Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
Best Wordpress Adblock Detecting Plugin | CHP Adblock

אמא לתלמיד העולה לכיתה א’ בבנימינה: “הוא לא התקבל לבית הספר בגלל שיערו הארוך”



פוסט שפירסמה אמש (שלישי) אם מבנימינה על בנה העולה לכיתה א’ עורר סערה גדולה ברחבי המושבה. האם כתבה כי קיבלה שיחת טלפון ממנהל בית הספר בה נמסר לה כי בנה לא יוכל ללמוד במוסד החינוכי בגלל שיערו הארוך, דבר המנוגד לתקנון בית הספר. האם שהתרעמה מאוד מהסיבה, כתבה על כך ברשתות החברתיות, והדיון החל לסעור.

במשרד החינוך ציינו הבוקר (רביעי) כי הילד כן התקבל לבית הספר ובאותה נשימה ציינו כי תקנון בית הספר מחייב את כלל התלמידים, והוא נכתב על ידי ההורים וצוות בית הספר. היום הודיעה האם כי רשמה את בנה למוסד חינוכי אחר במושבה.

“אחרי המוכנות שהיתה מדהימה וההכרות עם המורות אני מקבלת טלפון ממנהל בית הספר והשיחה היא כזאת”, כתבה האם. “מנהל בית הספר הודיע לי בצורה מאוד חדה שהוא לא מוכן לקבל את בני לבית הספר ביגלל שיערו הארוך (לא ארוך כל כך) כי הוא לא מכבד את תקנון בית הספר. 

“כמה שניסיתי להסביר לו שהבן שלי מגיע עם שיער אסוף עם כיפה ומסודר לא ממש עניין אותו. הוא אמר שהמורות פנו אליו שהבן שלי בא בצורה לא מכבדת לבית הספר. אז עכשיו תגידו לי מה קורה פה? אנחנו מדינה דמוקרטית ומבחינתי זאת אפליה מגדרית. אנחנו בשנת 2018.

האם הוסיפה עוד: “איך אפשר לכפות עליי או על בני להסתפר? לצורך העניין, בגלל שזה בית ספר דתי, אני הייתי יכולה להבין אם זה עניין של כיפה או ציצית או חצאית. אבל שיער? עכשיו אני נמצאת בדילמה בין עם להילחם ולהשאיר את בני בבית הספר או להעבירו לבית ספר אחר, וזה לא רצוני או רצונו כלל. לכן אם המנהל יתעקש זה מה שיקרה.

“עצוב לי שמנהל בית הספר לא ראה את בני בחשיבות ראשונה, שהבן שלי אוהב את הדת, שר את התפילות בבית, מכבד ומעריך כללים ונימצא בסיטואציה לא קלה כלל כי הוא אוהב גם את התלתלים שלו. למה לבנות תבניות? זה גם לא נוגד את הדת. אין שום איסור לגדל שיער, כך שאין שום סיבה להתעקש על כך”. 

עשרות תגובות נכתבו בתגובה לדברים, ובהם אמירות קשות כנגד המוסד החינוכי והממסד הדתי. האם החליטה בשלב מסוים לחסום את אפשרות התגובה. הבוקר, פירסמה האם כי בכוונתה לרשום את בנה לבית ספר אחר. “אני בטוחה שאמצא לו מסגרת שתחבק ותכיל אותו ללא קשר לשערו”, ציינה.

“את צודקת במיליון אחוז!”, כתבה אחת המגיבות. “מרתיח! במילים עדינות, יש כאן אפליה ברורה על רקע מראה חיצוני! תקנון כזה יכול לאגד כללים מסוכנים מאד! כמו- לא לקבל ילד אתיופי וכו’. זה אבסורד!! (דרך אגב ובלי קשר, לשמשון הגיבור לא היה שיער ארוך?!). את כותבת נפלא- ממליצה לך לפנות במכתב/מייל למשרד החינוך, לפיקוח, לאגודה לזכויות האזרח . בעיניי זה מאוד לא מקובל”.

ממשרד החינוך נמסר בתגובה כי “התלמיד התקבל לבית הספר. כמו כן באשר לתקנון, התקנון הינו אורח החיים הבית ספרי שאושר על ידי קהילת בית הספר. בהצלחה”.

יש לכם סיפור מעניין שתרצו שיתפרסם? שתפו אותנו במסר האדום.


[fbcomments]

[blog_news title=”עוד חדשות” style=”” count=”3″ category=”” category_multi=”” excerpt=”0″ link=”” link_title=””]

מה אתם חושבים?

—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

“קמפוס הרכבת” בקיסריה מתקדם לקראת פתיחה: משרדים מוצעים להשכרה במתחם המסקרן

‏חברת נכסי קיסריה החלה בפרסום משרדים ושטחי מסחר ב”קמפוס הרכבת” החדש שלהם, מתחם היי-טק הכולל שלושה בניינים, אנרגיה מתחדשת, אודיטוריום ומסחר, המציעים מגוון שירותים | המתחם הממוקם בפארק העסקים קיסריה, בו שוכנות חברות מובילות רבות בתעשיות שונות

קרא עוד »

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן