Ads Blocker Image Powered by Code Help Pro

חוסם פרסומות בנייד שלך מופעל!

גולשים יקרים, התוכן באתר הינו חינמי ומתאפשר בזכות המפרסמים שלנו. אנא כבו את חוסם הפרסומות על מנת להמשיך לקרוא. לא יודעים איך? צרו עימנו קשר בוואטסאפ: wa.me/972586672383

Powered By
100% Free SEO Tools - Tool Kits PRO

שניים ממצטייני מפקד פיקוד מרכז לקראת יום העצמאות: רס”ן שיר כהנא מחדרה ורס”ר מאיר טויטו מהיישוב מאור

הטקס, שנערך בגבעת התחמושת בירושלים, התקיים בהתאם להנחיות הקורונה ובמהלכו הוענקו תעודות הצטיינות ל-26 מצטיינים

השבוע  (ד’) 17.03.21, נערך טקס מצטייני מפקד פיקוד המרכז, האלוף תמיר ידעי, לרגל יום העצמאות ה-73 למדינת ישראל ובסימן ‘אחווה ישראלית’. בין מקבלי ההצטיינות גם רס”ן שיר כהנא המתגוררת בחדרה ורס”ר מאיר טויטו מהיישוב מאור שבמ.א.מנשה.

הטקס, שנערך בגבעת התחמושת בירושלים, התקיים בהתאם להנחיות הקורונה ובמהלכו הוענקו תעודות הצטיינות ל-26 מצטיינים.

רס”ן שיר כהנא:

מבין 26 מצטייני אלוף פיקוד המרכז, הכירו את מפקדת מרכז גיוס מילואים לחירום באוגדה 98, רס”ן שיר כהנא. במסגרת תפקידה שיר מובילה את תחום המוכנות לשעת חירום – היא הטמיעה שינויים משמעותיים בתהליכי הגיוס האוגדתיים, וממשיכה לרתום ולהוביל את סגלי המשא”ן בסדיר ובמילואים.

שיר בת 30, מתגוררתבחדרה ועתידה לסיים תואר ראשון במדעי החברה ומשא”ן באוניברסיטת בר אילן. בן זוגה משרת כרס”ר בסיס חוות השומר.

שיר התגייסה להיות מש”קית שלישות, יצאה לקצונה והייתה קצינה בכפיר. כיום היא מובילה שינויים משמעותיים בתחום הטיפול בפרט הקבע בצורה מקצועית ביותר, ועברה ביקורת נג”ח מטכ”לית בהצלחה רבה בזכות פועלה. שיר אוהבת מאוד את התפקיד שלה ורוצה להמשיך במסלולה הצבאי.

צילום: דובר צה”ל

רס”ר מאיר טויטו: 

מבין 26 מצטייני אלוף פיקוד המרכז, הכירו את מנהל המטבח של החטיבה המרחבית מנשה, רס”ר מאיר טויטו. מאיר נשוי עם שני ילדים ומתגורר במושב מאור, ליד חדרה.

הוא התגייס בשנת 2005 לגדוד 13 של גולני, והיה לוחם במשך 3 שנים. במהלך מלחמת לבנון השניה, יצא לקורס מ”כים.

הוא השתחרר מהצבא, למד ועבד בתחום המזון והמסעדנות. בהמשך, בחר לחזור לקבע, ונמצא בתפקיד מנהל מטבח, בדרגת רס”ר. מאיר משרת באיו״ש מזה כשמונה שנים ומילא את תפקידו בחטמ״ר אפרים, שומרון ומנשה.

כיום, בנוסף למנהל מטבח של חטמ״ר מנשה, מאיר מוביל פרויקט שנקרא “שף בהפתעה” – במסגרתו מגיע לכל מוצבי הקצה של הלוחמים ומפתיע אותם בארוחת שף חמה ואיכותית.

מה אתם חושבים?

עקוב
Notify of
guest
0 .
Inline Feedbacks
View all comments
—————————————————-
הצטרפו לקבוצות הוואטסאפ של מגדלור ניוזר:
מגדלור ניוז אונליין – כל החדשות מכל האזור • חמ”ל – הודעות חירום מידיות • חדרה- חדשות חדרה • אור עקיבא – חדשות אור עקיבא • פרדס חנה-כרכור –חדשות פרדס חנה-כרכור •  בנימינה-גבעת עדה – חדשות בנימינה-גבעת עדה  • זכרון יעקב – חדשות זכרון יעקב •חריש – חדשות חריש • חוף הכרמל – חדשות חוף הכרמל •מנשה – חדשות מנשה • עמק חפר – חדשות עמק חפר
לכל הקבוצות של רשת מגדלור ניוזר – הקליקו
—————————————————-

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

במשך למעלה מ-13 שנים אנחנו מסקרים חדשות אזוריות!

האתר מגדלור ניוז הוא אתר חדשותי העובד ממש כמו ynet אך במתכונת אזורית. אנו מסקרים במהלך היום את כל המתרחש בערים וביישובים:

חדרה, פרדס חנה-כרכור, אור עקיבא, בנימינה-גבעת עדה, קיסריה, זכרון יעקב, ישובי חוף כרמל, עמק חפר, מנשה, אלונה, חריש ועוד.

דילוג לתוכן