבת”.

כך כותב סגיב כהן, תושב פרדס חנה-כרכור יחד עם איתן דרמון בסינגל החדש של כהן, “רחוק מדי”, ששוחרר לתחנות הרדיו ולמדיה אתמול (שני). מדובר בסינגל ראשון מתוך אי‫.פי חדש העתיד לצאת בסוף החודש, כאשר שיר נוסף מתוכו, “מי אני”, עלה לרשת בהפצה דיגיטלית לפני שבועיים‫.

אם סגיב כהן היה שחקן מערבונים, הוא ללא ספק היה נשאר האקדוחן האחרון לעמוד. אבל הוא לא שחקן, אלא זמר יוצר, אשר מסתובב בכל רחבי הארץ ומופיע ללא הרף, כבר למעלה מ 20 שנה.

“מהמרחקים” (עם גלי עטרי), “חכי עוד רגע”, “פרח באביב”, “בדרך אליך”, “ישקף” ועוד שירים מצליחים שכולם מכירים ואוהבים, כולם של סגיב – סינגר/סונגרייטר אמיתי בכל רמ”ח אבריו.

// סגיב כהן: צילומים: משה נחומוביץ׳

אחרי שנים של שיתופי פעולה מבורכים, סגיב מתכנס שוב אל היצירה האישית שלו ומשחרר אי.פי חדש, “שני אנשים”, הכולל חמישה שירים פרי עטו‫ ומסכם תקופה מורכבת ומטלטלת של פרידה לא פשוטה אותה מיטיב סגיב לתאר בדרכו המיוחדת והנוגעת.

״שני אנשים לא מוצאים את הדרך לגעת, שני אנשים לא מוצאים את הדרך לומר שלום״. נאמן לסגנונו שלו, סגיב לא מנסה ליישר קו עם העולם המהיר והדיגיטלי של ימינו וממשיך לעשות את מה שעשה כל חייו עם ששת מיתריו, וכנותו הבלתי מתפשרת.

הוא מקפיד על המילה הכתובה, על הלחן הבנוי כהלכה, על מהלכים הרמוניים מרגשים, ועל שירה המגיעה עמוק מהבטן. האלבום כולו מנוגן לייב על ידי טובי הנגנים והוקלט באולפן גדול המאפשר יצירה ונגינה משותפת, ממש כמו פעם, רק לגמרי בכאן ובעכשיו. לרגל השקת האלבום, יוצא סגיב במופע חדש ומסקרן בו יבצע משירי האלבום החדש ושירים נבחרים.

האזינו לחדש של סגיב כהן (מתוך עמוד היוטיוב שלו) >> 

 

.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן